Muistakaa, että jos teitä vainoaa narsisti, se voi vainota myös LAPSIANNE

Anonyymi

Vastasyntyneestä lähtien. Tähän voi liittyä väkivaltaa eri muodoissa lastanne kohtaan. Pahimpia esimerkkejä ovat huumaaminen, hampaiden hajottaminen, luiden murtaminen, pään lyöminen, muiden lasten usuttaminen väkivaltaan, seksuaalinen väkivalta... Kaikesta syytetään teitä ja mukaan tulee myös muut narsistien keinot sekä muut ihmiset. Kuoreensa vetäytyminen ei auta ja lapsella ei ole mitään mahdollisuutta puolustaa itseään, toisin kuin aikuisella. Voivat jäädä yksin isoa persoonallisuushäiriöisten joukkoa vastaan.

18

839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinun kannattaa ehkä syödä ne lääkkeet, jotka lääkäri on sulle määrännyt

      • Anonyymi

        Vedä itse nappis k-päiden puolustaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedä itse nappis k-päiden puolustaja.

        Hyvin sanottu!


    • Anonyymi

      Minulla on kokemusta tästä. Lopulta oma lapsi on saatu tekemään likainen työ. Hänen mielenterveytensä ja tulevaisuutensa on pilattu. Oman lapsen hajottamisella ei ole narsistille mitään merkitystä.

      • Anonyymi

        Minä selvisin tästä... uskon, että myös lapsesi, jos fyysinen terveys on tallella! Joko sain todella vakavan mielenterveysongelman (DID) tai huumaaminen jatkui aikuisena, mutta syystä tai toisesta, dissosioin pahasti 30 vuotta (!), sain amnesian, koin kehosta irtautumisen ym... Selvittely vielä kesken. Lapsen tulevaisuus ei ole pilalla, jos pystyy muuttamaan, lapselle pystyy kertomaan, että hän on vaarassa, hänellä on vakaat kotiolot ja mikä tärkeintä läheisiä ja turvallisia ihmisiä... tuo viimeinen ärsyttää narsisteja. Todennäköisesti pyrkivät eristämään lasta muista. Minä en olisi edes hengissä ilman hyvää tuuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä selvisin tästä... uskon, että myös lapsesi, jos fyysinen terveys on tallella! Joko sain todella vakavan mielenterveysongelman (DID) tai huumaaminen jatkui aikuisena, mutta syystä tai toisesta, dissosioin pahasti 30 vuotta (!), sain amnesian, koin kehosta irtautumisen ym... Selvittely vielä kesken. Lapsen tulevaisuus ei ole pilalla, jos pystyy muuttamaan, lapselle pystyy kertomaan, että hän on vaarassa, hänellä on vakaat kotiolot ja mikä tärkeintä läheisiä ja turvallisia ihmisiä... tuo viimeinen ärsyttää narsisteja. Todennäköisesti pyrkivät eristämään lasta muista. Minä en olisi edes hengissä ilman hyvää tuuria.

        Tämä tapaus (yksi monista) tuli käsittääkseni viimeksi eilen etsimään minua (porukkansa kanssa?)... Minulla oli dissosiaatio, mutta muisti palasi osittain jo seuraavana päivänä. Aiemmin se ei ehtinyt palautua. Dissosiaatio saattoi tulla tilasta, jossa se tapahtui kerran aiemmin ja sain flashbackeja siitä. Tilanteeseen nähden minulla on mennyt ihan hyvin silti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä selvisin tästä... uskon, että myös lapsesi, jos fyysinen terveys on tallella! Joko sain todella vakavan mielenterveysongelman (DID) tai huumaaminen jatkui aikuisena, mutta syystä tai toisesta, dissosioin pahasti 30 vuotta (!), sain amnesian, koin kehosta irtautumisen ym... Selvittely vielä kesken. Lapsen tulevaisuus ei ole pilalla, jos pystyy muuttamaan, lapselle pystyy kertomaan, että hän on vaarassa, hänellä on vakaat kotiolot ja mikä tärkeintä läheisiä ja turvallisia ihmisiä... tuo viimeinen ärsyttää narsisteja. Todennäköisesti pyrkivät eristämään lasta muista. Minä en olisi edes hengissä ilman hyvää tuuria.

        Lapsi on eristetty kokonaan minusta ja läheisistäni. Lapsen lähellä ovat vain ne ihmiset, jotka toimivat narsistin agendan mukaisesti. Lapsi puhuu narsistin suulla ja on täysin aivopesty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsi on eristetty kokonaan minusta ja läheisistäni. Lapsen lähellä ovat vain ne ihmiset, jotka toimivat narsistin agendan mukaisesti. Lapsi puhuu narsistin suulla ja on täysin aivopesty.

        Kirjaimellisesti kantaisin lapsen pois Suomesta, paitsi jos on jo myöhäistä lapsen kannalta.


      • Anonyymi

        Olen nähnyt näitä tapauksia useita.

        Kun ei edes aikuisen ihmisen mieli kestä olla narsistisen ihmisen valtapiirissä kovin pitkään (lähtekää).

        Voi vai kuvitella miten em naisen seura vaikuttaa lapseen.
        Psykiatriselle heidät viedään vaikka äiti sinne pitäisi viedä.

        Lapsen vieraannuttamista koskevissa kiistoissa jompikumpi vanhemmista tietoisesti mustamaalaa toista vanhempaa niin, että lapsi ei halua olla tekemisissä tämän kanssa. Väitöskirjaa aiheesta tekevän varatuomari Anja Hannuniemen mukaan useimmiten lapsen vieraannuttamiseen syyllistyy äiti. Vieraannuttajat sairastavat usein persoonallisuushäiriöitä.


