Jumalan valtakuntaan

Anonyymi

sitten kun se joskus tulee, siihen kuuluu vain 144000 jäsentä jotka hallitsevat 1000 vuotta taivaassa. Sitä kutsutaan Jumalan valtakunnaksi joka hallitsee koko maata.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sillä näin on kirjoitettu Nalle Puhissa.

    • Hieman tarkennusta. Jumalan valtakunta on milleniumin, tuhatvuotisen valtakunnan jälkeen, joka ei ole vielä maan päällä, vaan Yläilmoissa.
      Sitten Jeesus tulee joukkoinensa ja poistaa Pahan, ja Jumala tuon sen valmiina taivaasta.
      Ilm 21.
      1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
      2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
      3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
      4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
      5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
      6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

      Tätä johtaa Jumala ja Hallinto on Israel 144 th voimin.

    • Anonyymi

      Ilm. 14: 1 - 5. Karitsa seisoi Siionin vuorella yhdessä niiden 144000 kanssa jotka ovat ostetut maasta. Eikö tämä tarkoita että Jeesus joukkoineen seisoi taivaallisella Siionin vuorella. Ei siis yläilmoissa?

    • Anonyymi

      Niihin bileisiin enempää saataisikaan houkutelluksi.
      Useimmat ei viihdy sekopäiden seurassa.

    • Anonyymi

      Kannattaa lukea Aku Ankkaa. Siinäkin on kaikki ihan yhtä totta.

    • Anonyymi

      ”hallitsee koko maata”..!? siis tuon mukaan Jumalan valtakunnassa ihmiset asuvat maan päällä eikä taivaassa? vai hallitseeko noi tyhjää palloa?

      • Anonyymi

        Kyllä. Mutta se tapahtuu vasta sitten kun uusi taivas ja maa on perustettu. Siihen menee vielä aikaa rutkasti. Jumala ennallistaa maan uudelleen paratiisiksi jossa vanhurskaat asuvat iankaikkisesti - rauhassa.


    • Anonyymi

      Jeesus hallitsee jo taivaassa ja ensimmäisessä ylösnousemuksessa herätetyt hänen kanssaan. Hän odottaa Isän käskyä milloin hän tulee ja silloin käy niinkuin Nooan päivinä.
      Pahat tuhotaan ja Jumalan pyhä sota kukistaa kaikki maailman valtiaat ja poliittiset valtakunnat. Raamattu kutsuu sitä Harmagedonin sodaksi. Ne jotka ovat pelastuneet jäävät asumaan maan päälle kuten Nooakin ja alkaa 1000 vuoden rauhan aika.
      Ei maa jää tyhjäksi.

    • Etkö sie vielä sitten ole astunut sisälle jumalan valta- tai ennemminkin kuningaskuntaan?

      • Anonyymi

        Lueppas Ilm. 7 niin eiköhän se selviä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lueppas Ilm. 7 niin eiköhän se selviä.

        Jumalan valtakunta ei tule näkyvällä tavalla eikä messiaskaan.
        Miksi turhaa odotella seuraavaan elämään jos Jumalan kuningaskunnassa voi elää jo nyt?


    • Anonyymi

      Jehovan todistajat on sen paratiissin paikat jo aikaa sitten ylibuukanneet itselleen. Miten sinne vääräuskoiset lestadiolaiset sopisi, tai yhtään kukaan muukaan, veronsa maksanut ?

    • Anonyymi

      Jumalan valtakunta tulee syklisesti 250 vuoden välein. Seuraava tulee 2028 ja se on melko suuri tällä kertaa.
      Ensin tulee Imaami Mahdi mukanaan muitakin avataria. Mutta pääsääntöisesti Ilmestys 13 merestä nouseva peto on maan päällä vallassa ja Jumalan valtakunta onkin SYDÄMEN VALTAKUNTA.
      Tuo Lohikäärmeen perustama peto ottaa maan päällä vallan, mutta sitä ei saa kumartaa.
      Kaikki kumartaa kuitenkin Lohikäärmettä. Varsinkin maan kuninkaat ja esivallat ja hallitukset. Pedolle ei valta kuulu vaan se yrittää pyhät voitettuaan käyttää näiden oikeuksia ja valtaa.

    • Anonyymi

      > sitten kun se joskus tulee, siihen kuuluu vain 144000 jäsentä jotka hallitsevat 1000 vuotta taivaassa. Sitä kutsutaan Jumalan valtakunnaksi joka hallitsee koko maata.

      Ei Raamatun mukaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      43
      8165
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4696
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      68
      3452
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2206
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    6. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      18
      1717
    7. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1707
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      359
      1553
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      66
      1243
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1138
    Aihe