Olin tänään kuvaamassa talvimaisemia

Anonyymi

merenrannalla. Mahtava päivä monessakin suhteessa.

Minusta noin 20 metrin päässä oli toinenkin luonnonkuvaaja. Hän räpelsi ties millaisilla härpäkkeillä eikä oikein tahtonut saada mitään aikaiseksi. Vaihtoi objektiiveja tämän tästä ja pudotti niistä yhden hankeenkin. Kirosi kuin mustalainen kun puhalteli ja kuivaili sitä. Minä koin suurta sääliä tätä kehityksen kelkasta pudonnutta onnetonta räpeltäjää kohtaan.

Kuvasin itse näppärästi omalla huippukännykälläni loistavia kuvia ja kotiin saavuttuani purin päivän saldon tietokoneelleni. Häkellyin itsekin kuvien loistavasta valoisuudesta ja terävyydestä. Eivät vaadi paljoakaan jos ollenkaan jälkikäsittelyä.

On se mukavaa kun on tarpeeksi älliä niin voi elää huolettomasti nykyajassa.

Mitenkäs teillä muilla? Joko olette siirtyneet nykyaikaan kaluston ja asenteen suhteen?

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lapsi on terve kun se leikkii ja kännykkä on kamerana mitätön lelu.
      Jos ei ole varaa hankkia oikeaa kameraa objektiiveineen, niin silloin on tyydyttävä leluihin.

    • Anonyymi

      Täällä taitaa yksi ja sama henkilö (en minä) aloittaa vuoroin tällaisia kännykehuja ja sitten märkäkorva kännyhaukkuja, ja sitten itse vastaa niihin taas hattua vaihdettuaan, tai käännettyään. VAlokuvauksen kanssa näillä ei ole mitään tekemistä. Jokainen joka oikeasti ymmärtää jotain valkouvauksesta ja kameroista ei lähde näihin kiistoihin, koska ne ovat hyödyttömiä. Kännykoillä on sijansa, samoin härpäkkeillä omansa. Ei muuta tällä kertaa.

    • Anonyymi

      Nyt on etelä Suomessa hieman hankalat kelit kuvailla talvimaisemia kun on loskaa ja vesilätäköitä joka paikka täynnä. Pohjoisessa on aivan toisenlaiset olosuhteet.

    • Anonyymi

      Aloittaja on trolli, jolla on vaan tarve yrittää kerätä huomiota. Tollo elvistelee kalliilla monimutkaisilla vekottimilla, mutta ei omaa minkäänlaista kuvauksellista taitoa. Toinen taas käyttää vanhempia, hyväksi kokemiaan laitteita ja saa niillä aikaan erinomaisen vaikuttavaa jälkeä valaistuksen ja sommittelun suhteen.

      • Anonyymi

        Kännykkä lelukamera ei ole kallis oikean kameran rinnalla, vaan asia on juuri päinvastoin.

        Yhdenkään kännykkä lelukameran hinnalla ei saa edes huippuluokan järkkäri runkoa.

        Tosin kyllähän eroa sitten onkin paljon oikean kameran hyväksi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe