En ole hiihtoa seurannut Lahden MM-kisojen jälkeen. Tänä aamuna oli telsu vahingossa auki, kun Iivo ja Bolsu kilpailivat ladulla. Olihan siihen pakko paneutua.
Hyvä, Iivo.
Niskasten perheellä on juhlapäivät, ensin Kerttu ja nyt Iivo. Onnea.
Ehkä jo vihdoin karpaasit jäävät historiaan minultakin.
Kultamitali tuli!
6
267
Vastaukset
- Anonyymi
Hienosti meni.
Iivo Niskaselle jo toinen mitali näissä kisoissa eli Niskasen pesueella on jo kaikki värit, pronssi, hopea ja nyt kulta. - Anonyymi
Ikävää että ne elossa olevat "karpaasit" edelleen tunkevat ja kelpuutetaan muka asiantuntijoina lähes joka rakoon. Hemohessit saisivat pysyä hiljaa nurkissaan mutta ei kun ei.
Kuulun pitkävihaisten joukkoon. Minä en kuuntele koskaan mitä asiaa he asiantuntijalausunnoissaan sanovat.
Vainion juoksun jälkeen ei ole juuri suuria yleisurheilun tapahtumiakaan seurannut, Ja se oli jo 80-luvulla!
Ikonit särkyivät, eikä niitä pystytä paikkaamaan.- Anonyymi
Makriina kirjoitti:
Kuulun pitkävihaisten joukkoon. Minä en kuuntele koskaan mitä asiaa he asiantuntijalausunnoissaan sanovat.
Vainion juoksun jälkeen ei ole juuri suuria yleisurheilun tapahtumiakaan seurannut, Ja se oli jo 80-luvulla!
Ikonit särkyivät, eikä niitä pystytä paikkaamaan.Sana juttu minulla.Eniten pistää vihaksi se virnuileva Isometsä, valehteli päin naamaa Suomen kansalle ja sai palkinnoksi hyvän viran ja asiantuntijatehtäviä..
- Anonyymi
Harri Kirvesniemen valehtelujen jälkeen ei ole hiihto kiinnostanut
ja kisamatkat loppuivat siihen koko perheeltä.Mika Myllylän kohtalo minua kyllä kirpaisi. Pohjoisessa ollaan niin totisia ja vakaita, että hän ei kestänyt kiinni jäämistään. Toiset karpaasitkaan eivät häntä tukeneet.
Uskon, että hän toimi vastoin omaatuntoaan voiton tahto mielessään, kun ehkä huomasi, että normaali harjoittelulla ei pärjää.
Se oli sitä aikaa.
Muut olivat kovanaamoja, samasta puusta kuin poliitikot: maine meni, mutta eturivin paikka säilyi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 522638
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319