Teukka ehdolla valiokunnan puheenjohtajaksi?

Persuissa mietitään kuumeisesti uutta heppua ulkoasiainvaliokunnan joihtoon.

Teuvo Hakkarainen on jäljellä olevista persuista vahvoilla.
Ansioluettelo pn persuksi pitkä:
Kielikurssia on käyty Brysselissä ja oppaan avustamana osaa käyttää EU-parlamentin wc-tiloja.
On kierrellyt pitkin poikin maita mantereita.

Valitettavasti persuissa kaikki ovat Putinin väkeä.
Niikko oli myös Kiinan mies, joka järjesti Suomeen Kiinalaisten tiedusteluväkeä ja sai melkein lähetettyä Kiinaan kaikki Suomen siitosketutkin.

Ei koira karvoistaan eroon pääse.
Niikko ei ole muuttunut yhtään siitä, kun varasti ensimmäisen käsilaukun.

16

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkos teukka muuttunut siitä kun varasti kirkkohopeat?

    • Anonyymi

      Teukka ei ole eduskunnassa, vaan kirkastaa Suomen kuvaa Brysselissä (jos sattuu olemaan paikalla).

      • Anonyymi

        Ulkohuusiasioiden hoidostahan on Teukalla tukevasti kokemusta. Teukka voisi kertoa naapurin isännälle millaisella riu'ulla on istunut Väli-Amerikassa.


      • Anonyymi

        Kirkastaa ja kirkastaa, mutta EU-parlamentista voi erota.
        Hakkarainen on myös valittu kansanedustajaksi nykyiseen eduskuntaan ja hommaa hoitaa toinen helluntailainen varakansanedustaja Toimi Kankaanniemi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirkastaa ja kirkastaa, mutta EU-parlamentista voi erota.
        Hakkarainen on myös valittu kansanedustajaksi nykyiseen eduskuntaan ja hommaa hoitaa toinen helluntailainen varakansanedustaja Toimi Kankaanniemi.

        Ei kai kikkelikorttimiestä voi ulkoasoita päästää hoitamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai kikkelikorttimiestä voi ulkoasoita päästää hoitamaan!

        Mieluummin vaikka Tuksu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieluummin vaikka Tuksu

        Tuksu, Teukka tai Toimi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuksu, Teukka tai Toimi.

        Tuksukin on helluntailaisia.

        Teukka, Toimi ja Niikko muodostavat helluntailais-persujen Pyhän kolminaisuuden.

        Teukka ja Toimi ovat oikeita naistenmiehiä.
        Toimi lähettelee puolitutuille naisille "Nussittuna nukut hyvin"-viestejä ja Teukka kikkelinsä kuvia.
        Teukka on kunnostautunaut nais-asioissa eduskunnassakin rutistelemalla vammoja Leena Merelle ja riepottelemalla Räsäsen Päiviä tukasta pitkin eduskunnan puistikkoa.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        Tuksukin on helluntailaisia.

        Teukka, Toimi ja Niikko muodostavat helluntailais-persujen Pyhän kolminaisuuden.

        Teukka ja Toimi ovat oikeita naistenmiehiä.
        Toimi lähettelee puolitutuille naisille "Nussittuna nukut hyvin"-viestejä ja Teukka kikkelinsä kuvia.
        Teukka on kunnostautunaut nais-asioissa eduskunnassakin rutistelemalla vammoja Leena Merelle ja riepottelemalla Räsäsen Päiviä tukasta pitkin eduskunnan puistikkoa.

        Ja Päivi tykkäsi.


      • Jos sattuu olemaan kirkasta…


    • Anonyymi

      Ei ole mitään järkeä Halla-Ahoa laittaa tehtävään.
      Mestari on luottomiehensä Niikon valinnut, joten samaa touhua jatkossakin.

      • Niikko on jatkanut tänään samaa hölmöilyä, joka ei ole yllätys.
        Selittelee medioille, ettei oikeasti ole tehnyt mitään väärin, vaan media on hänen mukaansa ylitulkinnut hänen sanansa, eli syyllinen on media.

        Niikolla on sellaset taustat, että tapausta käsitellään Murha-Infossakin
        ttps://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?f=26&t=34615&sid=2dc52547a65ed335699176b2067f9de0


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        Niikko on jatkanut tänään samaa hölmöilyä, joka ei ole yllätys.
        Selittelee medioille, ettei oikeasti ole tehnyt mitään väärin, vaan media on hänen mukaansa ylitulkinnut hänen sanansa, eli syyllinen on media.

        Niikolla on sellaset taustat, että tapausta käsitellään Murha-Infossakin
        ttps://www.murha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?f=26&t=34615&sid=2dc52547a65ed335699176b2067f9de0

        Persut vetivät taas uhriutumisvaihteen silmään. Kuinka nuo persut oikein kehtaavat? No kyllähän persut kehtaa.


    • Anonyymi

      No eikös Laura olisi hyvä, hän on Orbanin kaveri ja Orban on Putinin kaveri.

      • Anonyymi

        Mikä ettei.
        Gradu-Laurakin on varteenotettava ehdokas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ettei.
        Gradu-Laurakin on varteenotettava ehdokas.

        Nyt on mestari pestissä ja jatkanut töppäilyä.

        Allah-Aho usuttaa Venäjää hyökkäämään kehottamalla Ukrainaa ja Eurooppaa katkaisemaan diplomatian Venäjän kanssa.

        Ei tuo käytös ole Suomen ulkopoliittisen linjan mukaista.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe