Minttu Räikkönen ponkaisi julkisuuteen Kimi Räikkösen puolisona. Minttu on kuitenkin pitänyt aika matalaa profiilia, ja nähty harvoin tv:ssä - eikä paljastuksiakaan ole pahemmin piisannut...
https://www.suomi24.fi/viihde/oho-minttu-raikkonen-harvinaisessa-tv-esiintymisessa-paljastaa-miten-yllattaa-kotona-vieraansa?s24
Oho! Minttu Räikkönen harvinaisessa tv-esiintymisessä - Paljastaa, miten yllättää kotona vieraansa!

10
180
Vastaukset
- Anonyymi
Mielenkiintoista nähdä, millainen Minttu on puhuessaan, että millainen persoona on. Nähnyt vain kuvia lehdestä.
- Anonyymi
Mainoksissa ainakin kylmää ja kolkkoa puhetta tulee. Jäykkä esiintyjä ja lämpö puuttuu.
- Anonyymi
Ai Koko Suomi Leipoossa. Mutta leipurit eivät nähneet hänestä vilaustakaan ja pettymys oli suuri.
- Anonyymi
No siinäpä siinä nyt kun katoin linkin. Ai että Nestcafén. Just tän joka ottaa Usalaisilta ja Kanadastako se sen veden ottaa, niin vedestäkin tosi kovan maksun ja saastuttaa maaperää siinä samalla. Ja tuommosen lähettiläänä vielä. Monet on ruvennu boikotoimaankin!
- Anonyymi
Onhan hän siinä läppäpuhelin mainoksessa.
- Anonyymi
Muuttunut on hänenkin naama ,entisestä niin se näkyy menevän.
Meni maku katsella ohjelmaa sen jälkeen, kun Kukkohovi heitti toisessa jaksossa halveksien sen kuivuneen korvapuustin olkansa yli pihalle. En voi ymmärtää, että ruokaohjelmassa näytetään jonkun juontajan leikkimistä ruualla olkoonkin sitten ruoka vanhaa tai kuivunutta. Jos se oli tarkoitettu vitsiksi tai joksikin kevennykseksi, niin oli kyllä huono ja ala-arvoinen huumoripläjäys.
Heitteleeköhän tuomaristo ja Kukkohovi muutenkin hieman epäonnistuneet leipomukset vastaavalla tavalla?- Anonyymi
Sofia Berlofin ja Sanna Marinin sekoitus.
- Anonyymi
No eipä näkynyt luksus-rouvaa paljoa. Ei edes vaivautunut tapaamaan leipureita ja esittelemään kahvia, jos kerran on brändilähettiläs. Ylenkatsovaa sanoisin.
- Anonyymi
Pikakahvi ei ole muutenkaan terveellistä. Se nostaa pahaa kolesterolia. Parasta on normaali suodatinkahvi. Pikakahvi on tarkoitettu väliaikaiseen käyttöön esim. 1 kuppi päivässä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453