Kappossa on ilmeisesti joku kämppä laitettu joko paskaksi tai sitten vuokranantaja heittänyt huonekalut pihalle.
Kapponkadulla asunnon tyhjennys?
9
953
Vastaukset
- Anonyymi
Ne huonekalut olleet siinä metsänreunassa jo perjantaista lähtien. Vaikuttaisi olevan joku asunto putsattu.
- Anonyymi
Raisiossa on näitä mettäteitten varsille hylättyjä huonekaluja tavattu aiemminkin. Yleensä siinä on sänkyjä, joustinpatjoja, joitakin tuoleja, pöytä... Mahtaisko olla jokin tilapäisasuntoja hankkinut taho asialla... Eivät osaa viedä takaisin kierrätyskeskukseen.
- Anonyymi
Kapponkadun tapaus oli "ulosotto" eli velkojat asialla.
- Anonyymi
ei ollut
- Anonyymi
Kuukauden ensimmäinen lauantai on velkojen erääntymis päivä jotenka sikäli tuo ei yllätä kyllä yhtään.
- Anonyymi
Mä oon velkaa perintätoimistolle ja mun velan maksupäivä on ensi tiistai jotenkan ei se oo kuukauden eka lauantai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon velkaa perintätoimistolle ja mun velan maksupäivä on ensi tiistai jotenkan ei se oo kuukauden eka lauantai.
Velat on maksettava tavalla tai toisella. Tosin perintä on sitten eri tahoilla erillaista.
- Anonyymi
Presidentti kertoo olevansa monen eurooppalaisen tavoin onnekas, että on elänyt rauhan aikana.
– Olemme ehkä liiankin tottuneita turvalliseen ja kauniiseen elämään. Olemmeko unohtaneet kyvyn ymmärtää, että uhkia on olemassa, Niinistö kysyy - Anonyymi
Kapponkadulla narkkareita nyt riittää ja varmasti jatkossakin huonekaluja löytyy sieltä ulkonta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745168- 332881
- 402584
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401942Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291779- 951772
- 1671647
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241388Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220