Alkaa aurinko siirtymään tänne pohjoisemmalle puoliskolle ?
20 maaliskuuta
8
90
Vastaukset
- Anonyymi
Eli kevät päivän tasaus suomeksi !
- Anonyymi
Kuukausi odottelua vielä ! Sitten aletaan nauttimaan ilmaisesta sähköstä joka kestää syksyyn asti !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuukausi odottelua vielä ! Sitten aletaan nauttimaan ilmaisesta sähköstä joka kestää syksyyn asti !
Tänään tuli 21 kWh. Lämmitin tulikiviuunin ja käyttöveden aurinkosähköllä, niin ei tartte näin illemmalla ostaa verkosta MITÄÄN. Tämä viestikin tulee akkusähöllä...
- Anonyymi
Ei aurinko mihinkään siirry. Maa puolestaan liikkuu radallaan ja akselinsa kallistuskulma aiheuttaa sen, että maastakatsoen auringon korkeuskulma kasvaa.
- Anonyymi
Aivan mahtava aloitus, pitää vaan ihmetellä miksei tätä tehty jo kuukausi sitten !
- Anonyymi
Toivottavasti olisit tehny ? EKA
- Anonyymi
Hän, siis aloittaja on näkijä tai tietäjä, koska osaa kirjoittaa mitä tapahtuu yli kuukauden päästä. Kerroppa myös oikeat Lottonumerot.
- Anonyymi
pilvistä ja sateista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147374
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434684- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗291812- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361547
- 1431307