Kävin tänään aikani kuluksi itäautoja katsomassa. Noh ihan mielenkiintoista käydä tutkimassa kuinka ovat kehittyneet viime aikoina. Tällä kertaa skodamyyjä oli erittäin ystävällinen ja tarjoutui esittelemään tuotostaan tarkemmin. Kyseessä oli uusi enyaq skodan itäsähköauto. Siinä kopittelin autoa ja tutkin ja sanoin myyjälle että alkaa näissäkin jo olemaan nykyaikaisia varusteita. Myyjä siihen tokaisi että juu on näissä jo paljon samaa kuin länsiautoissa vakionakin. Alkaa olemaan 6 kaiutinta ja Bluetooth järjestelmäkin musiikkia varten kuulema lähes kaikissa malleissa. Myyjä sanoi ettei enään tänä vuonna tarvitse niin arkailla jos skoda kiinnostaa ja myyjä kertoi että nämä uudet mallit alkavat olla jo ihan hyviä. Kuulema alkaa pikkihiljaa kestämään vertailun länsimerkkeihin. Myyjä myös sanoi olevansa harmissaan skodan maine taakasta itäautona kun sitä ei hevillä mihinkään kuulema kadoteta ja asiakkaat mainitsevatkin usein rautaesiripun ajan ja kommunismin nousun.
Kävin jälleen skodamyyjän luona. Kertoi että nykyään alkavat olla ihan hyviä skodat
26
63
Vastaukset
- Anonyymi
https://m.nettiauto.com/skoda/enyaq/12520198?vifAdCount=25&vifNav=Y
No nyt alkaa olla jo huumoria autoliikkeellä. Skodan itäsähköpelistä pyydetään toimituskuluineen yli 66000e ja vasta 265hv kone😂😂😂
Huom! Volvon C40 länsisähköauton saa 408hv nelikkona 61 tuhannella lähes kaikilla varusteilla..64 sitten kaikilla kamppeilla. On pikkasen eri luokan pelit. Skodan hinta pitäisi olla 30 tuhatta niin olisi linjassa jotenkin.- Anonyymi
Noita vertaamalla kannattaa ehdottomasti hankkia 40k€:n Yaris. Peittoaa molemmat miten haluaa.
- Anonyymi
Skodassa on huomioitava aina se itäblokin byrokraatin ruplahymy eli keulamaskin kylmä ja tunteeton ilme. Punaista jäsenkirjaa tarvii että skodan valitsee.
- Anonyymi
Sen tarvitsee toki. Itsellä se kulkee aina mukana jos kuljen kohti skodan avto liikettä jo ihan kunnioituksen vuoksi. Itselle venäjän kommunismin tunnelma ja sanotaanko kurjuuden syke on elämän tärkeimpiä arvoja. Toverit pysykää vahvana, kohta alkaa sota ja saamme takaisin neuvostoliiton puuttuvia alueita. Komrads.
- Anonyymi
Skoda itäauto. Itäautot juuu itäautot juu hahhah…
- Anonyymi
olet takuulla pesun kestävä kommari itäautoinesi .itse ajan länsi/nato superbilla hahahaha,,,,,,
- Anonyymi
Kauppalehti sen osuvasti sanoi: Kovaääninen kansanauto idästä
- Anonyymi
Niin sanoi 0-sarjan esittely autosta ja tuotanto auto olikin sitten hiljainen ja tuon jälkeen on tullut kaksi uutta mallia.
Heikoilla eväillä hönö on liikkeellä.
- Anonyymi
Skodamies on aina pesunkestävä kommunisti. Skoda kuuluu itäautoihin ihmisten mielessä edelleen vaikka jotkut muuta väittävät.
Jotkut skeidailijat jopa ovat kertoneet ajavansa käytännössä audilla🤣🤣🤣 - Anonyymi
Eikö omapojalta irtoa parempaa kuin spämmätä oma vanha aloitus uudelleen?
Noloa. - Anonyymi
Saitko kahvia ja nisua? Oliko tuoretta kahvia? Otitko maidon ja sokerin kanssa kahveet. Tämä on oleellinen tieto. Skodakaupassa pitää saada kunnon nisut kahveen kanssa. Siitä jää nimittäin hyvä mieli, mitä nyt itse auto sitä vähän laimentaa 😀
- Anonyymi
Skodamyyjä tarjosi kyllä nisua. Kahvi oli laihaa eli säästäen tehty joka toki kuuluu skodanmaailmaan mutta paremman puutteessa sekin meni. Skodamyyjä oli kyllä ystävällinen ja kertoi skodan olevan tänä päivänä jo oikein hyvä tuotos. Ovat tehneet jo vertailua useisiin länsiautoihin ja kuulema pikkuhiljaa voidaan alkaa näistä kirjotttelemaan jo samoissa lehdissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Skodamyyjä tarjosi kyllä nisua. Kahvi oli laihaa eli säästäen tehty joka toki kuuluu skodanmaailmaan mutta paremman puutteessa sekin meni. Skodamyyjä oli kyllä ystävällinen ja kertoi skodan olevan tänä päivänä jo oikein hyvä tuotos. Ovat tehneet jo vertailua useisiin länsiautoihin ja kuulema pikkuhiljaa voidaan alkaa näistä kirjotttelemaan jo samoissa lehdissä.
