Alkaa aurinko siirtymään tänne pohjoisemmalle puoliskolle ?
20 maaliskuuta
8
88
Vastaukset
- Anonyymi
Eli kevät päivän tasaus suomeksi !
- Anonyymi
Kuukausi odottelua vielä ! Sitten aletaan nauttimaan ilmaisesta sähköstä joka kestää syksyyn asti !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuukausi odottelua vielä ! Sitten aletaan nauttimaan ilmaisesta sähköstä joka kestää syksyyn asti !
Tänään tuli 21 kWh. Lämmitin tulikiviuunin ja käyttöveden aurinkosähköllä, niin ei tartte näin illemmalla ostaa verkosta MITÄÄN. Tämä viestikin tulee akkusähöllä...
- Anonyymi
Ei aurinko mihinkään siirry. Maa puolestaan liikkuu radallaan ja akselinsa kallistuskulma aiheuttaa sen, että maastakatsoen auringon korkeuskulma kasvaa.
- Anonyymi
Aivan mahtava aloitus, pitää vaan ihmetellä miksei tätä tehty jo kuukausi sitten !
- Anonyymi
Toivottavasti olisit tehny ? EKA
- Anonyymi
Hän, siis aloittaja on näkijä tai tietäjä, koska osaa kirjoittaa mitä tapahtuu yli kuukauden päästä. Kerroppa myös oikeat Lottonumerot.
- Anonyymi
pilvistä ja sateista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986888- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41929