Se on kaupallinenkin, tosin uskonnollinen yhteys on se tärkein. Se on perustettu Perhossa, ulkomailla sitä ovat yrittäneet varastaa monetkin, esim. saksalaiset.
Tämä Tähtiryhmä on maailman laajuinen brändi
14
84
Vastaukset
- Anonyymi
TÄTIRYHMÄn riettaat neitsyet kutsuvat epäuskoisia VL- kulttiin : )
Otatteko minutkin jäseneksi?
- Anonyymi
Ei ole mitään tuollaista ryhmää. Se on yksi onegasin lukuisista nimimerkeistä.
Tämä brändi on minun, olen perustanut sen noin kymmenen vuotta sitten. Tämä kuva on meidän ryhmän tunnus, se on minun tytön kuva lapsena. Karoliina yleensä sillä nikillä kirjoittelee.
- Anonyymi
Muistelen, että olit kiinnostunut jostakin naisesta, jonka olit tavannut. Jos sinulla on tyttö, on kai vaimokin??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistelen, että olit kiinnostunut jostakin naisesta, jonka olit tavannut. Jos sinulla on tyttö, on kai vaimokin??
Nyt onegas puhui itsensä pussiin. Voi voi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mulla nuorempana yksi tyttö, en ollut silloin naimisissa enkä ollut vl.
- onegas- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mulla nuorempana yksi tyttö, en ollut silloin naimisissa enkä ollut vl.
- onegas-Onko hän vain jäävuoren huippu? Montako on tunnustamstta?
- Anonyymi
Höpölöpö. Oot repinyt nuo kaikki kuvat netin kuvapankeista. Päivämiehen julkaisuista, yms olet surutta ottanut kuvia käyttöön. Edes tuo onegas-nimimerkin ukko ei ole sinun kuva. Olet senkin kähminyt netistä. Ai mistä tiedän? No kokeile vaikka Googlen käänteisellä kuvahaulla!!! Olet pelkkä trolli.
- Anonyymi
Nyt on kyllä niin surkeaa trollausta, notta oksat pois! Hanki hyvä mies elämä, äläkä tuhlaa sitä turhaan trollailuun!
- Anonyymi
Ei löydy vaan mistään rekisteristä!
- Anonyymi
Käänteinen kuvahaku tapahtuu siis siten, että otatte kyseisen kuvan url-osoitteen ja haette sillä, ni google löytää äkkiä kuvaa vastaavat hakutulokset. Esim. Tätiryhmällä ja tähtiryhmällä on ollut kuvia, jotka on joko julkkiksista, tai sitten suoraan Päivämiehen verkkolehdestä.
- Anonyymi
Ekkö nää tajua, että tuo trollaus ampuu jo yli. Et oo oikia Jumalan lapsi, vaan pelekkä epäuskovainen trollipeikko
- Anonyymi
Nyt kyllä viimeistään paljastuit trolliksi. Ketä ottaa enää vakavasti tätä Tähtiryhmä -nimimerkkiä. Hanki rakas mies elämä ja lopeta tällanen naurettava trollailu!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012140Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2971934Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441761Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1041726Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071617- 321351
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941133Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii251092Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671089- 511057