Aika ovelaa on kyllä. Sitä sitten mainostetaan, kuinka hyvin Harjun terveys toimii.
Ei sitä minulta ainakaan muiden käyntien jälkeen ole kertaakaan kyselty!
Ainakin ovelia ovat.
En minä rokotuksen perusteella voi päätellä, miten hyvin Harjun terveyden palvelut toimivat.
Sinä vuonna kun Harjun terveyden palvelut alkoivat, en ainakaan minä saanut palvelua lainkaan. Olin käynyt labrakokeissa ja sanottiin, ettei tarvi tilata lääkäriaikaa sydänkontrolliin, vaan he ottavat yhteyttä. Odotin 9 kuukautta ja sitten rupesin soittelemaan, mutta eihän sieltä mitään takaisinsoittoa kuulunut. Lopulta sitten sain yhteyden. 'Tässä on käynyt nyt niin, ettei sinua ole merkitty mihinkään tiimiin, joten tämä nyt viivästyi.'
Sellaista palvelua.
Harjun terveys kyselee rokotuksen jälkeen 'suosittelisitko Harjun terveyttä'
3
395
Vastaukset
- Anonyymi
Itse sairastanut diabetestä kaksi vuotta ja kolmen kuukauden välein pitäisi käydä seurannassa, en ole vielä saanut aikaa enkä ketään kiinni puhelimella enkä käymällä.
Käykääpä katsomassa löydättekö harjun diabetes osastolta ketään ihmistä, voin sanoa että ette löydä. - Anonyymi
Hammashoito selittelee huonoa palveluaan jopa lehdessä että pitäisi ottaa yhteyttä "tarkemman selvityksen" saamiseksi. Jolleivat saa hommaa toimimaan käyntikerran ja parin puhelinsoiton jälkeen, niin ei se millään lisäselvityksellä (lue asiakkaan haukkumisella) parane.
- Anonyymi
Hammashoito törkeän ala arvoista. Ensin luvataan ja tehdään hoitosuunnitelma ja sitten peruvat kaiken. Lääkäri kumoaa toisen lääkärin päätöksen. Ei missään muualla tämmöinen onnistu kuin Lahdessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30411676
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425319- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304299On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145