LAPSILLA ON TULEVAISUUS - LAPSISSA ON TULEVAISUUS

Anonyymi

Mitä Riihimäellä tehdään lasten hyväksi muuta kuin aivan pakollinen.

16

110

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liity MLL-yhdistykseen jos asia kerran kiinnostaa

• Anonyymi

Ei ole mielessä kolmas sektori, vaan luottamushenkilöt taustaryhmineen, kaupungin asiantuntijat, jne.

• Anonyymi

Juuri järjestömaailmasta löytyy niitä asiantuntijoita jotka pystyvät puolueettomasti ja kriittisesti arvioimaan sen mitä lapsille ja lapsiperheille kuuluu. Hallinnon todellisuus löytyy asiakirjoista, suunnitelmista ja toimintakertomuksista, ei se täällä persujen möykkäpalstoilta löydy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri järjestömaailmasta löytyy niitä asiantuntijoita jotka pystyvät puolueettomasti ja kriittisesti arvioimaan sen mitä lapsille ja lapsiperheille kuuluu. Hallinnon todellisuus löytyy asiakirjoista, suunnitelmista ja toimintakertomuksista, ei se täällä persujen möykkäpalstoilta löydy.

Tämä palsta on minulle ainoa paikka, missä voin tuoda näkemyksiäni esille. En ole persu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ELIITTI ON VIHOLLISEMME.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä palsta on minulle ainoa paikka, missä voin tuoda näkemyksiäni esille. En ole persu.

En ole täällä etsimässä hallinnon asiakirjoja. OLEN HERÄTTELEMÄSSÄ OMAA TUNTOA JA HARKINTAKYKYÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä sinua persuksi nimittänytkään, puhuin palstasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ELIITTI ON VIHOLLISEMME.

Korpilammen entinen Hotellin johtaja erikoistui ennen eläkkerlle menoa lääkeasinantuntijaksi. Hänen pojan avopuoliso oli raskaana, lapsi kuoli mahan sisälle kaksikuukautta ennen laskettua syntymistä.
        Imeellistä miten sitä vain sattunut sattumia tuon naisjohtajan ihmisille.

• Anonyymi

ei lapsiin kannata tuhlata rahaa. ne tuovat sitä kyllä lisää, sitten kun pandemia on ohi ja terapiakäyntien määrä räjähtää kasvuun.

• Anonyymi

KAIKKI KÖYHYYSRAJAN ALAPUOLELLA ELÄVÄT LAPSIPERHEET PITÄÄ KAIVAA ESILLE.
      Turvata aineellisten perustarpeiden tyydyttäminen ja vähän namia lisäksi. Sitten hyvätekeväisyystädit ja -sedät voivat tuoda kortensa kekoon.

• Anonyymi

LASTENSUOJELUTAPAUKSET RIIHIMÄELLÄ

Minkälaisia on? Mitä on tehty tilanteen hoitamiseksi? Paljonko huostaanottoja vuodessa? Olisiko voitu estää?

Sijoitetuilla lapsilla jotkut tahot tienaa.

Kuinka monen lapsen vanhempi/ vanhemmat käyttää huumeita?

• Anonyymi

Eliitti ei tykkää siitä, ettäköyhien lapset saavat kehitystään tukevat olosuhteet ja pystyvät opiskelemaan ilmaisen toisen asteen koulutuksen menestyen.

• Anonyymi

siis tietoa:

-eliitti vastusti maksuntonta toista astetta

- eliitti vastustaa sosiaaliturvaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis tietoa:

-eliitti vastusti maksuntonta toista astetta

- eliitti vastustaa sosiaaliturvaa

En ole aloittamassa mitään eliitin vastaista taistelua. Minä en aloita enää mitään. Olen lopettelemassa elämääni. Mutta olen näköjään aina vaan maailmanparantaja. Alemman luokan ja ei keskiluokankaan ihmiset tajua eliitin valtaa. Kun ei ole mitään puoluetta, jonka nimi olisi eliitti.

• Anonyymi

HIIHTOLOMALLA EI OLE KOULUTUOKAILUA

Joillekin köyhille lapsille se on päivän pääateria. Saavatko nyt tarpeeksi syötävää?

(Kun ensi viikon maanantaina mennään kouluun, voi kouluruoan menekki olla tavallista suurempi.)

• Anonyymi

MITENKÄS MONESSA PAIKASSA RIIHIMÄKELÄISET SIJOITETUT LAPSET EHTIVÄT OLLA?

Kyllä ennen kohua, ehdin ottaa tärkeän asian esille:LAPSET

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      204
      2528
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      95
      1775
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      211
      1584
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1445
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      1292
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      46
      1184
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      44
      1069
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      99
      943
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      53
      883
    10. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      865
    Aihe