Vain keera

Anonyymi

Kävin kesällä järkkärikurssin taisin olla porukan vanhin. Nuoret olivat innokkaita. En oikein sopinut joukkoon. Kurssin pitäjäkin piikitteli välillä mutta pääsin kokeesta läpi. En oikein itsekkään tiedä miksi kävin sen vanha äijä järkkäriksi. Festareille nuorisoa paimentaa. Kävin parilla festarilla ei oo mun juttu huonot yö unet pitkät päivät. Taidan kyllä jättää väliin. Elokuussa kurssin pitäjä soitti kiinnoistasiko järkkäri keikka on paljon sairastuneita. Lentopallo ottelu max 3 tai 4 tuntia. Taitaa olla pula työntekijöistä. Kun mulle soittavat. Lupasin kokeilla. Perjantaina ajoin autolla. Hallille tuntia ennen pelin alkua piti olla paikalla. Ohjattiin järrkreitten pukuhuoneseen. Esimies kertoi kaikille mihin menemme. Ja jotain muutakin täytyy myöntää en kuunnellut. Laitto minut ovelle tarkastaa asiakkaita. Piti tarkasta mutta piti olla juostava. Voi perkele ajattelin. Ovella oli toinen nainen vihreät hiukset 50 ikää. Ajattelin mikä undulaatti hän on. Oli järkkäri kokoinen naiseksi. Oli aikaa vähän vaihtaa ajatuksikin. Aika pomottaja. Aina oikeassa. Oikea pomottaj. Kaikki asiakkaat saatiin sisälle homma mkuutui rennoksi. Mutta ei hänellä. Pidin käsiä taskussa välillä ja juttelin asiakkaille. Nainen laski lippuja tarkasti lipun lukioita. En antanut sen häiritä. Kävin hakemassa juomaa.. Ottelun päätyttyä karotiinettä kaikki pääsivät ulos ja laitettiin ovi kiinni. Esimies sanoi. Ensiviikolla uudelleen. Voin tullakin sanoi. Olin taas undulaatin kanssa ovella. Pomotus jatkui. Sanoin hänelle jos pyytäisit etkä käskisi. Niin näyttäisit kauniin alta. Hän ei oikein ymmärtänyt. Kun ruuhka oli ohi sanoin hänelle. Ensi kerralla pyydä. Että voitko kiltti..... Hakea lipun lukijat. Niin kummallekin hyvä mieli. Ja näytät kauniinmalta. Ei hän oikein ymmärtänyt. Yritin samaa uudelleen sanoin että se oli kiva man kuuloista ja olisit kauniinpi. Ei mennyt jakeluun. Sitten rupesin sanomaan aina hänelle kun hän käski jotain. Että pyydä äläkä käske muuten judut halaamaan minua.

9

2625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se auttoi hetken. Kun hän taas pomotti sanoin että halaan häntä. Pikku hiljaa hän ilmeisesti alkoi muuttumaan. Minulla alkoi olla välillä aikaa katsella häntä. Välillä alettiin juttelee muitakin asioita. Mutta aina välillä hän tölväisi jotakin. Olin ottanut haasteen itselleni. Pitää saada hänet suutelemaan minua. Suudelma undulaatilta ajattelin olen hullu. Kun hän kertoi asioita kuuntelin hiljaa ja katsoin aina silmiin. Autoin häntää pyytämättä. Ja olin hänen kanssaan usein sama mieltä kun keskustelimme.

