Miten helvet*tissä tollaset säälittävät ihailun tarpeessa olevat olennot , saavat luotua täys sekasorron, ja sit niihin viel uskotaan ??🤔🤔🤔🤔
Vieläkin ihmettelen
13
160
Vastaukset
Mut minä minä minä mulle mulle mulle heti kaikki !!! 😵😵😵😵ÄLLÖÖÖÖ !!!! Hitto ku ei löydy fuck sormee mu asetuksista ☺
Kenet seuraavaks nussisit ? Äitis oot jo tyhjentänyt.... kuka seuraava?? Puolisosi ?? Mies ☺. Vaikka oletkin täydellinen lesbo 😂. Niiiiiiiin ja ikäsi oli ???? Huiiiiihhh , satuitko huomaamaan kun kauhistelit, et ootpas vanha, kun täytin 48, itse olit 45☺, et ilmeisesti tajunnut olevasi eri henkilö kuin tämä , mitähän hän oli silloin hm...36 . Mut kaik tavallaan 😵😵😵😵😵☺
Sarai kirjoitti:
Kenet seuraavaks nussisit ? Äitis oot jo tyhjentänyt.... kuka seuraava?? Puolisosi ?? Mies ☺. Vaikka oletkin täydellinen lesbo 😂. Niiiiiiiin ja ikäsi oli ???? Huiiiiihhh , satuitko huomaamaan kun kauhistelit, et ootpas vanha, kun täytin 48, itse olit 45☺, et ilmeisesti tajunnut olevasi eri henkilö kuin tämä , mitähän hän oli silloin hm...36 . Mut kaik tavallaan 😵😵😵😵😵☺
Ai niin oon sut hakannut ????!!😂😂😂😂ja vielä uhannut hakata ja piestä jonkun toisen ???! Syystä että ???!!😂😂😂😂 hoidon tarvetta ,sulla ???!☺
Sarai kirjoitti:
Ai niin oon sut hakannut ????!!😂😂😂😂ja vielä uhannut hakata ja piestä jonkun toisen ???! Syystä että ???!!😂😂😂😂 hoidon tarvetta ,sulla ???!☺
Voisin tatuoida sun ällöttävän tekohymysi perseeseeni ☺
Sarai kirjoitti:
Voisin tatuoida sun ällöttävän tekohymysi perseeseeni ☺
Maistuuko kuitenkin kyr*pä paremmin täydelliselle lesbolle ???!!😙
Sarai kirjoitti:
Maistuuko kuitenkin kyr*pä paremmin täydelliselle lesbolle ???!!😙
Saikohan hän upean tyydytyksen sinusta ??!! ☺. Ei jaksanut ees herätä, minäkin oisin mieluummin nukkunut tollase 🤑🤑🤑🤑 edessä, mut kaik tavallaan ☺😙
- Anonyymi
Anteeks et nauran näitä sun juttuja. 😅🙄
Juu anteeks saat, mut miks naurat ? Kuvitteletko et keksin tän kaiken ? Ihan mun todellista elämääni.
- Anonyymi
Sarai kirjoitti:
Juu anteeks saat, mut miks naurat ? Kuvitteletko et keksin tän kaiken ? Ihan mun todellista elämääni.
Ei kun uskon kaiken. En tosiaan kuvittele et joku jaksais vaan huvikseen kirjoitella tänne tuollaista
Naurattaako sua ihan oikeesti ? Minua itkettää, itkisin jos pystyisin !!! Voin kertoa, et sit on ihmisellä rankkaa elämässä, kun ei pysty enää itkee !! Mut näillä mennään !!!
- Anonyymi
Sarai kirjoitti:
Naurattaako sua ihan oikeesti ? Minua itkettää, itkisin jos pystyisin !!! Voin kertoa, et sit on ihmisellä rankkaa elämässä, kun ei pysty enää itkee !! Mut näillä mennään !!!
sun kirjoitustapa on värikäs ja hauska. . Ei se naurata jos toisella on paha olla.
Anonyymi kirjoitti:
sun kirjoitustapa on värikäs ja hauska. . Ei se naurata jos toisella on paha olla.
Niin aika lailla nauru kaukana 😢 . Mut ilman omaa huumorin tajuani en ois enää täällä, mut viel elän 😁 ja edelleen OMAA elämääni ☺. Mut nyt siirryn tästä sairaitten kateellisten immeisten kaupungista toiseen kaupunkiin , helpottaa , huoh ☺
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2244556Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453298Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142208Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa211869Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51208Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691035- 741033
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat261015- 77946
- 54926