Olen 54 v. Hoikka ukm. Miehinen sukupuolielin-koolla ei väliä- on alkanut kiinnostaa. Ois kiva vaikka runkkailla kimpassa salaa mielellään 60 v. Miehen kaa. Myöskään kropan koko ei oo tärkee. Ei mulloo paikkaa, paitsi auto. Enkä pääse liikkeelle kovin helposti. Kiihottais vaan kovin tehdä kaikkee kivaa. Pääkaupunkiseutu on reviiri. Tänne ei vissiin saa laittaa kik osoitetta?
Vastaukset 13
- Anonyymi
Moi 54 ukm. Samat harrastukset alkaneet kiinnostaa. Olen urheilullinen ukm 59.
- Anonyymi
Pitäis kai sit törmää jotenkin?
- Anonyymi
Sun pitää lopettaa lääkkeiden väärinkäyttö mutta taitaa olla liian kova pala purtavaksi!
- Anonyymi
Sinähän se lääke asiasi parhaiten tiedät!
- Anonyymi
Sitäkö sinä päivät pitkät työntelet mutta harrastukset itse kullakin!
- Anonyymi
No niinpäs kerroitit muttei haitaa mitään kun se jo muutenkin tiedetään!
- Anonyymi
Heissan, mukava olis tavata vaikka hotellin saunassa. Lähteä huoneeseen ihaniin touhuihin...
- Anonyymi
Entäs jos nyt?
- Anonyymi
Samat mieliteot minullakin. Nyt talvella se vaan ei ole niin paljon paikkavaihtoehtoja. Cruisingmap.net ;stä olen pari kertaa onnistunut löytämään seuraa. ukm60 Vantaa
- Anonyymi
Hoikka 54 ukm. Vielä tässä: iamherejust on kik
Maaliskuun viimeisellä viikolla Tampereella hotellissa. Olis kiva nähdä iso kalu kovana.
- Anonyymi
Tehkää tandem hyppy idiootit!?😁😁
- Anonyymi
Aloit sitten apinoimaan ku et muuta keksinyt?
Ketjusta on poistettu 75 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053030Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71923- 42807
- 62740
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi42527Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit47514Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80465Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24446