... edelleen.
En tajunnut sillon kun yritit lähestyä,ja en ehkä rohjennut uskoa sitä flirtiksi vaikka se jälkiviisaana olikin. Vaikkei nyt suoranaista mut jännä ja ovela ele.
Nyt olen miettinyt pääni puhki ja ikävöinyt ja olen väsynyt tähän vatvomiseen.
Se tapahtuu minkä kuuluu tapahtua.
Koskaan en sua täysin tule unohtamaan, kun en koskaan ole kokenut tällasta yhteyttä enkä näin voimakasta rakkautta, mikä ei kuitenkaan ole kahlitsevaa tunnetta. ❤️
Mut nyt yritän nyt keskittyä itseeni ja uskon-toivon että otat yhteyttä jos on sopiva aika ❤️
Miehelle kenen silmät vie melkein nirvanaan ❤️😍🤩🔥🔥
Hirveä ikävä
29
2185
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, se on vähän sääli että menee asioita ohi ihan siksi ettei luota maailmaan ja elämään. Siitähän sitä yrittää päästä eroon, ja välillä vähän hämärinkin metodein. Siinä täytyy olla mukana jotain sukupolvelta toiselle siirtyvääkin, rakkauden sijasta omistushalua, pelkoa, sentimentaalisuutta, halua. Jotain jää pois ja ja jotain taas tehostaa. Sitoutuminen ja kuuluminen versus kaipuu rakkauteen vapauteen, anteliaisuuteen ja toki sitten siihen intohimoonkin.
- Anonyymi
Ehkä mies ajattelee sun ajattelevan, että hän on liian vanha ja ruma, eikä voi kuvitellakaan sulla olevan mitään rakkaudellisia tunteita häntä kohtaan.
- Anonyymi
Miksi ajattelet ulkonäköä tunteiden herättäjänä? Miten olet kohdellut häntä? Oletko turvallinen? Vai sadistinen joka haluaa pienentää toisen voimaa ja rikkoa ihmisen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ajattelet ulkonäköä tunteiden herättäjänä? Miten olet kohdellut häntä? Oletko turvallinen? Vai sadistinen joka haluaa pienentää toisen voimaa ja rikkoa ihmisen?
Kannattaa kysyä myös, että onko itsessä sadistisia piirteitä. Saako mielihyvää mustasukkaisuudesta yms. Ei tavallinen ihminen saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kysyä myös, että onko itsessä sadistisia piirteitä. Saako mielihyvää mustasukkaisuudesta yms. Ei tavallinen ihminen saa.
En ole tehnyt mitään aiheuttaakseni mustasukkaisuutta toisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymyksesi kertoo enemmän itsestäsi.
Tyhjää nyhjäät. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymyksesi kertoo enemmän itsestäsi.
Tyhjää nyhjäät.Ei ole samantekevää.
- Anonyymi
Toivottavasti ei ajattelisi niin :(
- Anonyymi
Aloittaja toivottavasti saat yhteyden tähän mieheen ketä ikävöit. Koska jos ihminen ikävöi noin paljon jotain että on hirveä ikävä, niin silloin sinun pitäisi päästä sen miehen läheisyyteen. Koska sinä tuhlaat omaa Rakkauttasi kun ikävöit, kulutat niitä varastoja mitkä on ihmisen tunteiden ja sielun kokonaisuus. Niin,minä ajattelen nämä tunne ja Rakkaus asiat mielessäni. Aloittaja minun on mukava lukea sinun tekstiä vaikka en sinua tunne, siinä on tiivistettynä niin paljon tunteita tuota kaipaamaasi miestä kohtaan. Minä toivon sinun aloittaja että tuo mies jota kaipaat ottaa sinuun yhteyttä. Ja, saat antaa hänelle Rakkautta ja ottaaa häneltä sitä vastaan, silloin se Rakkaustarina mielestäni. Hyvyys joka tulee sydämestä vilpittömästi on aina voimavara ihmiselle. Aloittaja minä Rakastuin ylivuosi sitten erääseen naiseen, joka täytti sydämen joka sopukan ja mieleni. Hänestä muodostui itselle elämäni suurin tunnemyrsky jonka kokenut, hän sekoitti minut täysin mihin ei kukaan koskaan ollut pystynyt ennen häntä. Siitä asti ei ole ollut yhtään päivää eikä yötä etten häntä olisi ajatellut ja kaivannut. Nyt, voin sanoa että hänestä muodostui itselleni maailman tärkein nainen, minulle hän kaunein,ihanin ja paras. Miksi näin? Koska häntä Rakastan niin paljon,minun sydämeni tuntee niin häntä kohtaan en voi sille mitään. En,voi korvata Rakkautta kun on vain yksi hän. Mutta minun pitää olla siitäkin tyytyväinen että olen saanut joskus hänet kohdata, ja aina ne hetket olen mielessäni häntä Rakastanut. Ei, ihastusta eikä Rakastumista voi selittää sanoin miksi johonkin ihmiseen vaan Rakastuu ja alkaa tunteet jylläämään. Vaikka maailmassa on tuhansia ihmisiä niin Rakastunut ei nää muita kuin sen yhden. Niin,kohdallani vain sattui käymään. Tämä Rakkaus häneen on ollut hieno ja kaunis asia, mutta on se myös aiheuttanut suurta tuskaa, minkä kaipaus on tehnyt. Mutta häntä minä Rakastan, niin kuin olen jo kauan aikaa tehnyt.
- Anonyymi
Miksi et mies ota häneen yhteyttä, jota niin kovasti kaipaat? -sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi kun nainen ei vastaa yhteydenottoon.
-sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi kun nainen ei vastaa yhteydenottoon.
-sivusta.No, tuopa on harmillista. Kyllä pitäisi jotain edes vastata, jo ihan kohteliaisuudesta.
- Anonyymi
Saisin kyllä yhteyden. Mut en ole valmis.
Se ei vaan tunnu nyt oikealta.
Toivon tsemppiä noihin tunteisiin ei ole helppoja
juttuja. Ja ei sitä tosiaan vli kyllä selittää miksi johonkin
ihmiseen rakastuu. Kuvaat aika lailla mun ajatuksia sekä
tunteita mun rakkauden kohdetta kohtaan.
Mahdatteko olla sielunkumppaneita?
Tai oletteko olleet tekemisissä?
Minulla ollut aivan samaa, suurta tunnemyrskyä mitä
ei ole tullut kenenkään kanssa, enkä olisi voinut kuvitella
tällaista olevan olemassa ilman, että ollaan edes puhuttu.
Silti tää ei ole sellasta pakonomaista, minun ei ole pakko
"saada" häntä. Uskon että saatan tavata jonkun upean kenen
kanssa voin elää ihan onnellisena mutta häntä tuskin voin
koskaan unohtaa täysin. Toivon ainoastaan, että hän on onnellinen
elämässään.
Toki en voisi kuvitella että kiinnostun kovin helposti
enää yhtään muusta miehestä kun tämä on aikamoinen hottis
pakkaus, mutta ulkonäkö ei ole mulle se juttu vaan meillä on
joku mystinen syvempi Yhteys. Ulkonäkö on toki plussaa. - Anonyymi
Ja kaunis kiitos sulle :) :) 🙏🏻
Toivon samaa että saat yhteyden tähän naiseen.
Ja mulla on ollut samaa
että ei ole yhtään päivää ettei mies olisi mielessä ja näen unta hänestä vaikka
harvoin muistan unet. Mutta olen myös kiitollinen tästä koska haaveilu
antaa iloa ja toiveissa on toki, että meille tulisi mahdollisuus tutustua.
Ja mun elämän yksi pääarvoista on kasvaa ihmisenä etten toistaisi samoja virheitä,
niin sen tämä on laittanut vauhdilla käyntiin. - Anonyymi
Vastaan nyt vielä kolmannen kerran :) Jäi mietityttämään, että miksi, tai käsitin niin ettette
ole yhteyksissä niin miksi? Koska onhan sinullakin aika raastava tilanne kaivata upeaa ihmistä yli vuoden... Etkö saa yhteyttä jostain syystä tähän naiseen?
Vai asuuko hän kaukana?
Kun jos teillä ei ole kummallakaan mitään estettä olla yhdessä niin miksei?? 😍
Itsekin pidempään kaivannut tätä miestä niin ei tämä kovin helppoa eikä varsinkaan kivaa ole. Mutta tiedostan senkin,että tarvitsen toistaiseksi tämän oman tilan ja tykkään elää yksin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi, kun on väläytellyt tunteita, ja nainen ei vastannut niihin, on kai turha enää tungetella enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi, kun on väläytellyt tunteita, ja nainen ei vastannut niihin, on kai turha enää tungetella enempää.
Naiset ei välttämättä aina tajua näitä reaaliajassa. Nuorena en älynnyt et mun ihastus pyysi mua baariin kun puhui menevänsä siihen paikkaan missä tavattiin. Jälkeenpäin tajusin sen, ja menin sinne varta vasten kamujen kanssa niin ihastus luuli että tein oharit. Sanoin ensin etten ole menossa , viiveellä tajusin et se tais olla kutsu ja pyysin kamuja mukaan niin mies suuttuikin mulle....
Eli miettisin vielä toista yritystä?
- Anonyymi
Nirvanaan? Mikähän kumma se on?
- Anonyymi
Minä en ole ikävöinyt ketään moneen vuoteen.
- Anonyymi
Ei kannatakaan. Tyhjää saa pyytämättäkin - samoin "puukkoa" selkään!
- Anonyymi
Enpä tiiä, taitaa olla niin vain, ettet tykänny musta olleskaan.
Varmistit vielä sen yhen moporukkasen kanssa, että Sinä & minä ei nähdä enää siellä, missä nähtiin. Jos meet nyt sinne vielä, saa lerssiheikki vm. -65 taas tuijotella... tiiät kyllä, mihin se ääliö kattelee. Kerro, tykkäätkö!
No, mä tässä alan unohteleen kaikki, mitä on ollut kivoja hetkiä. Kattelen muita vapailta markkinoilta. Ehkä mä jonkun saan ja löydän. Täytyy rakastaa sitä sitten ja teenkin sen kunnolla. Uskot varmaan sen musta!
Tämä (meidän) kaikki oli varmaan tässä! - Anonyymi
Millaista hirveä sulla ap on ikävä oliko isot sarvet ja karvainen perse vai jotain tuntomerkkejä jos sais , kiitos
- Anonyymi
Reijitettyä eli lahdattua hirveä!
- Anonyymi
No siehän sen kuvailit juurikin... ;D
- Anonyymi
.... ja jatkuu....
Tuskaa. Itkua. Kaipausta.
Mut tästä se taas. Kunnes tulee uudestaan :D - Anonyymi
Mäkin uskon, että sä otat yhteyttä, jos kiinnostaa. ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Todellakin kiinnostaa tää mies ketä ikävöin.
Mut kelle tämä oli?
- Anonyymi
Missä on ne naiset, jotka menevät nirvanaan naisesta? :(
- Anonyymi
Onko tämä kuinka tuore juttu, entä tuo "flirttailu"? Jos saa kysyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760