Persuille mallia, mitä on isänmaallisuus

Anonyymi

Mitä isänmaallisuutta on persut teiltä se pelkkä öyhöttäminen vailla mitään isänmaallisia tekoja? Onko esim. europarlamentissa venäjämieleiseen ID-ryhmään kuuluminen isänmaallista toimintaa? Pidätte kommunismia maailmalle vaarallisimpana asiana islamin lisäksi, mutta samaan aikaan puolueenne kansanedustajillakin on selviä kytköksiä Kiinan kommunistisen puolueen vaikutuspiiriin. Aina vaan isänmaallisempaa toimintaa?

Presidentti näyttäköön teille mallia isänmaallisuudesta.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008587938.html

Persujen isänmaallisuus on pelkkä vitsi ja suuri naurun aihe.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tilaa sinäkin kiinasta , älä jeesukselta 🤣 vai tilaisko papilta niin saisi vähän leivänpäälle jotain ? no eroaa kirkosta niin se riittää pitkälle !

    • Anonyymi

      Persu-Conway oli osoitus epäisämaallisesta toiminnasta.

      Kännissä räyhätään, rikotaan Suomen lakeja ja vastustetaan virkavaltaa.

      Irvokkainta ja häpeällisintä oli se, että nämä öyhöttävät känni-persut kantoivat Suomen lippuja joihin oli töherretty vaikka mitä lippua pilkkaavia kuvia ja lauseita. Kaiken huipuksi liput laahasivat maataa ja nämä känni-persut virtsasivat ja oksensivat Suomen lippujen päälle.
      Todella epäisänmaallista ja tuomittavaa, mutta mitä muuta näiltä putinisteilta voi odottaa?

      Suomen lippu on pyhä, eikä siihen piirretä tai kirjoiteta. Suomen lipun kuuluu olla puhdas ja sitä pitää kantaa kunniakkaasti.

    • Anonyymi

      Taas yksi haastateltu demari on esitellyt erittäin venäjämielisiä näkemyksiään. Erkki Tuomiojan antipatiat Yhdysvaltoja kohtaan tunnetaan, mutta silti on aika yllättävää, että hän näyttää olevan sitä mieltä, että Suomen pitää pysyä erossa Natosta koska jos Suomi liittyisi Natoon niin Nato hyökkäisi Venäjälle Suomen kautta. Tuomioja on siis samaa mieltä Putinin & kavereiden kanssa, että Yhdysvallat ja Nato on se hyökkäävä osapuoli ja rauhantahtoinen Venäjä vain puolustautuu.

      • Anonyymi

        Persuja venäjämielisempää puoluetta ei ole suomessa vielä koskaan ollut. Eikä tule. Se on käytännön mahdottomuus.


      • Tuomiojan vassariperinne juontaa Neuvostoliiton aikana opittuun nuoleskeluun. Usa paha, Neuvostoliiton ydinaseet rauhan aseet ym.. sen aikaista liturgiaa, nyt vaan Neuvostoliiton tilalla on Venäjä.


      • Anonyymi

        Päätöntä hölötystä.


      • Anonyymi

        Ei ole Eki puhunut tuollaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuja venäjämielisempää puoluetta ei ole suomessa vielä koskaan ollut. Eikä tule. Se on käytännön mahdottomuus.

        Heh, heh.... ottaako noin päähän kun oma puolue veljeilee kommareiden kanssa - Heh, heh...


    • Anonyymi

      Persu ei edes tiedä, mitä hän "isänmaallisuudella" tarkoittaa.

      Ei se ainakaan sitä tarkoita, että persu olisi tutustunut suomalaiseen kirjallisuuteen, taiteeseen tai kansanperinteeseen. Hänelle on helpompi luetella seitsemän Aku Ankan sukulaista kuin luetella Aleksis Kiven seitsemän veljeksen nimet.

    • Kysy tästä isänmaallisuudesta Tuomiojalta, Aholta tai Lipposelta, voit myös liittyä Suomi-Venäjäseuraan nämä Kremlin käsikassareet varmaankin valaisevat sinua.Kahden persun kuuluminen ID-ryhmään on kuin pieru Saharassa näiden edellä mainittujen toimijoiden rinnalla.

      • Anonyymi

        Ai että perussuomalaisten eurovaltuustoryhmä onkin vain Hakkaraisen ja Huhtasaaren juttu? Johan oli taas niin hoopo väistöyritys, ettei ole tosikaan.


    • Anonyymi

      Persussuomalaiset ovat epäisänmaallisin ja yhteiskuntavastuuttomin puolue koskaan Suomessa. Hävettävä joukko.

      • Anonyymi

        Kerro tuo sama uudestaan rajat kiinni rotuopin julistaja skinimusta kun Hallat tekee kirustyksiä maahanmuuttopolitiikkaan minkä te itse sössitte saamatta itse edes rekisteröityä puoluettanne, Sitten te kuulapäät mietitte oliko vasaralinjalle lähtö sittenkään ihan fiksua kun kohteenne saa teille äärimmäisen tärkeitä hankkeita läpi?


    • Anonyymi

      Näkyy joillakin olevan varaa ja aikaa ajella Helsinkiin, kun toiset tekee työt. Helvetin lusmut. Remmiä perseille tuommosille penikoille.

    • Anonyymi

      Konkaridemari Tuomioja näytti jo mallia. Kertoi haastattelussa tiukan venäjämielisen kantansa. Tuomiojan kanta on linjassa pääministeri Marinin kannan kanssa eikä kovin paljon poikkea Putinin ja kavereiden propagandasta, missä Yhdysvallat ja Nato ovat hyökkääjiä, jotka uhkaavat rauhanomaista Venäjää.

    • Anonyymi

      "Mitä isänmaallisuutta on persut teiltä se pelkkä öyhöttäminen vailla mitään isänmaallisia tekoja?"

      Perussuomalaisten isänmaallisuus ei ole öyhötys.
      Se on leijonapaita, leijonariipus ja Leijonaviina.

    • Anonyymi

      Kaikki tulee kääntymään Pressujen kannalle. SDP:n tollolauma on saatava kuriin. SDP jakelee meidän rahoja muille maille vierahille. Etelän velttojen sähkölaskujako meidän on tuettava, kun omilla kansalaisilla hätä. Omia on tuettava eikä etelän velttoja.

      • Anonyymi

        Taas vain persulta pelkkiä höpinöitä vaan. Muistapas Kreikka III-paketti. Olitte itse suorastaan lapioimassa rahaa noille "etelän veltoille".


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1864
    2. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      1644
    3. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      116
      1345
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1135
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      67
      1124
    6. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1098
    7. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      63
      933
    8. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      903
    9. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      178
      870
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      861
    Aihe