LAPSILLA ON TULEVAISUUS - LAPSISSA ON TULEVAISUUS

Anonyymi

Mitä Riihimäellä tehdään lasten hyväksi muuta kuin aivan pakollinen.

16

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liity MLL-yhdistykseen jos asia kerran kiinnostaa

• Anonyymi

Ei ole mielessä kolmas sektori, vaan luottamushenkilöt taustaryhmineen, kaupungin asiantuntijat, jne.

• Anonyymi

Juuri järjestömaailmasta löytyy niitä asiantuntijoita jotka pystyvät puolueettomasti ja kriittisesti arvioimaan sen mitä lapsille ja lapsiperheille kuuluu. Hallinnon todellisuus löytyy asiakirjoista, suunnitelmista ja toimintakertomuksista, ei se täällä persujen möykkäpalstoilta löydy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri järjestömaailmasta löytyy niitä asiantuntijoita jotka pystyvät puolueettomasti ja kriittisesti arvioimaan sen mitä lapsille ja lapsiperheille kuuluu. Hallinnon todellisuus löytyy asiakirjoista, suunnitelmista ja toimintakertomuksista, ei se täällä persujen möykkäpalstoilta löydy.

Tämä palsta on minulle ainoa paikka, missä voin tuoda näkemyksiäni esille. En ole persu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ELIITTI ON VIHOLLISEMME.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä palsta on minulle ainoa paikka, missä voin tuoda näkemyksiäni esille. En ole persu.

En ole täällä etsimässä hallinnon asiakirjoja. OLEN HERÄTTELEMÄSSÄ OMAA TUNTOA JA HARKINTAKYKYÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä sinua persuksi nimittänytkään, puhuin palstasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ELIITTI ON VIHOLLISEMME.

Korpilammen entinen Hotellin johtaja erikoistui ennen eläkkerlle menoa lääkeasinantuntijaksi. Hänen pojan avopuoliso oli raskaana, lapsi kuoli mahan sisälle kaksikuukautta ennen laskettua syntymistä.
        Imeellistä miten sitä vain sattunut sattumia tuon naisjohtajan ihmisille.

• Anonyymi

ei lapsiin kannata tuhlata rahaa. ne tuovat sitä kyllä lisää, sitten kun pandemia on ohi ja terapiakäyntien määrä räjähtää kasvuun.

• Anonyymi

KAIKKI KÖYHYYSRAJAN ALAPUOLELLA ELÄVÄT LAPSIPERHEET PITÄÄ KAIVAA ESILLE.
      Turvata aineellisten perustarpeiden tyydyttäminen ja vähän namia lisäksi. Sitten hyvätekeväisyystädit ja -sedät voivat tuoda kortensa kekoon.

• Anonyymi

LASTENSUOJELUTAPAUKSET RIIHIMÄELLÄ

Minkälaisia on? Mitä on tehty tilanteen hoitamiseksi? Paljonko huostaanottoja vuodessa? Olisiko voitu estää?

Sijoitetuilla lapsilla jotkut tahot tienaa.

Kuinka monen lapsen vanhempi/ vanhemmat käyttää huumeita?

• Anonyymi

Eliitti ei tykkää siitä, ettäköyhien lapset saavat kehitystään tukevat olosuhteet ja pystyvät opiskelemaan ilmaisen toisen asteen koulutuksen menestyen.

• Anonyymi

siis tietoa:

-eliitti vastusti maksuntonta toista astetta

- eliitti vastustaa sosiaaliturvaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis tietoa:

-eliitti vastusti maksuntonta toista astetta

- eliitti vastustaa sosiaaliturvaa

En ole aloittamassa mitään eliitin vastaista taistelua. Minä en aloita enää mitään. Olen lopettelemassa elämääni. Mutta olen näköjään aina vaan maailmanparantaja. Alemman luokan ja ei keskiluokankaan ihmiset tajua eliitin valtaa. Kun ei ole mitään puoluetta, jonka nimi olisi eliitti.

• Anonyymi

HIIHTOLOMALLA EI OLE KOULUTUOKAILUA

Joillekin köyhille lapsille se on päivän pääateria. Saavatko nyt tarpeeksi syötävää?

(Kun ensi viikon maanantaina mennään kouluun, voi kouluruoan menekki olla tavallista suurempi.)

• Anonyymi

MITENKÄS MONESSA PAIKASSA RIIHIMÄKELÄISET SIJOITETUT LAPSET EHTIVÄT OLLA?

Kyllä ennen kohua, ehdin ottaa tärkeän asian esille:LAPSET

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      161
      8398
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      446
      7512
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      154
      3590
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      112
      3019
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      54
      2685
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2036
    8. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      37
      2021
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1540
    Aihe