olisi harkinnassa tollasen 2022 vuosimallin linhai 500 efin osto (hinta 5890€) niin mietityttää että onko kellään kokemuksia noitten linhaitten kestävyydestä yms entä riittääkö voima lumitöihini ja muuhun talvi puuhaan......
Linhain hankinta
4
280
Vastaukset
- Anonyymi
Ei riitä, se on yhtä kiduttamista ajaa alle tonnisella
- Anonyymi
Sanoo poika, joka ajaa mönkijällä korkeintaan virtuaalisesti.
Tosiasiassa 500 riittää tehojen puolesta hyvin. Tärkempää on aura ja renkaiden pitävyys. Tehot ei lopu, mutta pitävyys voi loppua ja silloin tarvitaan ketjuja, jos hankala maasto.
Mutta hyviä virtuaaliajoja sinulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo poika, joka ajaa mönkijällä korkeintaan virtuaalisesti.
Tosiasiassa 500 riittää tehojen puolesta hyvin. Tärkempää on aura ja renkaiden pitävyys. Tehot ei lopu, mutta pitävyys voi loppua ja silloin tarvitaan ketjuja, jos hankala maasto.
Mutta hyviä virtuaaliajoja sinulle.Höpöhöpö,
minulla oli 570 Sportsman 2019, isommilla 27” kumeilla syvässä lumessa esiintyi jo selkeää tehonpuutetta, kun ei meinaa jaksaa isompaa lapaa liikuttaa.
Nyt on Can Am Traxter 800, mikä itse asiassa positiivinen yllätys noin pienikoneiseksi, mutta isoksi mönkijäksi.
Osta sinäkin kunnon peli, vaikka tonninen Sportsman. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpöhöpö,
minulla oli 570 Sportsman 2019, isommilla 27” kumeilla syvässä lumessa esiintyi jo selkeää tehonpuutetta, kun ei meinaa jaksaa isompaa lapaa liikuttaa.
Nyt on Can Am Traxter 800, mikä itse asiassa positiivinen yllätys noin pienikoneiseksi, mutta isoksi mönkijäksi.
Osta sinäkin kunnon peli, vaikka tonninen Sportsman.Miksi ostaa tommonen mönkijä, kun hintaluokka menee samoihin Soliksen 20 hv traktorin kanssa? Tuo kaks’kymppinen on pienin, johon saa etukuormaajan.
Jos kyse on oikeasti lumitöiden tekemisestä traktori pesee mönkijän mennen tullen. Jos koneella pitää päästä kioskille, tieliikenne mönkkäri on oikea valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611185
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421674Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61076Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo103995