Kokoomus ja persut ei sovi samaan veneeseen? Välillä tulee sammakoita.
Oppositio tukkanuottasilla
5
90
Vastaukset
- Anonyymi
Koomista seurattavaa politiikka ja varsinkin valtamedian toiminta sen ympärillä. Esimerkkinä edellisestä persuille hihitteleminen heidän vastustaessa polttoaineverotuksen kiristyksistä ja keskustan joka sillä alkoi ratsastamaan nostaminen hyväntekijöiksi samassa asiassa tuoreimpana kasvona sille Sipilä. Hällä väliä siitä, että Sipilän hallitus itse teki päätöksen pumppuhintojen nostosta. Edelleen persujen kipatessa kokoomus välikysymyksessä laidan yli media käänsi sen muotoon ettei se kelvannut edellisille.
- Anonyymi
Persuille tulee jytky ens vaaleissa ja vastaavasti saarikolle potkut......maakuntien ja palvelujen takia! Ps ainut puolue joka huolissaan polttoaineiden hinnasta!!!!
- Anonyymi
Miten se luetun ymmärtäminen on aina ylivoimainen asia?
Toistetaan...Sipilä vuorostaan esiintyy ihmisenä joka vastustaa polttoaineverotuksen kiristyksiä eikä ole todellakaan viimeinen kepu joka persujen vesillä kalastaa tuossa aiheessa ja sinä kerrot kuinka persut ovat yksin huolissaan polttoaineiden hinnasta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se luetun ymmärtäminen on aina ylivoimainen asia?
Toistetaan...Sipilä vuorostaan esiintyy ihmisenä joka vastustaa polttoaineverotuksen kiristyksiä eikä ole todellakaan viimeinen kepu joka persujen vesillä kalastaa tuossa aiheessa ja sinä kerrot kuinka persut ovat yksin huolissaan polttoaineiden hinnasta?Samat jotka nauroi bensavideolle tukee nyt sitä samaa huolta polttoaineen hinnan korotuksista 🤢🤮
- Anonyymi
Jokohan kohta kokomusta ja persut tekevät toisistaan epäluottamus välikysymyksen?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1274255
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233012Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132534- 462111
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2561699Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt461626- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201436- 281430
- 951211