Olen tälläinen pikkuinen musta laiska omistajan egonkohottoja kalapolulta. Häntääni heilutan ja paskon jalkakäytäville. En vaivaudu peittelemään jälkiäni kun on kiire jatkaa omistajani ulkoilutusta ettei se vaan irtoa hihnan toisesta päästä. Pitäisikö minun alkaa tekemään tarpeeni sisälle säilyttääksemme jalankulkuväylien hygienian? Tässä on sellainen riski, että omistajani pääsee lihomaan mikäli en ulkoiluta häntä säännöllisesti. Auttakaa, mitä teen?
Mitä minun tulisi tehdä? Auttakaa ihmiset
5
1008
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet kadulle kakkaava peto opeta isäntäsi keräämään läjäksi pois..sitä PASKAA on muutenkin joka paikassa..opettele käyttämään vessaa
- Anonyymi
Kevään tullen sieraimet täyttyvät pistävästä hajusta.
- Anonyymi
Kuule musti, kyllä sun on paree vierä se omistajas lopetettavaksi ja sitten meet eläinsuojeluun kattelemaan löytäsiväkkö sulle parempaaa omistajaa.
Näin o viisaita toimia tommottisten laiskojen, kurjien omistajien kanssa, jokka ei vähääkään viitti huolehtia lemmikkiensä hyvinvoinnista! - Anonyymi
Ikävähän se on jos kikkareeseen kompastuu. Tuonnehan se luontoon maantuu, toisin kuin lukemattomat kaljapullot ja - tölkit, muoviin käärityt tupakkiaskit ja muut roskat, joita nämä omistajan lajitoverit jättävät jälkeensä.
- Anonyymi
Muuta ukrainaan.
Sitten ei kooranpaskat harmita. Niin paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346