    • Anonyymi

      Marraskuussa totesin turha homma ei hän suutele eikä muuta tapojaan. Olin unohtanut jo koko jutun kun hän keran alku hässäkän jälkeen sanoi mennään pelin jälkeen kahville. Hämmästyin. Mutta mikään ei ole auki sanoin huoltoasemat on hän totesi. Ottelun jälkeen menimme kahville hän otti. Kahvia ja viinerin. Minä kaakaota ja pienen munkin olin maksamassa kun hän sanoi. Minä kutsuin ja maksan. Istuttiin pöytään vastakkain. Katselin häntä. Oikeastaan olisi ihan mukii menevä jos olisi pitkät siisti hiukset toisenlaiset vaatteet ja hymyä huulissa. Hän puhui itsestään mitä teki töissään ja harrasti. En oikeastaan kuunnellut kuuntelin vaan. Sanoin vaan hänelle että on hienoa että tutustutaan kun tehdään töitäkin yhdessä. Aikaa meni oli yli 22 kun lähdinme. Hän sanoi vielä käyvänsä kaupassa tuun mukaan sanoi. Menimme yö markettiin nuoriso viihtyi eteisessä. Otin 1 pullon kolaa hän lappasi korin täyteen kaikkea. Kassan jälkeen. Lähdimme erisuuntiin. Viikon päästä taas nähtiin. Mentiin taas juttelee huoltsikalle pelin jälkeen. Kysyin häneltä lähdetkö seuraksi laivalle ensiviikonloppuna. En lähde. Hän vastasi. Eiku otetaan kumpikin omat hytit ja vaan kavereita hän sanoi. Homman hytit ja aamiaiset. Sanoin. Vois sitä lähteä jos. En tiedä hän totesi jatkoimme jutustelua. Olimme kumpikin kotiin lähdössä. Mennään vaan hän totesi. Ei tartte un yksi hytti. Menin maanantaina matka myymälään ostaa matkaa. Entinen naapurini oli siellä töissä sanoin 1 hytti risteilylle. Ensiviikon lauantaina a hytti 2 matkustajaa sanoin meidän nimet ja syntymä ajat. Uusi tyttöystävä ei sanoin järkkäri kaveri. Meen ryyppää ja hän ostamaan pojilleen nuuskaa. Tule halvemmaksi 1 hytti. Ju juu hän sanoi. Hän kirjoitti tiedot koneelle ja maksoin.. Antoi varausnumeron. Moikkasin ja jatkoin matkaa. Perjantaina pelissä hän kysyin osstinko matkan kyllä sanoin. Annoin hänelle lapun josa oli varus numero. Pelin jälkeen hän lähti kotiinsa täytyy lähteä pakka hän sanoi. Minäkin. Ajoin kotiini. Aamulla ajoin satamaan. Kävelin terminaaliin. Menin hakemaan lippuja. Myyjä hymyili. Missä morsian on hän kysyi. Ihmettelin. Kysymystä. Ei hän ole morsian sanoin. Otin liput ja kiitin. Olipa iso numero katsoin. Hetken päästä undulaatti saapui. Annoin hänelle. Lippunsa. Onpa iso numero hänkin sanoi. Tä on niitä naapurini metkuja sanoin. Myyjä oli entinen naapurini lisäsin.

    • Anonyymi

      Laiva saapui oli aika rauhallista lauantai lähdöksi. Menimme laivaan kävelin me portaita ylös 10 kerros sanoin seurasimme opasteita löysimme hytin ovessa luki suite. Mitä se akka oli tehnyt sanoin avasin oven hää suite. Voi perkele kirosin ääneen. Undulaatti repes nauruun mukavia ystäviä sinulla hän sanoi. Kuohu juoma oli kylmässä.. Valkoisissa lakanoissa iso pari sänky sohva. Hän kaappasi minut kanssa sänkyyn. Nyt ei tarvitse keksiä tekemistä hän sanoi pussasi minua ja nauroi. Voi perkeleen perkele. Sitä harppua sanoin. Älä nyt tää on hauskaa sanoi undulaatti.. Mitä muuta yllätystä se harppu on keksinyt sanoin. Nyt pysytään vaan hytissä ei mennä mihinkään. Minimoidaan vahingot. Undulaatti pussasi uudelleen ei kun koko service. Pöydällä oli joku ohjelma kortti undulaatti nappasi sen ja rupesi nauramaan. Ei ei sanoin tä ei ole yhtään hauskaa. Mutta undulaatti nauroi ja luki ohjelmaa.

