Aika ovelaa on kyllä. Sitä sitten mainostetaan, kuinka hyvin Harjun terveys toimii.
Ei sitä minulta ainakaan muiden käyntien jälkeen ole kertaakaan kyselty!
Ainakin ovelia ovat.
En minä rokotuksen perusteella voi päätellä, miten hyvin Harjun terveyden palvelut toimivat.
Sinä vuonna kun Harjun terveyden palvelut alkoivat, en ainakaan minä saanut palvelua lainkaan. Olin käynyt labrakokeissa ja sanottiin, ettei tarvi tilata lääkäriaikaa sydänkontrolliin, vaan he ottavat yhteyttä. Odotin 9 kuukautta ja sitten rupesin soittelemaan, mutta eihän sieltä mitään takaisinsoittoa kuulunut. Lopulta sitten sain yhteyden. 'Tässä on käynyt nyt niin, ettei sinua ole merkitty mihinkään tiimiin, joten tämä nyt viivästyi.'
Sellaista palvelua.
Harjun terveys kyselee rokotuksen jälkeen 'suosittelisitko Harjun terveyttä'
3
392
Vastaukset
- Anonyymi
Itse sairastanut diabetestä kaksi vuotta ja kolmen kuukauden välein pitäisi käydä seurannassa, en ole vielä saanut aikaa enkä ketään kiinni puhelimella enkä käymällä.
Käykääpä katsomassa löydättekö harjun diabetes osastolta ketään ihmistä, voin sanoa että ette löydä. - Anonyymi
Hammashoito selittelee huonoa palveluaan jopa lehdessä että pitäisi ottaa yhteyttä "tarkemman selvityksen" saamiseksi. Jolleivat saa hommaa toimimaan käyntikerran ja parin puhelinsoiton jälkeen, niin ei se millään lisäselvityksellä (lue asiakkaan haukkumisella) parane.
- Anonyymi
Hammashoito törkeän ala arvoista. Ensin luvataan ja tehdään hoitosuunnitelma ja sitten peruvat kaiken. Lääkäri kumoaa toisen lääkärin päätöksen. Ei missään muualla tämmöinen onnistu kuin Lahdessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862