Kesälle suunnitteilla oli pihamaan remontointia ja ajattelin kysäistä hyvissä ajoin paikalliselta yrittäjältä palvelua. Yllätyin kun netissä luki että Savon maa- ja piharakentajat Oy on mennyt viime vuoden lopulla konkurssiin. Mitäs tälle sattui, oli kumminkin kohtuu kokoinen firma alallaan?
Savon maa- ja piharakentajat Oy
22
4973
Vastaukset
- Anonyymi
Oiskohan männy nuorella yrittäjällä omat ja virman rahat sekasi
- Anonyymi
Oliko se se MV-lehden hörhön aatetoveri?
- Anonyymi
Ei ole, se aatetoveri on tämä.
https://thumbnailer.mixcloud.com/unsafe/1200x628/profile/f/8/a/d/b0f7-e00f-4f1f-82f2-0131f61173d8
- Anonyymi
Leuhka ainakii
- Anonyymi
Pissiä päässä. Siperia opettaa.
- Anonyymi
Näin tais käydä, jokohan putos maan pinnalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin tais käydä, jokohan putos maan pinnalle
Tuskin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin
Kyllä siinä nöyrtyy kun pitää ruveta töitä kattelemaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä siinä nöyrtyy kun pitää ruveta töitä kattelemaan
Ei tarvinnu paljo katella....Piäs herrapikkuherraisoherra issoon talloon suhteilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvinnu paljo katella....Piäs herrapikkuherraisoherra issoon talloon suhteilla!
Rautatien tekoon rengiksi, wau
- Anonyymi
Jäi aikanaan mieleen kun poika pääsi toimitusjohtajaksi isänsä firmaan niin tuli Iisalmessa olevaan yökerhoon samankaltainen silkkipuku päällä kuin dannyllä joskus aikanaan. Huvitti jo silloin että kauankohan kestää lysti
- Anonyymi
Kommenttien perusteella konkurssi ei välttämättä tullut yllätyksenä :D
- Anonyymi
Jos tärvee enempi kun tienoo, niin mitäpä sitä muute voi tapahtua.
- Anonyymi
Näinhän se on, hyvin yksinkertaista :D
- Anonyymi
Oiskohan sukuvika, kun suksi ei luista…
- Anonyymi
Onko suvussa enemmänkin tällaista ettei business suju?
- Anonyymi
Antakee jo olla.
- Anonyymi
Lie isä pojastaan ylpeä taas. Näinhän näille leveilijöille tahtoo lopulta käydä
- Anonyymi
Eikös tämä sankari oo nykyään GRK:lla orjana?
- Anonyymi
Liekkö nöyrtynnä muihen töehin lähtemmään. Van ol poejan nassikka kun euroopan omistaja kun sai ihteään toimitusjohtajaks kuhtua, monia se leohkiminen vähä naaratti.
- Anonyymi
kuulema tykkee nuoristapojista
- Anonyymi
Ei pojat jouva nyt pikkuasioihin. Tuulivoimaa on saatava, tai vedenhinta nousoo!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512