    • Anonyymi

      Nyt aamiaiselle hän sanoi. Vaihdoin kulmahousut jalkaan mustan kauluspaidan ja kengät. Mennään sitten sanoi. Undulaatti otti jonkun paperilapun mukaan. Lähdimme kävelemään hän kulki edellä. Mennään hissillä hän painoi 8sia. Hän käveli edellä eikun tänne sanoin. Tuu nyt hän sanoi ja käveli toiseen suuntaa alakartte aamiaiselle. Varaan ottamassa oli mukava hyvin pukeutunut nainen tervehti meitä. Undulaatti Anto hänelle mukaansa ottaman pahvi lapun onnea nainen sanoi tähän pöytään. Pöydässä oli pieni lahja ruusuja ja nimetyt paikat. Kaikkea hää aiheista koristetta. Undulaatti hymyili. Otetaan nuorelle parille ja kaatoi minulle kuohujuomaa. Ei tää oo enää hauskaa sanoin. Sitten hän meni hakemaan aamiaista tarjoilu pöydästä. Päätin tehdä stopin tästä menin juttelee hovimestarin kanssa. Kerroin että olimme joutuneet pilan kohteeksi. Matka myjä oli entinen naapurini ja hän sen varmaan oli tehnyt. Oltiin tultu vain työkaverin kanssa pitää hauskaa sanoi. Hovimestari sanoi että morsiamella taitaa olla hauskaa kun hymyilee ja nauraa kokoajan. Joo sanoin hän nauttii tilanteesta. Hovimestari katsoi lappua. Tää kaikki on kyllä maksettu hän sanoi. Sanoin että olin ostanut vain a luokan hytin. Tää on kaikki maksettu. Miten hän sen teki hovimestari ihmetteli. Nauttikaa nyt matkasta hän sanoi.. Söimme aamiaista välillä undulaatti koski kättäni ja nauroi. Olin jo leppymään päin. Ruoka oli hyvää. Juotiin vielä teetä kun hovimestari tuli luoksemme. Luonaalla tulee vielä joku päälystöstä juttelee kanssanne.. Lähdimme ja kiitimme hyvästä ruuasta. Meille on varattu hieronta undulaatti sanoi. Katoon taan nyt menimme hyttiin nappasin ohjelman pöydältä. Ja luin sitä. Kyllä seuraavaksi hieronta. Lounas kapteenin pöydässä. Laivan esittelyä. Illalla häävalasi laivan ravintolassa ja muuta todella hauskaa. Miten se akka tän teki ihmeteli. Syyn kyllä arvasin. Olin juopetellut riittävästi kun asuimme samassa taloyhtiössä kussut pihalle haukkunut naisia huoriksi kännipäissäni talkoissa.. Sammunut nurmikolle oksentanut. Tehnyt kaikkeni tyhmää. Undulaatti halusi hierontaan. Mene vaan sanoin. Eikun se on meille molemmille. En pidä hieronnasta sanoin mutta tuun saattan sinut. Lähdin me kävelee sauna osastolle jossa oli hieronta sanoin virkailijalle. Ei hierontaa minulle vain naiselle. Undulaatti vain hymyili jä hävisi. Jäin istumaan. Tilasin suuren lasin bagardi kolaa. Ja jäin miettimään tilannetta 45 minuutin päästä undulaatti tuli seoli mukavaa olisit vaan tullut hän sanoi. Ei minulle sanoin. Nyt on vapa aikaa hän sanoi mennään kauppaan. Mennään vaan sanoin. Hän otti kärryt. Lappasi niihin karkkia. Alkoholia ja lonkero laatikon. Minä ostin tarjous wiskeytä ja muutama kolaa. Ei näitä sun ostoksia jaksa kantaa otetaan kärryt mukaan hyttiin ja palautetaan ne. Tunnin päästä on lounas. Palautetaan silloin. Menimme hyttiin työnsin kärryt sisälle. Undulaatti meni selälleen maksamaan sängylle. On tää ihanaa olla tuore morsian hän sanoi. Ei oo enää vitsikästä sanoin. Otin ostokset posi kärryistä ja tei itselleni kolme wiski kolaa laitoin mukit pöydälle riviin. Join yhdestä. Ja miten on henkilö kunnallakin varmaan hauskaa. Undulaatti otti yhden viski kolan ja maistoi. Tä on pahaa hän sanoi. Ja avasi lonkeron juodaan nä ja mennään lounaalle. Hän lisäsi. Sä taidat olla vihainen hän sanoi en enää. Nyt mietin kostoa. Mut en taida pystyä siihen. Älä tolasii mieti juodaan kännit ja syödään hyvin. Taitaa olla parasta sanoin. Join kolme wiskey kolaa. Mutta ei mennyt päähän olin viellä niin vihoisaani.. Lähdimme lounaalle saimme taas hää pöydän mutta hovimestari oli sama. Ohjasi pöytään ja anto ruokalistan. Otin jonkun kala aterian johon kului alkupala, lohta, ja jälkkäriksi jotain kaakkua. Juomaksi vain vettä kiitos Undulaatti otti jonkun liha menun. Ja punaviiniä pyysin viellä Apetiritiiviksi punasta zintsanoa tai Marttiini. Mitä se on kysyi undulaatti se on ihan hyvää lisää ruokahalua sanoin. Syödessä me kapteeni tuli pöytään. Esitteli itsensä. Nousin ylös ja pyysin istumaan. Minun ei varmaan tarvi syödä kanssanne hän sanoi. Ei niin vastasin mutta saa jos haluat. Ei mulla on muuta puolentunnin päästä joku netti palaveri. Oli ellu tehnyt teille käytännön pilan. Se oli samalla laivalla töissä kun olin nuori permies. Kaunis nainen silloin. Laiva yhtiö otta tosissaan tällaiset jutut. Ei tartte sanoin. Se oli kosto minulle kymmenen vuoden takaa. Kun olin häirikkö alkoholisti taloyhtiössä. Mutta olisi kivaa jos tekisitte takaisin jotakin. Taidan tehdä. Meillä on pelastus harjoitus ennen kesää. Taidan aikaistaa sitä ja otan ellun mukaan maali henkilöksi. Lähetän teille sitten kuvia. Ei kerrota viellä. Sille mitään pidetään tää meidän kesken sanoi kapteeni. Nyt lähen. Hyvää matkaa. Jos meette joskus naimisiin keskenänne tervetuloa häämatkalle. Hän sanoi ja poistui. Tarjoilija toi aperitiivit. Mitä tää on sanoi undulaatti juo nyt sanoin. Hän hörppäsi sen kerralla ja tarjoilija toi alkuruuat pöytään.

