Korona-aikana on puhujien seasta paljastunut valtava määrä mätiä kaloja, on ollut television katselua ja rikottu mm. Ehkäisykieltoa. Näistä syistä ollaan hyllytetty useta puhujia pk-seudulla ellei ole itse ymmärtänyt lähteä. Oulusta käsin tästä ryylltä on jouduttu asioita selvittämään.
Puhujien seasta löytynyt valtava määrä mätiä kaloja
17
723
Vastaukset
- Anonyymi
No tulihan se sieltä josta on sanottu vl liikkeessä ettei sitä ole. EHKÄISYKIELTO !
Se on siis olemassa vaikka julkisesti sitä ei ole sanottu . Se on liikkeen sisäinen tarkoin varjeltu kielto . - Anonyymi
Tällä saralla vielä töitä varmaan riittää muuallakin Suomessa.
- Anonyymi
"Oulusta käsin tästä ryylltä on jouduttu asioita selvittämään."
Harva ry selviää asioiden rehellisestä selvittämisestä / vapauttamisesta paikallisten alais- / valtasuhteiden vuoksi. - Anonyymi
Eräskin puhujaveli osti viime viikolla E-kaupasta putelin I-olutta. Sai saman tien fudut puhujaisen tehtävistä.
- Anonyymi
En tiedä onko tämä edellinen totta, mutta jotkut syyt tuntuvat todelka mitättömiltä siihen nähden, että puhujana istuu hoitokokousten ankara ja periksiantamaton "hoitomies", joka on vahingoittanut käyttäytymisellään monien elämää eikä ole korjannut tekojaan. Pitäisi ymmärtää itse jättäytyä pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä onko tämä edellinen totta, mutta jotkut syyt tuntuvat todelka mitättömiltä siihen nähden, että puhujana istuu hoitokokousten ankara ja periksiantamaton "hoitomies", joka on vahingoittanut käyttäytymisellään monien elämää eikä ole korjannut tekojaan. Pitäisi ymmärtää itse jättäytyä pois.
E-liikettä ei ole ollut yli kolmeenkymmeneen vuoteen olemassa.
- Anonyymi
Olisko se sama ymmärryksen puute vaivannut jo silloin kun mummoja paiskottiin ässälle !
eli ei taida olla omatoiminen järkiintyminen kovinkaan odotettavissa. - Anonyymi
Muistan taannoin suviseuroissa ollessani, teltan haisseen kuin rekkakuormallinen kesäytyneitä särkiä.
- Anonyymi
Onhan ollut hirveä kokemus.
- Anonyymi
Kuuluu kirijottaa ”kessäytyneitä”.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluu kirijottaa ”kessäytyneitä”.
Mummot ja papat on vissiin syöneet suolattua särkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummot ja papat on vissiin syöneet suolattua särkeä.
Ruotsalainen surströmming on todella tuhkia, hajunsa puolesta. Ehkä LCC käyttää niitä. Så klart.
- Anonyymi
Hoitokokousten hoitajat, jotka eivät vielä ole korjanneet tekojaan ja toimivat tällä hetkellä puhujina, tulee erottaa tehtävästään.
- Anonyymi
"Korona-aikana on puhujien seasta paljastunut valtava määrä mätiä kaloja"
Tähän kuuluvat myös hoitokousten tehtailijat/hoitajat, jotka eivät ole korjanneet jälkiään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1763266Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732131Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii452003- 411941
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321461Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931231- 541193
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3851075Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114993- 42827