Ongelma kehitysvamman saaneena

Anonyymi

En osaa kirjoittaa Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena lyhyesti viestejä ja lyhyesti kirjeitä enkä osaa puhua selkeästi hitaasti ja selkokielen sanoilla kaksois diagnoosi ihmisenä. En tiedä kumman te muut huomaatte minun kirjoitusten perusteella vaikean ADHD eli MBD oireyhtymän vai Lievä älyllinen kehitysvamma? Ohjaajat väittää, että minulla kaikkiin ongelmiin Kehitysvamma puolella on muka vaikea ADHD syynä, josta syystä Kehitysvamma käyvät ohjaajat eivät osaa ohjata koska minulla muka vaikea ADHD on vahvin oireinen diagnoosi? Onko totta, että vaikea ADHD on vaikeaa erottaa Lievästä älyllisestä kehitysvammasta? Ja jos joku jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma jos se on aikaisemmin elämässä tuntenut toisen Kehitysvamma puolella jolla on vaikea ADHD ne kirjottaa, että eivät halua olla meidän vaikean ADHD asiakkaiden kanssa kaverina yksikin Lievän älyllisen kehitysvamman saanut mies meni soittaa minun vammaissosiaali työntekijälle, että pelkää minua. Jos Lievän älyllisen kehitysvamman saanut kysyy jotain ja minä ADHD ihmisenä vastaan ja se kysyy yhtä samaa ADHD ihmisenä kostoksi kirjoitin, että minä en halua kirjoittaa sille Lievän älyllisen kehitysvamman saaneelle yksin asuvalle kirjoitin, että vastaa puheluun eli muuten kävelen sen ovelle jossa asuu jos ei vastannut uhkasin selvittää sen asuntolan jne sitten oli soittanut minun vammaissosiaali työntekijälle, että pelkää minua. Miksi Kehitysvamma omaiset eivät voi kertoa nykyään etukäteen tietoa omilla lapselle, että kaikilla kehitysvamma puolen asiakkailla ei ole oikeasti Lievä älyllinen kehitysvamma vaan joiden Vaikean ADHD saaneiden vanhemmat haluavat Lievän älyllisen kehitysvamman siksi, että meitä vaikean ADHD saaneita ei halua vankilaan joka olisi minulle tullut ajat sitten, jos äitini ei olisi suostunut lääkärin ehdotukseen. ADHD suhteen on todettu, että tulee hapen puutteesta synnytyksen yhteydessä ja äidin nikotiini taso on yksi ja myös vaikean ADHD saaneet saa matalat syntymä pisteet kuten Lievän älyllisen kehitysvamman saaneet vauvat. Ja ohjaaja joka on opiskellut ADHD juttua sano että jos minulla on vaikea ADHD se on perinnöllinen eli epäilen että isällä on selvittämättä Lievä ADHD muoto . olen 2010 mummulle tästä Lievän älyllisen kehitysvamman saaneena sanonu myös aikaisemmin, että isälläni on aivan samaa jossain määrin hermostuu ahdistuu, masennus ei kuuntele puhuu päälle kuten minä. Jos saan antaa näistä kahdesta diagnoosista toisen pois Lievän älyllisen kehitysvamman pidän kuka haluaa vaikean ADHD jossa on ihmisuhde taidot nolla tasolla?

0

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä

Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi
        Maailman menoa
        79
        10311
      2. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
        Maailman menoa
        82
        7066
      3. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
        Maailman menoa
        26
        7033
      4. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
        Maailman menoa
        101
        6285
      5. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
        Maailman menoa
        106
        6143
      6. Tutkielma Marinin hallituksen epäonnistumisista rankkaa luettavaa

Marinin hallituksen epäonnistumiset voi tiivistää negatiivisessa sävyssä seuraavasti: Hallitus teki useita vakavia virh
        Maailman menoa
        94
        5817
      7. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
        Maailman menoa
        45
        5384
      8. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
        Maailman menoa
        84
        5218
      9. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
        Maailman menoa
        60
        5153
      10. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
        Maailman menoa
        40
        5088
      Aihe