    • Anonyymi

      Syötyämme tarjoilija toi otti hyvää matkaa. Lähdin me hyttiin otin kiikarit laita takki päälle sanoin ja laitoin itsekin takin päälle. Mennään kannelle. Pääsimme kannelle samasta kerroksesta. Laitoin kiikarit silmille katsoin kaunista Itämerta. Mitä katot hän kysyi. Muita laivoja ja saaria. Annoin kiikarit hänelle ja laitoin remmin niskan taakse. Miksi käyt laivoilla hän kysyi. Katsomassa merta sanoin. En saa oikein muualla päätäni tyhjäksi sanoin. Katso nyt. Viellä kun olisi kädessä wiskey Cola. Miksi pyysit minut mukaan hän kysyin. Hulluuttani. On nää matkat mukavia kun voi välillä jutella jonkun kanssa. Mikä sun oikea nimi on kysyin Ulla hän sanoi. Tiedän kaikki kutsuu mua undulaatiksi hiusteni takia.

    • Anonyymi

      Onko sulla lapsia. On pari ulla vastasi. Ovat jo aikuisia. Käyvät välillä katsomassa. Saisivat käydä useammin. Ulla jatkoi katselua. Kyllä tekee wiskey kolaa mieli ajattelin. Kapteeni näki meidät ohjaamosta ja viittoi meille hei mennään sanoin minne tuu vaan. Hypättiin vain henkilökunnalle ketjun yli ja käveltiin ohjaamon ovelle kapteeni avasi sen. Tervehti meitä tulkaa lämpimään täältä näkee yhtä hyvin. Ulla meinasi heti koskea johonkin. Laita kädet taskuun kiitos sanoin. Ai hän sanoi. Vedin häntä ohjaus pöydästä kauenmaksi. En koske mihinkään hän sanoi. Kapteeni nauroi. On itämeri kaunis sanoin viellä kun säilyisi puhtaana. Joo jokavuos on enemmän roskia kapteenisanoi. Onko hyvät kiikarit hän kysyi. Ei ihan peruskamaa alle 300 euroa. Mutta yöllä näkee hyvin. Aika valo herkät otin ne Ullalta ja annoin kapteenille. Hän laittoi heti hihnan kaulan taakse ja katsoi niillä merta. Ihn hyvät nää on. Anto ne minulle takas hetken päästä. Täällä ei saa enää tuoda vieraita mutta käytän kapteenin oikeutta. On määräykset kiristyneet kokoajan. Kohta varmaan ei saa merellä kulkea kun alle 10 m sekunnissa tuulella. Mitä teette viellä. Mennään saunaan jos kaupassa myydään naisten uima asuja sanoin. Soitan sinne käykää hakemassa. Ei varmaan nähdä enää tällä matkalla. Lähdimme mennään sitten sinne. Kauppaan Ulla sanoi. Myyjä oli vastassa täältä ne ulkoilijat tulevat hän sanoi. Ulla ja myyjä juttelivat hetkeä. Sitten myyjä Anto muovikassin. Ja saatto kassalle. Nä on maksettu hän sanoi. Myyjät moiikasivat lähdimme käymään hytissä. Nyt on sit pakko mennä saunaan ja poreammeeseen sanoi. Otin kassista uima asuni. Ja lähdimme kohit sauna osastoa. Hyvin kerettiin viellä puolitoistatuntia auki. Maksoin meidät ja menin me kumpikin puku huoneisiimme. Kävin suihkussa ja menin saunaan. Saunasta oli pieni ikkuna allas osastolle. Näin kun Ulla meni poreammeeseen kävin suihkussa ja menin itsekin. Saimme olla kahdestaan. Sait hienon uima asun sanoin. Mitä sanoit. Uima asun. Ju juu sanoi Ulla. Istuttiin välillä käynnistin sen uudelleen kun pore aika loppui. Olisi ollut hieno häämatka hän sanoi. Ei enää sanoin. On meillä viellä päivällinen hän sanoi. Päivällinen on mutta me taidetaan olla liian erilaisia. Ja sinä määräät liikaa. En oo tänään yhtään määrännyt hän sanoi. Ja olen aika lihava hän lisäsi. Pidän kyllä pehmeistä naisista sanoin. Mutta niillä pitää olla myös pehmeä luonne. Ai sellaisista pullantuoksuisista koti hegettäritä. Ei mikään koti hengetär vaa mukavan