Erehdyi kyläkirppikselle niin eikös siellä ollut joku elämänkoululainen sadan mukulansa kanssa ilman maskeja. Ei ole kuulemma kuin suositus ei voi pitää.
Sanoi että mulla astma ja allergiat ja silti pidän niin alkoi väkytys että joutuu sairaalaan jos laittaa maskin. Ei ole olemassa sellaista sairautta kuin paha mielisairaus jos kahdella jalalla kykenee kävelemään etteikö edes visiiriä voisi pitää.
Huikkasin että mitä sitten tänne tulet ilman maskia. Muita tartuttamaan.
Eikä vielä siihen lopunut toisessa välissä joku hippipariskunta ilman maskia vetivät ja tunkivat ohi ilman turvavälejä.
Mistä näitä järjenjättöisiä oikein sikiää.
Kyläkirppiksen denialistit
10
1018
Vastaukset
- Anonyymi
Ja kyläkirarilla myynnissä lääkerasvoja(apteekista), pullaa(hygienia passi?), kuivattuja sieniä(joukossa outoja sieniä)...
Suosin ennemmän Joensuun kirppareita... - Anonyymi
Vedä räkärätti naamalla ittes hevonvittuun täältä nillittää helvetin idiootti! Se nyt vaan fakta ettei ne rätit mitään viruksia estä nähty käytännössä nyt jo joku vuosi jote blaahaablaa pikku vellipöksy.
- Anonyymi
No tuleppa opettamaan vatipää :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuleppa opettamaan vatipää :)
Kuten todettu jo..."elämänkoululainen"
Ei näitä kiinnosta kuin infatiilit omat tarpeet 5- vuotiaatkin älykkäämpiä. - Anonyymi
Mihin tälläisiä yhteiskunnan roskia tarvitaan ei mihinkään.
Ovat vain muille riesana. - Anonyymi
Nää koronarokotevastustajat kärsivät alle 60 älykkyysosamäärästä, kuten tosta kirjoituksesta on havaittavissa. Henkisenä johtajana Ano Turtinov
- Anonyymi
Denialistit ovat geenipoolin jämäpaloista kasattu lammaslauma, joka uskoo kaikkea paskaa, mitä tokentube tai Mv lehti heille tarjoaa
- Anonyymi
Minkälainen aikuinen ihminen pelkää pikkuflunssaa ja kehtaa kylillä kulkea kangasvaippa naamalla? Myös viidettä piikkiä hakijoita en ymmärrä, neljä ensimmäistäkään ei toiminut niin viides toimii ihan varmasti :D
- Anonyymi
No just tämä se onkin osa sitä suojautumista riippuen tietysti noudattaako kaikkia tarttumisen minimoimiseksi ja millaisella rätillä kangas ja kirurgirätti on yhtä kuin nolla samoin jos se nököttää nenän alla.
- Anonyymi
Mulla on alapäässä maski 🥺
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3345309Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212686Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141571
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181533seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241454Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413