LAPSILLA ON TULEVAISUUS - LAPSISSA ON TULEVAISUUS

Anonyymi

Mitä Riihimäellä tehdään lasten hyväksi muuta kuin aivan pakollinen.

16

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liity MLL-yhdistykseen jos asia kerran kiinnostaa

    • Anonyymi

      Ei ole mielessä kolmas sektori, vaan luottamushenkilöt taustaryhmineen, kaupungin asiantuntijat, jne.

      • Anonyymi

        Juuri järjestömaailmasta löytyy niitä asiantuntijoita jotka pystyvät puolueettomasti ja kriittisesti arvioimaan sen mitä lapsille ja lapsiperheille kuuluu. Hallinnon todellisuus löytyy asiakirjoista, suunnitelmista ja toimintakertomuksista, ei se täällä persujen möykkäpalstoilta löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri järjestömaailmasta löytyy niitä asiantuntijoita jotka pystyvät puolueettomasti ja kriittisesti arvioimaan sen mitä lapsille ja lapsiperheille kuuluu. Hallinnon todellisuus löytyy asiakirjoista, suunnitelmista ja toimintakertomuksista, ei se täällä persujen möykkäpalstoilta löydy.

        Tämä palsta on minulle ainoa paikka, missä voin tuoda näkemyksiäni esille. En ole persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri järjestömaailmasta löytyy niitä asiantuntijoita jotka pystyvät puolueettomasti ja kriittisesti arvioimaan sen mitä lapsille ja lapsiperheille kuuluu. Hallinnon todellisuus löytyy asiakirjoista, suunnitelmista ja toimintakertomuksista, ei se täällä persujen möykkäpalstoilta löydy.

        ELIITTI ON VIHOLLISEMME.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä palsta on minulle ainoa paikka, missä voin tuoda näkemyksiäni esille. En ole persu.

        En ole täällä etsimässä hallinnon asiakirjoja. OLEN HERÄTTELEMÄSSÄ OMAA TUNTOA JA HARKINTAKYKYÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä palsta on minulle ainoa paikka, missä voin tuoda näkemyksiäni esille. En ole persu.

        En minä sinua persuksi nimittänytkään, puhuin palstasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ELIITTI ON VIHOLLISEMME.

        Korpilammen entinen Hotellin johtaja erikoistui ennen eläkkerlle menoa lääkeasinantuntijaksi. Hänen pojan avopuoliso oli raskaana, lapsi kuoli mahan sisälle kaksikuukautta ennen laskettua syntymistä.
        Imeellistä miten sitä vain sattunut sattumia tuon naisjohtajan ihmisille.


    • Anonyymi

      ei lapsiin kannata tuhlata rahaa. ne tuovat sitä kyllä lisää, sitten kun pandemia on ohi ja terapiakäyntien määrä räjähtää kasvuun.

    • Anonyymi

      KAIKKI KÖYHYYSRAJAN ALAPUOLELLA ELÄVÄT LAPSIPERHEET PITÄÄ KAIVAA ESILLE.
      Turvata aineellisten perustarpeiden tyydyttäminen ja vähän namia lisäksi. Sitten hyvätekeväisyystädit ja -sedät voivat tuoda kortensa kekoon.

    • Anonyymi

      LASTENSUOJELUTAPAUKSET RIIHIMÄELLÄ

      Minkälaisia on? Mitä on tehty tilanteen hoitamiseksi? Paljonko huostaanottoja vuodessa? Olisiko voitu estää?

      Sijoitetuilla lapsilla jotkut tahot tienaa.

      Kuinka monen lapsen vanhempi/ vanhemmat käyttää huumeita?

    • Anonyymi

      Eliitti ei tykkää siitä, ettäköyhien lapset saavat kehitystään tukevat olosuhteet ja pystyvät opiskelemaan ilmaisen toisen asteen koulutuksen menestyen.

      • Anonyymi

        siis tietoa:

        -eliitti vastusti maksuntonta toista astetta

        - eliitti vastustaa sosiaaliturvaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis tietoa:

        -eliitti vastusti maksuntonta toista astetta

        - eliitti vastustaa sosiaaliturvaa

        En ole aloittamassa mitään eliitin vastaista taistelua. Minä en aloita enää mitään. Olen lopettelemassa elämääni. Mutta olen näköjään aina vaan maailmanparantaja. Alemman luokan ja ei keskiluokankaan ihmiset tajua eliitin valtaa. Kun ei ole mitään puoluetta, jonka nimi olisi eliitti.


    • Anonyymi

      HIIHTOLOMALLA EI OLE KOULUTUOKAILUA

      Joillekin köyhille lapsille se on päivän pääateria. Saavatko nyt tarpeeksi syötävää?

      (Kun ensi viikon maanantaina mennään kouluun, voi kouluruoan menekki olla tavallista suurempi.)

    • Anonyymi

      MITENKÄS MONESSA PAIKASSA RIIHIMÄKELÄISET SIJOITETUT LAPSET EHTIVÄT OLLA?

      Kyllä ennen kohua, ehdin ottaa tärkeän asian esille:LAPSET

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1395
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1205
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      164
      880
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      26
      866
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      154
      762
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      756
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      738
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      28
      614
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      585
    Aihe