Bi-Tyttölijä asuissa

Anonyymi

On mukava laittaa liivit tai koko-body päälle, sitten tiukka vartaloa myötäilevä paitamekko.
Näin iltaisin mukava pitää verhot auki... joku voi nähdä tummat liivit tai bodyn vaalea paidan läpi! Bi.mies

31

1303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihana harrastus sulla, tykkään myös asuista. Cd-Paula

• Anonyymi

Kiitti! Oletko myös tänään ihanissa asuissa? Mulla pikkuhousut ja sukkikset, Bi.mies

• Anonyymi

Kiihottavaa on <3

• Anonyymi

Salaa tyttöily on ihanaa. Vaimo työmatkalla ja viikonloppuna nyt yksin.
        Laitoin töiden jälkeen saunan lämpiämään, saunan jälkeen kävin vaatehuoneella ja lainasin vähän hänen vaatteita...
        Nyt kirjoittelen liiveissä, naisten pikkuhousuiissa ja sukkahousut jalassa.
        Myös hame päällä... kulli on kostunut pikkuhousuissa pitkin iltaa.. kivat leikit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Salaa tyttöily on ihanaa. Vaimo työmatkalla ja viikonloppuna nyt yksin.
        Laitoin töiden jälkeen saunan lämpiämään, saunan jälkeen kävin vaatehuoneella ja lainasin vähän hänen vaatteita...
        Nyt kirjoittelen liiveissä, naisten pikkuhousuiissa ja sukkahousut jalassa.
        Myös hame päällä... kulli on kostunut pikkuhousuissa pitkin iltaa.. kivat leikit.

Olis kiva tavata!

• Anonyymi

Yksin asuvana on helppo olla halutessa laitettuna. Ei tarvitse selittää tai pyytää lupaa. Jos ja kun on SE fiilis voi laittautua jo olla omaitsensä.

• Anonyymi

STAYUPIT JALASSA. HYVLTÄ TUNTUU.

• Anonyymi

Mulla verkkosukkikset ja korsetti päällä..

• Anonyymi

Lahdessakin bi ukm pikkarit ja stay up sukat asuna

• Anonyymi

Ois kiva nähä! Liikutko Lahdessa ulkonakin asuissa? Kiinnostunut ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus kesällä pikkarit shortsien alla..ja jossain salaa shortsit pois..huhh..ukm lahti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus kesällä pikkarit shortsien alla..ja jossain salaa shortsit pois..huhh..ukm lahti

Kerro lisää! Millainen oot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostas kanssa nähä muitakin varsinki kotikulmita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerro lisää! Millainen oot?

Aikuinen bi btm ukm...60v...Lahti

• Anonyymi

Ois kiva tulla nuuhkimaan pikkareita jossa pullistelee kulli.

• Anonyymi

Täälläkin pullistelee ja kostuu..mustat sukkikset ,minihame ja ylipolven korkosaappaat

• Anonyymi

Minäkin tyttöilen salaa, 48 ukm. Ihanaa laittaa pitsirintsikat ja pikkarit, minari, korkkarit ja sukkikset. Meikit vielä ja ei kun tyttöilemään, teen julkisesti vieraalla paikkakunnalla, jossa kukaan ei tunne. Voi, että....

• Anonyymi

Kyllä minäkin salaa ja käyn ajelemassa vierailla paikkakunnilla asuissa ja pieniä kävelyjä..kaveri olis tosi kiva!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minäkin salaa ja käyn ajelemassa vierailla paikkakunnilla asuissa ja pieniä kävelyjä..kaveri olis tosi kiva!

Pohjois-Pohjanmaalla olen, missä sinä? Olisi ihana tavata toinen samanlainen salaa tyttöilevä mies. Voitais käydä vaikka ajelulla ja kävelylläkin kahdestaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitamekko ylle ja ylipolvensaappaat jalkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pohjois-Pohjanmaalla olen, missä sinä? Olisi ihana tavata toinen samanlainen salaa tyttöilevä mies. Voitais käydä vaikka ajelulla ja kävelylläkin kahdestaan.

Myös Pohjois-Pohjanmaa ja autoilen naisen asuissa. Välillä nousen hamekävelylle ja runkkaan samalla hameella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myös Pohjois-Pohjanmaa ja autoilen naisen asuissa. Välillä nousen hamekävelylle ja runkkaan samalla hameella.

Minäkin ulkoilen tyttönä, käyn kaupungilla marketeissa, huoltsikalla kahvilla tai ihan kahvilassa. Miten pukeudut? Olisi ihana tehdä yhdessä varsinkin kesällä. T. Elina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin ulkoilen tyttönä, käyn kaupungilla marketeissa, huoltsikalla kahvilla tai ihan kahvilassa. Miten pukeudut? Olisi ihana tehdä yhdessä varsinkin kesällä. T. Elina

Nyt sininen satiinipaita, pliseerattu hame puolisäreen, rintaliivit c-tekorinnat, sukkanauhat sukkineen. Nyt liian kylmä ul8s, varsinkin paita mutta autoilla voi ja sen vierellä pikaisesti laueta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt sininen satiinipaita, pliseerattu hame puolisäreen, rintaliivit c-tekorinnat, sukkanauhat sukkineen. Nyt liian kylmä ul8s, varsinkin paita mutta autoilla voi ja sen vierellä pikaisesti laueta.

Olisi ihana tavata kesällä jossain, onko Oulu lähellä? Siellä minä tyttöilen. Oletko ollut miesten kanssa ajeluillasi?

• Anonyymi

Oispa mukava tavata. Liikutko etelä-savossa?

• Anonyymi

Laitan korsetin sukat peruukin nilkkurit sit odotan peppu pystyssä et saan kullia ja
      olen kivasti saanutkin vaikka olen miehekäs narttu siemennykset ja otan myös
      nieluun t, transmummo

• Anonyymi

Tänään Mikkeliin autoilee .posliini pippeli.mitä päälle.

• Anonyymi

Tytöttääkö muita? Mulla asut päällä ja sukkahousuissa pullottaa kivasti!

• Ole mitä olet. Hyvä. Näytin naapuruston naisihmisille kotonanani itseni alasti
      käsiraudoissa, kaasunaari päässä ja muna pstyssä. Ei kuitenkaa aktia. Sainpahan heistä tuleville vuuosille mukavaa risteilseuraa Helsinki-Tallinna matkoille

• Kiva lukea näitä juttuja. Ihanaa tyttöilyä kaikille.

• Anonyymi

Miten cd karita pukeutuu tyttöillessä. Pääsiskö sun hameen alle katsomaan.

Ketjusta on poistettu 126 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      71
      6915
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      58
      3123
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      32
      2319
    4. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      23
      1881
    5. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      20
      1878
    6. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1867
    7. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1592
    8. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1559
    9. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      10