      • Anonyymi

        Tämä on totta. Lapsi on heidän minuutensa jatke, esine, ilman erillistä minuutta.

        Kun eroat, he tekevät kaikkensa moraalista välittämättä tuhotakseen toisen vanhemman suhteen lapseen.

        Tekevät perättömiä ilmoituksia lastensuojeluun, ja vievät lapsen jopa lastenpsykiatriaan saadakseen haluamansa lausunnot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsi on eristetty kokonaan minusta ja läheisistäni. Lapsen lähellä ovat vain ne ihmiset, jotka toimivat narsistin agendan mukaisesti. Lapsi puhuu narsistin suulla ja on täysin aivopesty.

        Näitä on Suomi täynnä, sossu toistaa narsistin valheita.

        Ja uskoo niihin kuten Vilja-Eerikan tapauksessa mitään tosiasioita tarkistamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nähnyt näitä tapauksia useita.

        Kun ei edes aikuisen ihmisen mieli kestä olla narsistisen ihmisen valtapiirissä kovin pitkään (lähtekää).

        Voi vai kuvitella miten em naisen seura vaikuttaa lapseen.
        Psykiatriselle heidät viedään vaikka äiti sinne pitäisi viedä.

        Lapsen vieraannuttamista koskevissa kiistoissa jompikumpi vanhemmista tietoisesti mustamaalaa toista vanhempaa niin, että lapsi ei halua olla tekemisissä tämän kanssa. Väitöskirjaa aiheesta tekevän varatuomari Anja Hannuniemen mukaan useimmiten lapsen vieraannuttamiseen syyllistyy äiti. Vieraannuttajat sairastavat usein persoonallisuushäiriöitä.

        Miten niin useimmiten äiti? Olen kuullut monia tarinoita missä lapsella on ollut paha äitipuoli joka on jopa lyönyt lapsia, mutta isälle ei ole uskallettu kertoa. Ei pidä takertua sukupuoleen eikä tehdä tästä sukupuoli kysymystä sillä se juurikin johtaa myös harhaan. Olettamat eivät edistä asioita.


    • Anonyymi

      Kyllä tommosta tapahtuu.
      Ja tosi tankkaa kun aina rääkätään rapakuntoon ja sitten kun aletaan olla huolissaan että eessä on kohta kuolema aletaan auttaa hengissä pysymiseksi, kunnes on sen verran vointia ettäå tulevaisuus nåyttää valoisalle niin narsisti alkaa taas rääkätä koska toinenonliian iloinen ja sit taas heikkoon kuntoon ajetaan. Olenitse varsin tasainen emotionaalisesti, en mitenkään ailahteleva niin tomminen on tosi rankkaa

      popiuyyy

      • Anonyymi

        Ne voi tosiaan myös olla lyhyitä aikoja, yksittäinen väkivallan teko, jossa meinaa lähteä henki, mutta pidetään juuri siinä rajoilla, että ei lähtisi... On kokemusta.


    • Anonyymi

      Se on totta tuossa että narsistille ei lapset merkitse mitään vaan hän ajattelee vain omaa selviytymistään. Eikä hän ajattele sitä vahinkoa joka lapselle aiheutuu vaan hän hakee niin kiihkeästi jotain itselleen ettei hän huomaa edes lapsiaan. Jos narsisti on vaille kunniaa tai jonkun suosiota hän on silloin täysin sokea omien lasten olemassaolosta. Esimerkkinä juuri oma vanhempani joka pyrki parempiosaisten seuraan ja unohti kokonaan meidät lapset, hän halusi hylätä meidät ja siirtyä toiseen perheeseen vanhemmaksi. Se on narsistin tapa siirtyä uuteen, hän heittää entisen elämän roskiin ja haluaa uutta, lapset kun eivät ole roskia niin me jäimme häntä muistuttamaan menneestä ja siitä hän ei pitänyt. Meitä ei olisi saanut enää olla olemassa. Hän loi itselleen valhekuplan jossa hän oli varakkaan perheen menestynyt äiti ja kun hän näki meidät hän ajatteli kukahan nuokin kurjat rääpäleet on kasvattanut...

      • Anonyymi

        Tuossa on hyvin kuvattu narsistisen henkilön tapaa toimia.
        Lapsi on esine, jonka voi heittää pois.

        Samoin muut ihmiset, jotka eivät papukaijan ja narsistin tavoin alistu ja toista narsistin usein harhaisia mielitekoja.

        Lähtekää. Heti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on hyvin kuvattu narsistisen henkilön tapaa toimia.
        Lapsi on esine, jonka voi heittää pois.

        Samoin muut ihmiset, jotka eivät papukaijan ja narsistin tavoin alistu ja toista narsistin usein harhaisia mielitekoja.

        Lähtekää. Heti.

        Joo. Kukapa jaksas katsella kauaa omaa napaansa tuijottavaa ääri-itsekästä narsistia.
        Välit poikki kylmästi eikä mitään yhteyksiä sellaiseen.


    • Anonyymi

      Mulla on jäänyt tämä mieleen kun lapsi tuli kerran kotiin ja hänellä oli mustelma poskessa. Lapsen isä väitti, että poika oli juossut hänen nyrkkiinsä itku kurkussa. Noh samaan aikaan alkoi poika väittää päiväkodissa jollekin, että äiti lyö isää vaikken ole koskaan lyönyt. Oli tehty johdattelevia kysymyksiä. Että noin ne narsut näyttää siltä viattomalta.....

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      936
    2. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      48
      821
    3. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      721
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      717
    5. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      709
    6. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      677
    7. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      662
    9. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      653
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      600
    Aihe