luontoinen joka ei määrää koko ajan. Siinä meni mun mahdollisuudet sano Ulla. Ei meillä kummallakaan niitä koskaan ollutkaan jatkoin. Aika meni nopeasti ja virkailija tuli sanoo. Nyt saunaan ja suihkuun tä suljetaan puolen tunnin päästä. Menin suihkuun ja pukuhuoneeseen ja vaihdoin vaatteet. Ja menin sauna baarin ootaa ullaa. Otatko jotain virkailija kysyi 2 lonkeroa jos keritään juomaan tulee hän sanoi toi ne ja annoin hänelle pankki kortin hän toi sen takas ja kuitin. Ootteko ne häät matkalaiset. Kyllä henkilö kunta puhuu teistä. Hyvä pila vai mitä ei oo sanoin. Neito poistui ja nauroi. Pian Ulla tuli. Annoin hänelle sen lonkeron. Saadaan jäädä tänne juomaan ollaan julkkiksia. Juotiin lonkerot ja kiitetettiin. Ja mentiin hyttiin. Nyt nukuttaa sanoi Ulla ja kaatui sänkyyn. Nuku vaan katon sen aikaan tv tä Ulla kääeiytti peittoon. Minä katsoin jalkapalloa joku englannin liigan peli. Tunnin päästä herätin Ullan. Mennään syömään. Ulla hieraisi toisella kädellä silmiään. Mennään kohta. Mutta jodaan lonkerot ensin. Mulla on wiskskey kolaa. Sanoin. Ulla joi lonkeroa. Ja nojasi päällä sängyn päätyyn. Saadaan nukkua samassa sängyssä. Juu vastasin ei se haittaa ollaan kummatkin jo täysi ikäisiä. Lähetin syömään enään kukaan ei onnitellut. Hää krääsää ei ollut pöydässä. Ruuan jälkeen menimme hetkeksi baariin istumaan kitaristi lauloi join vissyä ja Ulla lonkeroa. Tunnin päästä mentiin nukkumaan pakkasin laukkuni valmiiksi aamua varten. Heitin vaatteeni sohvalle otin puhtaan t paidan ja bokserit laukusta. Laitoin ne päälleni. Ulla katsoi minua hölmistyneenä. Sanoin onhan aviopari nähnyt toisensa alasti. Ullakin vaihtoi yö pubin päälleen ja tuli vieeni peiton alle. Sammutin valot hän suuteli minua ja sanoi kiitos ihanasta matkasta. Nukahdimme.

    • Anonyymi

      Aamulla herättiin Ulla määräili kun nalkuttava akka. Laivan satamaan saavuttua lähettiin kävelee ulos laivasta. Kiitettiin henkilökuntaa. Parkki paikalla suutelin Ulla ja kiitin seurasta. Nähtiin taas viikolla urheilu kilpailuissa. Ulla määräsi ja laski lippuja. 2 kk päästä kotiini putosi laivayhtiön lehti. Siinä oli kuvia ellusta vedessä soihtu kädessä. Ellun kuvia kun hän yrittää ampua hätäraketteja. Ellusta kun hän yritti sytyttää tulta vesisateessa. Toiseksi viimeisellä sivulla oli kuva minusta ja ullasta baarissa. Kun Ulla nauraa ja minä olen aivan kypsän näköinen

    • Anonyymi

      Sori vähän meni aikajanat välillä sekaisin. Täytyy rekisteröityä että pystyy textiä korjaa.

    • Poistakaa sitten tää kin kokonaan. Minun kirjoittama.

    Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2981
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      180
      1739
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1607
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1585
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      54
      1313
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      336
      1132
    7. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      104
      1025
    8. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      1004
    9. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      93
      956
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      61
      944
    Aihe