Kyläkirppiksen denialistit

Anonyymi

Erehdyi kyläkirppikselle niin eikös siellä ollut joku elämänkoululainen sadan mukulansa kanssa ilman maskeja. Ei ole kuulemma kuin suositus ei voi pitää.

Sanoi että mulla astma ja allergiat ja silti pidän niin alkoi väkytys että joutuu sairaalaan jos laittaa maskin. Ei ole olemassa sellaista sairautta kuin paha mielisairaus jos kahdella jalalla kykenee kävelemään etteikö edes visiiriä voisi pitää.

Huikkasin että mitä sitten tänne tulet ilman maskia. Muita tartuttamaan.

Eikä vielä siihen lopunut toisessa välissä joku hippipariskunta ilman maskia vetivät ja tunkivat ohi ilman turvavälejä.

Mistä näitä järjenjättöisiä oikein sikiää.

10

862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja kyläkirarilla myynnissä lääkerasvoja(apteekista), pullaa(hygienia passi?), kuivattuja sieniä(joukossa outoja sieniä)...
      Suosin ennemmän Joensuun kirppareita...

    • Anonyymi

      Vedä räkärätti naamalla ittes hevonvittuun täältä nillittää helvetin idiootti! Se nyt vaan fakta ettei ne rätit mitään viruksia estä nähty käytännössä nyt jo joku vuosi jote blaahaablaa pikku vellipöksy.

      • Anonyymi

        No tuleppa opettamaan vatipää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuleppa opettamaan vatipää :)

        Kuten todettu jo..."elämänkoululainen"

        Ei näitä kiinnosta kuin infatiilit omat tarpeet 5- vuotiaatkin älykkäämpiä.


      • Anonyymi

        Mihin tälläisiä yhteiskunnan roskia tarvitaan ei mihinkään.
        Ovat vain muille riesana.


      • Anonyymi

        Nää koronarokotevastustajat kärsivät alle 60 älykkyysosamäärästä, kuten tosta kirjoituksesta on havaittavissa. Henkisenä johtajana Ano Turtinov


    • Anonyymi

      Denialistit ovat geenipoolin jämäpaloista kasattu lammaslauma, joka uskoo kaikkea paskaa, mitä tokentube tai Mv lehti heille tarjoaa

    • Anonyymi

      Minkälainen aikuinen ihminen pelkää pikkuflunssaa ja kehtaa kylillä kulkea kangasvaippa naamalla? Myös viidettä piikkiä hakijoita en ymmärrä, neljä ensimmäistäkään ei toiminut niin viides toimii ihan varmasti :D

      • Anonyymi

        No just tämä se onkin osa sitä suojautumista riippuen tietysti noudattaako kaikkia tarttumisen minimoimiseksi ja millaisella rätillä kangas ja kirurgirätti on yhtä kuin nolla samoin jos se nököttää nenän alla.


    • Anonyymi

      Mulla on alapäässä maski 🥺

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      51
      3636
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2098
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1584
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      15
      1434
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1391
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      20
      1312
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1208
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1134
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1079
    10. 23
      1059
    Aihe