Mitä Venäjä haluaa Ukrainalta?

Anonyymi

Venäjä on heitellyt vaatimuksia sinne tänne, mutta ei ole esittänyt mitään vaatimuksia Ukrainalle.

20

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On vähintäänkin epäoikeudenmukaista ettei Ukraina voi itse tehdä mitään Venäjän hyökkäyksen estämiseksi.
      Kaikki riippuu (muka) siitä, mitä mietteitä muilla mailla on.

    • Anonyymi

      Venäjä pyytää Ukrainalta vain rauhaa , mitä Ukrainan hallitus ei halua luvata Venäjälle.
      Ukraina tuo NATO ohjuksia Virosta , Britanniasta , USA ainakin , millä Ukraina aikoo hyökätä NATO joukkojen kanssa Venäjälle.

      • Anonyymi

        Tuohan Venäjäkin ohjuksia vielä enemmän. Jos siinä olisi jotain pahaa, niin ei kai Venäjä tekisi sitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan Venäjäkin ohjuksia vielä enemmän. Jos siinä olisi jotain pahaa, niin ei kai Venäjä tekisi sitä?

        Ohjukset ovat Venäjällä ei Ukrainassa kuten NATO ohjukset.


    • Hs oli mielenkiintoinen kommentointi, missä eräskin kirjoittaja arvosteli Natoa.Eniten siinä särähti, että tämä kommentoija kirjoitti, että vain Usa:lla on ydinaseita Natossa.Nähtävästi hänen tietonsa ovat hyvin vajavaiset, koska myös Ranska ja Englanti ovat ydinasevaltioita sukellusveneineen ja hävittäjäpommittajineen.

    • Demarien Tuomioja paljastaa kirjassaan,että hän on Kremlille varmaankin mieluinen kumppania. Eli kyllä ne Kremilin miehet/naiset Suomessa ovat keskustasta ja demareista, eikä niinkuin jotku nilkit yrittävät maalittaa persuja venäjämieliseksi.

      • Anonyymi

        Onhan meillä Aho ja Lipponen sekä Halonen Tuomiojan lisäksi.
        He ovat valinneet puolensa.


    • Anonyymi

      Ei voi vaatia mitään. Ukrainalla ei ole mitään velvoitteita Kremlin kleptokratiaa kohtaan.
      Toisin päin katsoen, Venäjä on Ukrainalle velkaa yhden Krimin niemimaan ja ymmärryksen, että Ukraina ei halua sotaa.

      • Anonyymi

        Ukraina ei ole hyökännyt Venäjälle, vaikka venäläidet sotilaat jatkuvasti ampuvat sen alueelle ja Venäjä on miehittänyt osan maasta.
        Suurempaa rauhantahtoa ei ole.


    • Anonyymi

      Onneksi Venäjä on sanonut että he eivät suunnittele mitään hyökkäystä Ukrainaan.
      Toisaalta Krimin valtauksessakin he ilmoittivat että eivät ole osallisia. Oli vain tunnuksettomia vihreitä miehiä. Valitettavasti heidän käytöksensä nytkin osittaa että jotain pahaa on taas tulossa.

      • Anonyymi

        Kömpelökin peittely ja valehtelu tehoaa niihin, jotka siihen haluaa uskoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kömpelökin peittely ja valehtelu tehoaa niihin, jotka siihen haluaa uskoa.

        Kirimillä oli vaalit ja kansa valitsi Venäjän.
        Suomi teki isäntämaasopimuksen salaa kansalta , ezes eduskunta ei saanut äänestää.
        Nyt Orpo taas juonii valtiopetosta , upseereiden avulla.


    • Anonyymi

      Putinin mukaan Ukraina on osa Venäjää, mutta se ei vain tajua sitä.

      Kuten kunnon aviomiehen, Venäjän tehtävä on hakata järki ymmärtämättömän vaimnon päähän ja tarvittaessa vaikka tappaa, jos viisaus ei tule ennen sitä.

    • Anonyymi

      Putinin näkemys, jonka mukaan Venäjä omistaa Ukrainan koska alueella on joskus ollut erilaiset rajat, soveltuu mainiosti myös Suomeen.
      Täysin samoilla syillä Venäjä omistaa Suomen, mutta suomalaiset ovat liian tyhmiä tajuamaan sitä.

    • Anonyymi

      Venäjä ei ole esittänyt Ukrainalle yhtään vaatimusta tai edes toivetta.

      Sen sijaa herra Putin on oamkätisesti allekirjoittanut kunniansa ja omantuntonsa kautta sopimuksen, jossa hän ja Venäjä kunnioittavat Ukrainan suvereniteettia ja rajoja.

      Kunnian ja luottamuksen voi menettää vain kerran. Sen jälkeen mikä tahansa Putinin allekirjoittama sopimus ei ole edes paperin arvoinen.

      Kuten Juice lauloi: mihin kosketkin jäljiltä Midaksen
      aina isket kätesi paskaan

    • Anonyymi

      Venäjä haluaa rauhaa Eurooppaan , ei määräyksiä Bideniltä mitä Suomi tai Saksa saavat tehdä , muuta kuin nuolla Papa Joen sitä.

      • Anonyymi

        Rauha on lapsellisen helppo saavuttaa.

        Sekä Venäjä että Ukraina lopettavat toistensa ampumisen ja kumpikin vetäytyvät miehittämiltään alueilta ja tilanne palautetaan sellaiseksi, kuin se oli Putinin allekirjoittamassa sopimuksessa koskien Ukrainan asemaa.

        Ei ole vaikeaa koska Putin on vallassa ja toitta kai hän noudattaa itse allekirjoittamiaan sopimuksiaan. Muutenhan hän olisi täysi pelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauha on lapsellisen helppo saavuttaa.

        Sekä Venäjä että Ukraina lopettavat toistensa ampumisen ja kumpikin vetäytyvät miehittämiltään alueilta ja tilanne palautetaan sellaiseksi, kuin se oli Putinin allekirjoittamassa sopimuksessa koskien Ukrainan asemaa.

        Ei ole vaikeaa koska Putin on vallassa ja toitta kai hän noudattaa itse allekirjoittamiaan sopimuksiaan. Muutenhan hän olisi täysi pelle.

        Kummalle kuuluu Suomi , Ruotsille vai Venäjälle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummalle kuuluu Suomi , Ruotsille vai Venäjälle?

        Putin sanoi, että Venäjälle.
        Kuten Ruotsikin.


    • Anonyymi

      Ei hyvää seuraa, kun Saksa ja Venäjä taas jakavat Eurooppaa keskenään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1864
    2. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      13
      1644
    3. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      116
      1345
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1135
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      67
      1124
    6. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1098
    7. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      63
      933
    8. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      903
    9. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      178
      870
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      861
    Aihe