Mitä Riihimäellä tehdään lasten hyväksi muuta kuin aivan pakollinen.
LAPSILLA ON TULEVAISUUS - LAPSISSA ON TULEVAISUUS
16
69
Vastaukset
- Anonyymi
Liity MLL-yhdistykseen jos asia kerran kiinnostaa
- Anonyymi
Ei ole mielessä kolmas sektori, vaan luottamushenkilöt taustaryhmineen, kaupungin asiantuntijat, jne.
- Anonyymi
Juuri järjestömaailmasta löytyy niitä asiantuntijoita jotka pystyvät puolueettomasti ja kriittisesti arvioimaan sen mitä lapsille ja lapsiperheille kuuluu. Hallinnon todellisuus löytyy asiakirjoista, suunnitelmista ja toimintakertomuksista, ei se täällä persujen möykkäpalstoilta löydy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri järjestömaailmasta löytyy niitä asiantuntijoita jotka pystyvät puolueettomasti ja kriittisesti arvioimaan sen mitä lapsille ja lapsiperheille kuuluu. Hallinnon todellisuus löytyy asiakirjoista, suunnitelmista ja toimintakertomuksista, ei se täällä persujen möykkäpalstoilta löydy.
Tämä palsta on minulle ainoa paikka, missä voin tuoda näkemyksiäni esille. En ole persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ELIITTI ON VIHOLLISEMME.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä palsta on minulle ainoa paikka, missä voin tuoda näkemyksiäni esille. En ole persu.
En ole täällä etsimässä hallinnon asiakirjoja. OLEN HERÄTTELEMÄSSÄ OMAA TUNTOA JA HARKINTAKYKYÄ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä sinua persuksi nimittänytkään, puhuin palstasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ELIITTI ON VIHOLLISEMME.
Korpilammen entinen Hotellin johtaja erikoistui ennen eläkkerlle menoa lääkeasinantuntijaksi. Hänen pojan avopuoliso oli raskaana, lapsi kuoli mahan sisälle kaksikuukautta ennen laskettua syntymistä.
Imeellistä miten sitä vain sattunut sattumia tuon naisjohtajan ihmisille.
- Anonyymi
ei lapsiin kannata tuhlata rahaa. ne tuovat sitä kyllä lisää, sitten kun pandemia on ohi ja terapiakäyntien määrä räjähtää kasvuun.
- Anonyymi
KAIKKI KÖYHYYSRAJAN ALAPUOLELLA ELÄVÄT LAPSIPERHEET PITÄÄ KAIVAA ESILLE.
Turvata aineellisten perustarpeiden tyydyttäminen ja vähän namia lisäksi. Sitten hyvätekeväisyystädit ja -sedät voivat tuoda kortensa kekoon. - Anonyymi
LASTENSUOJELUTAPAUKSET RIIHIMÄELLÄ
Minkälaisia on? Mitä on tehty tilanteen hoitamiseksi? Paljonko huostaanottoja vuodessa? Olisiko voitu estää?
Sijoitetuilla lapsilla jotkut tahot tienaa.
Kuinka monen lapsen vanhempi/ vanhemmat käyttää huumeita? - Anonyymi
Eliitti ei tykkää siitä, ettäköyhien lapset saavat kehitystään tukevat olosuhteet ja pystyvät opiskelemaan ilmaisen toisen asteen koulutuksen menestyen.
- Anonyymi
siis tietoa:
-eliitti vastusti maksuntonta toista astetta
- eliitti vastustaa sosiaaliturvaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis tietoa:
-eliitti vastusti maksuntonta toista astetta
- eliitti vastustaa sosiaaliturvaaEn ole aloittamassa mitään eliitin vastaista taistelua. Minä en aloita enää mitään. Olen lopettelemassa elämääni. Mutta olen näköjään aina vaan maailmanparantaja. Alemman luokan ja ei keskiluokankaan ihmiset tajua eliitin valtaa. Kun ei ole mitään puoluetta, jonka nimi olisi eliitti.
- Anonyymi
HIIHTOLOMALLA EI OLE KOULUTUOKAILUA
Joillekin köyhille lapsille se on päivän pääateria. Saavatko nyt tarpeeksi syötävää?
(Kun ensi viikon maanantaina mennään kouluun, voi kouluruoan menekki olla tavallista suurempi.) - Anonyymi
MITENKÄS MONESSA PAIKASSA RIIHIMÄKELÄISET SIJOITETUT LAPSET EHTIVÄT OLLA?
Kyllä ennen kohua, ehdin ottaa tärkeän asian esille:LAPSET
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181026Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42909
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 72875