Työskentelen siis henkilökohtaisena avustajana ja nyt viimeisimpien työvuorojen aikana avustettava on joka kerta haukkunut minua milloin mitenkin. Milloin en tiedä mistään mitään, valehtelen ja pahinta on kun menee jo henkilökohtaisiin asioihin puuttumalla painooni sanoen että minun pitäisi laihduttaa. Monesti tehnyt mieli sanoa pahemmin takaisin mutta malttanut olla toistaiseksi hiljaa. Sairas ihminen tiedetään mutta ketään ei haukuta ja puututa liikaa hänen asioihin.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Sinun kannattaa tehdä rikosilmoitus keharista. Kyse on työhäirinnästä, kunnianloukkauksesta, henkisestä väkivallasta jne.
https://poliisi.fi/tee-rikosilmoitus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1102331Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???271085- 71932
- 105930
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha597887- 48855
- 85770
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 69664
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31656