Kappossa on ilmeisesti joku kämppä laitettu joko paskaksi tai sitten vuokranantaja heittänyt huonekalut pihalle.
Kapponkadulla asunnon tyhjennys?
9
974
Vastaukset
- Anonyymi
Ne huonekalut olleet siinä metsänreunassa jo perjantaista lähtien. Vaikuttaisi olevan joku asunto putsattu.
- Anonyymi
Raisiossa on näitä mettäteitten varsille hylättyjä huonekaluja tavattu aiemminkin. Yleensä siinä on sänkyjä, joustinpatjoja, joitakin tuoleja, pöytä... Mahtaisko olla jokin tilapäisasuntoja hankkinut taho asialla... Eivät osaa viedä takaisin kierrätyskeskukseen.
- Anonyymi
Kapponkadun tapaus oli "ulosotto" eli velkojat asialla.
- Anonyymi
ei ollut
- Anonyymi
Kuukauden ensimmäinen lauantai on velkojen erääntymis päivä jotenka sikäli tuo ei yllätä kyllä yhtään.
- Anonyymi
Mä oon velkaa perintätoimistolle ja mun velan maksupäivä on ensi tiistai jotenkan ei se oo kuukauden eka lauantai.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon velkaa perintätoimistolle ja mun velan maksupäivä on ensi tiistai jotenkan ei se oo kuukauden eka lauantai.
Velat on maksettava tavalla tai toisella. Tosin perintä on sitten eri tahoilla erillaista.
- Anonyymi
Presidentti kertoo olevansa monen eurooppalaisen tavoin onnekas, että on elänyt rauhan aikana.
– Olemme ehkä liiankin tottuneita turvalliseen ja kauniiseen elämään. Olemmeko unohtaneet kyvyn ymmärtää, että uhkia on olemassa, Niinistö kysyy - Anonyymi
Kapponkadulla narkkareita nyt riittää ja varmasti jatkossakin huonekaluja löytyy sieltä ulkonta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.35111687Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko413517- 783078
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1122848- 932700
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam562559Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1582459Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2752334- 451501
Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �151478