Miksei duunarit kuten raksamiehet tai lähihoitajat lue lainkaan kirjoja?
Miksei duunarit lue?
10
260
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän monet lukevat, varsinkin naispuoliset.
- Anonyymi
Ainakin niiden kirjahyllyissä on kirjoja. Ehkä se on sit vaan sisustuselementti...
- Anonyymi
Olen lähihoitaja ja tulee luettua paljon kirjoja. ;)
- Anonyymi
Toiset lukee jotkut ovat niin puutuneita arkipäivästään etteivät jaksa mitään kehittävää tai muuta hengen ravintoa. PS. Jörkan sanoin LUKEMINEN KANNATTAA AINA TAI KUUNTELE EDES KIRJAA...???
- Anonyymi
Hain kirjan kirjastosta ja laitoin sen pöydälle. Miten sitä kuunnellaan kun se ei sano mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hain kirjan kirjastosta ja laitoin sen pöydälle. Miten sitä kuunnellaan kun se ei sano mitään?
Varmistitko, että kirjan virtajohto on liitetty pistorasiaan ja kuulokkeiden johto kirjaan?
- Anonyymi
Eivät muuten lue välttämättä korkeasti koulutetutkaan. Kun aikoinani aloitin akateemisessa työpaikassa, niin minulle tuli aikamoisena yllätyksenä kuinka väki kahvipöydässä ylpeili sillä etteivät olleet lukeneet yhtään kirjaa koulusta päästyään. Yleensäkin sellainen korkeakulttuurin halveksuminen ja oman sivistymättömyyden esilletuonti olivat hyveitä. Tosi-TV:tä kyllä seurattiin.
- Anonyymi
Tämä on aivan tosi. Meillä sama homma. Minä en ole käynyt mitään koulua yläasteen jälkeen ja olen ainoa joka lukee. Korkeakoulun käyneet katsovat sinkkuohjelmia ja jotain luottomiestä.
- Anonyymi
Miten niin ei lue ?
- Anonyymi
Olipas aika snobistinen ja ylimielinen aloitus. Mutta ehkä se oli vain trollaava provo tai sitten aloittaja on vain sellainen vihervasemmistolainen norsunluutornissa asuva?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1772547Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki92339Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from562110- 1072041
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702024Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen341989Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la631354- 1251185
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241097- 55968