"suomettuminen, kun presidenttimme lausui; "Ukrainan ongelma on ukraina itse", niin väittää saksalais lehti Der Spiegell`in presidenttimme sanoneen?
voisikohan Niinistö em "suomentaa?
tapahtuiko,,,
12
134
Vastaukset
- Anonyymi
,,presidentin kanslia ei kommentoi, kommentoin "itse; ko "nuolaisu on "viimekädess ennen "Ukrainaan sodan syttymisen..
- Anonyymi
,,,ja ettei tulisi "Bottin kuvaa s-24sivuilleni liian useista aloituksistani, kommentoin samaan syssyyn, että selin ja kuusaan sivumyymälöistä myydyt roskis- dyykkaus tuotteet väliltä Oulu ko kauppohin kerätyt märänneet "lenkkimakkarat myyntiin dsammutti ko kaupat,,
,,"mitä vielä"
Hi! - Anonyymi
Viikonloppu menossa jospa se pressankanslia vastaa sinulle maanantaina ensimmäisenä asianaan virka-ajan taas alkaessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,,,ja ettei tulisi "Bottin kuvaa s-24sivuilleni liian useista aloituksistani, kommentoin samaan syssyyn, että selin ja kuusaan sivumyymälöistä myydyt roskis- dyykkaus tuotteet väliltä Oulu ko kauppohin kerätyt märänneet "lenkkimakkarat myyntiin dsammutti ko kaupat,,
,,"mitä vielä"
Hi!Hommaa sinäkin luotsi pesti itsellesi muiden foliohattujen tavoin niin ei enää botit vilise silmissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloppu menossa jospa se pressankanslia vastaa sinulle maanantaina ensimmäisenä asianaan virka-ajan taas alkaessa?
vastaus tuli jo uutisissa; Presitentti Niinistö sanoi "olevansa huolissaan sodan syttymisestä, huomaa >"jos" sanaa ei käyttänyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vastaus tuli jo uutisissa; Presitentti Niinistö sanoi "olevansa huolissaan sodan syttymisestä, huomaa >"jos" sanaa ei käyttänyt!
no en hommaa, hyvä vain Botti tulee irvistelemään,,että oletkohaan Botti, takavuosina olinkin 125 kg puntarissa,,siis olin kuin "Botti,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no en hommaa, hyvä vain Botti tulee irvistelemään,,että oletkohaan Botti, takavuosina olinkin 125 kg puntarissa,,siis olin kuin "Botti,,
,, tuostapa muistin jakävi puntarissa, tasan 100kg
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, tuostapa muistin jakävi puntarissa, tasan 100kg
,, nii noo oo ollu laihempikin, 60 ja 70 luvulla kun juoksin Oulun mpp hommissa, silloin painoin 68 kg,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, nii noo oo ollu laihempikin, 60 ja 70 luvulla kun juoksin Oulun mpp hommissa, silloin painoin 68 kg,,
,, vanhemmuuten, kun aineenvaihdunta hidastuu, sitä lihoo K-kaupan ruokamainoksia katsoessa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12,2, 16,04/16,05 Pressan kanslia muokannut"lausuntoa lisäämällä sanan; "Mahdollisesti"
kärsämäki s. 24,sta seurataan tarkasti,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12,2, 16,04/16,05 Pressan kanslia muokannut"lausuntoa lisäämällä sanan; "Mahdollisesti"
kärsämäki s. 24,sta seurataan tarkasti,,em olikin Ruottalaisen Daasen nyyhetterin sanomaa, että miten ressamme on sanonut, naittais ressamme olevan etulinjassa Ukraina-asiassa, Puuttini jo punastelee,,ehkä,,
- Anonyymi
neukku tottelee vaan nagaikaa tai nagania
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943428
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232832Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122421- 431825
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421603- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411545- 281340
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191