Pidän tupakan kasvatuksen kurssin perjantaina 25.2, aloitus klo 12. Kurssi kestää niin kauan, että kaikki tarpeellinen aiheesta on käyty läpi, yleensä noin 5 tuntia, joskus pari tuntia kauemminkin. Kurssilla käydään läpi kaikki asiat siemenestä poltettavaksi asti, sekä myös paljon muuta. Nimeni googlaamalla löydät minusta lehtijuttuja. Minulla on jo kymmenen vuoden kokemus luomutupakan kasvattamisesta. Kurssista saa todistuksen. Ilmoittaudu etukäteen. Kurssin hinta 100 € . Samalla voit ostaa Virginialaisen siemeniä, "yrttileikkureita", joilla voi leikata lehdet ja muutakin harrastukseen liittyvää. Siemeniä ym. voin myös lähettää. Antti Pellonpää, Annalantie 13 B, 63410 Rantatöysä. 050 567 6006
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493