Skoda on länsiautoista PARAS!!!
- Anonyymi
Toyotan omapoika ei tahdo kestää kun Skoda voittaa aina Toyotan vertailuissa ja testeissä.
- Anonyymi
Onko kellekkään muulle iV Skoda Octavian omistajalle käynyt samoin kuin mulle just reilu tunti sitten eli 8 vika-ilmoitusta ja auto ei käynnisty. Ratin vaihto on jo varattuna ensi viikon Torstaille, mutta eihän tuo auto tuosta taida mihinkään liikahtaa.
- Anonyymi
Minun skoda puhuu vain venäjää jota en ymmärrä. Vikakoodit on kyrillisillä aakkosilla niin ei hajuakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun skoda puhuu vain venäjää jota en ymmärrä. Vikakoodit on kyrillisillä aakkosilla niin ei hajuakaan.
Mitkä vikakoodit? Skoodissa on vain ominaisuuskoodrja. Skoodassa ei ikinä ole vikoja, ne on tojotassa.
- Anonyymi
Jouduitko tarjoamaan myyjälle mahorkkasätkän? Minulta yritti mokoma pummia savuketta vastineeksi laihasta teestä, joka valutettiin puhkiruostuneesta samovaarista.
- Anonyymi
Skodamyyjän juttusilla kävin ja kyllähän siinä tuli selväksi että nyt alkavat skodatkin olla jo ihan hyviä. Myyjä erityisesti osoitti uutta octaviaa ja sanoi ”nämä alkavat nyt olla ihan hyviä”. Sitä en osaa sanoa alkaako kaikki skodat olemaan jo ihan hyviä mutta ainakin octavia alkavat olemaan jo ihan hyviä. Myyjä myös sanoi että ovat monin tavoin mukiin meneviä pelejä eikä kannata enään niin paljoa arkailla vaikka jututtaa skoda kuskia huoltoaseman pihalla ja kysyä kokemuksista. Skoda kuskit kuulema vastaavat ihan mielellään automerkkiään koskeviin kysymyksiin eikä tarvitse pelätä reaktiota. Sitä on myös hyvä skodakuskin kanssa käsitellä sitä auton mainetta itäautona ja selvitellä että miten siitä kaikesta olotilasta eroon pääsisi kota skoda aiheuttaa. Skodahan voi olla jo ihan ehta peli kulkemiseen mutta monella arkailuttaa se iänikuinen maine. Skodamyyjäkin kertoi että muuten menisi pelejä paremmin kaupaksi mutta maine eli tämä venäläisyys askarruttaa erityisesti nyt uutta sukupolvea jotka kuulleet skoda vitsejä.
- Anonyymi
Olet ajasta todella ...siis TODELLA pahasti jälkeen jäänyt ,jos sanot SKODAA itäautoksi...voi sinua ressukkaa....
- Anonyymi
Skod on itäauto ikuisesti, vieläpä huono sellainen. Politrukki mahorkan ruskistamine hampaineen on aivopessyt sinut luulemaan muuta.
- Anonyymi
Jos skeida tehdään itä-euroopassa niin se on itäauto.
YK:n mukaan asia on juuri näin. https://en.wikipedia.org/wiki/United_Nations_geoscheme_for_Europe - Anonyymi
Skoda on nykyään jo ihan hyvä. Itäauto kulkee terminä mukana aina kun skodasta puhutaan. Onhan se jännä juttu sinänsä mutta minkäs sille mahtaa. Historia on skodan riippakivi vaikka varmasti ihan hyviä jo uudet mallit ovatkin ja voi verrata esim hyundaihin jne mitä näitä samantyyppisiä halvempia merkkejä onkaan jotka ei kaikille kelpaa.
- Anonyymi
Enite arveluttaa itäautoSkodassa se miten itäauton moottorin voitelu on järjestetty - onko tuoreöljyvoitelu niinkuin joku arveli jossain vaiheessa? Voi mennä öljyy aikas paljon!
- Anonyymi
Ei ole vaikeata ja monimutkaista tuoreöljyvoitelua skoodissa.
Niissä on vetureissa ja paikallismoottoreissakin käytössä oleva öljytippavoitelu, tippa pari tarpeellisin väliajoin tippakannulla laakereihin ja huopatyynyihin niin skoodan meno on yhtä savustavaa juhlaa. - Anonyymi
venäläisen paksun korvikebensiinin sekaan on laitettu risiiniöljyä ja mäntiin on porattu ylimääräisiä valumareikiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316