"suomettuminen, kun presidenttimme lausui; "Ukrainan ongelma on ukraina itse", niin väittää saksalais lehti Der Spiegell`in presidenttimme sanoneen?
voisikohan Niinistö em "suomentaa?
tapahtuiko,,,
12
117
Vastaukset
- Anonyymi
,,presidentin kanslia ei kommentoi, kommentoin "itse; ko "nuolaisu on "viimekädess ennen "Ukrainaan sodan syttymisen..
- Anonyymi
,,,ja ettei tulisi "Bottin kuvaa s-24sivuilleni liian useista aloituksistani, kommentoin samaan syssyyn, että selin ja kuusaan sivumyymälöistä myydyt roskis- dyykkaus tuotteet väliltä Oulu ko kauppohin kerätyt märänneet "lenkkimakkarat myyntiin dsammutti ko kaupat,,
,,"mitä vielä"
Hi! - Anonyymi
Viikonloppu menossa jospa se pressankanslia vastaa sinulle maanantaina ensimmäisenä asianaan virka-ajan taas alkaessa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,,,ja ettei tulisi "Bottin kuvaa s-24sivuilleni liian useista aloituksistani, kommentoin samaan syssyyn, että selin ja kuusaan sivumyymälöistä myydyt roskis- dyykkaus tuotteet väliltä Oulu ko kauppohin kerätyt märänneet "lenkkimakkarat myyntiin dsammutti ko kaupat,,
,,"mitä vielä"
Hi!Hommaa sinäkin luotsi pesti itsellesi muiden foliohattujen tavoin niin ei enää botit vilise silmissä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viikonloppu menossa jospa se pressankanslia vastaa sinulle maanantaina ensimmäisenä asianaan virka-ajan taas alkaessa?
vastaus tuli jo uutisissa; Presitentti Niinistö sanoi "olevansa huolissaan sodan syttymisestä, huomaa >"jos" sanaa ei käyttänyt!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vastaus tuli jo uutisissa; Presitentti Niinistö sanoi "olevansa huolissaan sodan syttymisestä, huomaa >"jos" sanaa ei käyttänyt!
no en hommaa, hyvä vain Botti tulee irvistelemään,,että oletkohaan Botti, takavuosina olinkin 125 kg puntarissa,,siis olin kuin "Botti,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no en hommaa, hyvä vain Botti tulee irvistelemään,,että oletkohaan Botti, takavuosina olinkin 125 kg puntarissa,,siis olin kuin "Botti,,
,, tuostapa muistin jakävi puntarissa, tasan 100kg
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, tuostapa muistin jakävi puntarissa, tasan 100kg
,, nii noo oo ollu laihempikin, 60 ja 70 luvulla kun juoksin Oulun mpp hommissa, silloin painoin 68 kg,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, nii noo oo ollu laihempikin, 60 ja 70 luvulla kun juoksin Oulun mpp hommissa, silloin painoin 68 kg,,
,, vanhemmuuten, kun aineenvaihdunta hidastuu, sitä lihoo K-kaupan ruokamainoksia katsoessa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12,2, 16,04/16,05 Pressan kanslia muokannut"lausuntoa lisäämällä sanan; "Mahdollisesti"
kärsämäki s. 24,sta seurataan tarkasti,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12,2, 16,04/16,05 Pressan kanslia muokannut"lausuntoa lisäämällä sanan; "Mahdollisesti"
kärsämäki s. 24,sta seurataan tarkasti,,em olikin Ruottalaisen Daasen nyyhetterin sanomaa, että miten ressamme on sanonut, naittais ressamme olevan etulinjassa Ukraina-asiassa, Puuttini jo punastelee,,ehkä,,
- Anonyymi
neukku tottelee vaan nagaikaa tai nagania
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418