Katselen Berlin Stationin kolmatta kautta Areenalta. Vähän hirvittää aiheen ajankohtaisuus: faktassa Venäjä - Nato - Ukraina, fiktiossa Venäjä - Nato - Viro. Kovaa peliä... Kannattaa katsoa.
Berlin Station kausi 3
4
151
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä.
Sarjassa on hyvin esitetty oligarkki-maailma. Vaikka kysymyksessä on fiktio, todellisuus ei ole kovinkaan kaukana?
Ihmettelen lisäksi, miksei YLE ole juurikaan mainostanut kolmannen aloitusta. Vahingossa huomasin itsekin. - Anonyymi
Katsoin Berlin jakson kuten edelliset, tulevat uudet ohjelmat mainitaan etukäteen. Areenasta saat seurattua useinmiten koko sarjan samantien.
Pertikki - Anonyymi
En katso. Todellisuus on paljon jännempää
Jännityssarjat ovat lapsosille
Tavis voi lisäksi itse osallistua Putinin ja oligarkkien ja sodan ... toimiin todellisuudessa
Esim. sijoittamalla
Ja saavuttaa paljon tai menettää
Esim. jos vyöry alkaa, Fortum romahtaa
Jos ei, niin ...
Jos ei itse osallistu, ei tosissaan seuraa. Jos ei itse osallistu, voi heitellä mitä lässyjä huvittaa, esim. sodasta, Putinista, taloudesta ... tällaisilla roskapalstoilla. Ei kannata edes kommentoida jännityssarjojen katselijoiden kommentteja
Mutta kun itse osallistuu, seuraa paaaaljoon tarkemmin. Esim. juuri nyt Putinista tuli tieto, että ... - Anonyymi
Olihan se aikamoinen. Cia tietysti pelasti Viron itsenäisyyden. Kiintoisa oli myös äänestys artikla viidestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825872
- 1293965
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463919- 663594
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72497- 272214
- 2042121
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332109Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451823