Ihan oikeastiko Hollolan kunta hyväksyy jätelumien säilytyksen asuinalueiden virkistysalueilla?
Tuntuu olevan käytäntö useammallakin alueella tässä kunnassa. Perin kummallista.
Jätelumien kippaus virkistysalueille
5
781
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä on jätelumi! Ei mitään muuta kuin lunta. Samaa kuin 100 vuotta ennenkin. Ei kai näitä taivaan lumia aleta kuskata Ekokemille eli ongelmajätelaitokseen. Mikäs hiilijälki siitä ajosta syntyy? Katsokaa vaan mihin paskannatte! Pitäisikö nekin kuskata käsiteltäväksi. Hulluutta!
- Anonyymi
Olisko likaista lunta tuolta katujen varsilta, siinä mukavasti kunnan pohjavesi likaantuu kun nämä likavedet sulaa ojiin tumppeineen päivineen. Oikein kiva, Hollola.
- Anonyymi
Ei pohjavedet katulumista pilaannu!
- Anonyymi
Vittuunko ne lumet pitää työntää? Kai käsität että johonkinhan ne on työnnettävä joten älä kirnua
- Anonyymi
Eikös niitä pudotettu työtjärveenkin ja siksi vesi sameeta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2425646Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304094Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,192394Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2952220Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481451Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611309Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1321202Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1311190- 35984
- 169895