https://yle.fi/uutiset/3-12308488
Miten on hoidettu kilpailutus ? On täällä muillakin autokoululupa. Ihmeellistä "hyvä veli" -touhua yhteiskunnan varoilla.
Petäjäveden lukion ilmainen ajokortti
3
813
Vastaukset
- Anonyymi
Ajokortti koulun osana on järkipäätös. Sama pitäisi toteuttaa kaikissa toisen asteen kouluissa, jolloin oppilaat pääsisivät siinäkin suhteessa tasaveroisina kohti aikuisuutta ja itsenäistä elämää. Kaikilla ei ole rikkaita vanhempia eikä mahdollisuutta opetusluvalla opettaa lapsiaan kuten minulla oli aikanaan. Neljää henkilöä ajokorttia varten opettaneena olen tyytyväinen sillä kaikki ovat selvinneet liikenteessä mainiosti ja säästivät omia tai vanhempiensa rahoja tuntuvan summan.
- Anonyymi
Asiaa puhut, mutta kysymys on siitä miten on kilpailutettu. Mitään julkista tarjouskilpailua korttiopetuksen suhteen en ole nähnyt.
- Anonyymi
Kilpailuvirastolle ilmoitus tehty. On meillä Jyväskylässäkin yrittäjiä hoitamaan nuo muutamat Pettuveen lukiolaiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202713Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371794Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3311550Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai631080- 101075
- 64989
- 27912
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57911- 39864
J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e37826