korrekt ? Det verkar litet högt.
Är det här procenttalet för finskspråkiga 94,7 %
16
133
Vastaukset
- Anonyymi
Rätt procent är ca. 87 %.
Snarare var, för siffran dalar varje dag då finnar dör, svenskspråkiga har status quo och diverse outbildade flyttar in så att befolkningen fortsätter växa.
- Anonyymi
Tietyillä alueilla voi olla jopa alhaisempi.
- Anonyymi
Aktiva friserar litet procenttalen.
- Anonyymi
94,7 % ser bättre ut ?
- Anonyymi
Prosenttiluvut vaihtuu lennossa. Samoin ruotsin kielen kustannukset - yhtenä päivänä 100 miljoonaa, toisena päivänä 2 miljardia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prosenttiluvut vaihtuu lennossa. Samoin ruotsin kielen kustannukset - yhtenä päivänä 100 miljoonaa, toisena päivänä 2 miljardia...
Alldeles vad som just då känns bäst.
- Anonyymi
Litet måste det påbättras.
- Anonyymi
Näyttää ja kuulostaa hyvältä - se ilmeisesti riittää joillekin motiiviksi väittää ihan mitä tahansa palstalla!
- Anonyymi
Förstås måste de litet höja procenten.
- Anonyymi
Kummasti kieliaktiivi on unohtanut tästä prosenttilaskustaan maahanmuuttajat, joilla on äidinkielenä muu kuin suomi... ei yllätä.
- Anonyymi
Riippuu aina siitä, mistä päin tuulee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu aina siitä, mistä päin tuulee...
Niinpä, uusia lukuja keksitään päivittäin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, uusia lukuja keksitään päivittäin...
Mielipide voi vaihtua päivittäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielipide voi vaihtua päivittäin.
Beror på hur det blåser.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472