Yli vuosi sitten tajusin että kaikki ei ole hyvin. Sitä ennen olin laihduttanut puoli vuotta kun olin 12-vuotias. Vuosi sitten söin vielä noin 1000 kcal päivässä. Viime keväänä enää 300. Kesällä ja nyt syksyllä meni paremmin mutta tässä sitä taas ollaan pitämässä kirjaa kaloreista ja piilottelmassa ruokaa. Aina ennen on ollut selvää, että en halua syödä, eikä tee mieli syödä. Nyt tilanne on eri. Minun tekee mieli syödä koko ajan ja ahmia jotakin hyvää mutta en halua. En siis koskaan kuitenkaan ahmi. Vaikka pelkäänkin sitä niin välillä unelmoin että vetäisin litran pirtelöä yms. Sitten mietin että ehkä joskus pystyn siihen. Auttakaa, pelkään että oikeasti kohta ahmin!!!! Nyt syön 600 kcal päivässä, viikonloput 650. Onko se liikaa?
Ristiriitaisia tuntita :(((
Anonyymi
2
250
Vastaukset
- Anonyymi
Terveys kärsii noin alhaisella kalorimäärällä. Nälkä ja halu ahmia on normaali reaktio saada energiaa.
- Anonyymi
Voi luoja.Ei ole liikaa vaan liian vähän.Anorektikot on just tollasia.Syö muutama sata kaloria ja ihan kauheeta kun on liian paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591154Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11830Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83603Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45532Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33517Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36514Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487