LAPSILLA ON TULEVAISUUS - LAPSISSA ON TULEVAISUUS

Anonyymi

Mitä Riihimäellä tehdään lasten hyväksi muuta kuin aivan pakollinen.

16

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liity MLL-yhdistykseen jos asia kerran kiinnostaa

• Anonyymi

Ei ole mielessä kolmas sektori, vaan luottamushenkilöt taustaryhmineen, kaupungin asiantuntijat, jne.

• Anonyymi

Juuri järjestömaailmasta löytyy niitä asiantuntijoita jotka pystyvät puolueettomasti ja kriittisesti arvioimaan sen mitä lapsille ja lapsiperheille kuuluu. Hallinnon todellisuus löytyy asiakirjoista, suunnitelmista ja toimintakertomuksista, ei se täällä persujen möykkäpalstoilta löydy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri järjestömaailmasta löytyy niitä asiantuntijoita jotka pystyvät puolueettomasti ja kriittisesti arvioimaan sen mitä lapsille ja lapsiperheille kuuluu. Hallinnon todellisuus löytyy asiakirjoista, suunnitelmista ja toimintakertomuksista, ei se täällä persujen möykkäpalstoilta löydy.

Tämä palsta on minulle ainoa paikka, missä voin tuoda näkemyksiäni esille. En ole persu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ELIITTI ON VIHOLLISEMME.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä palsta on minulle ainoa paikka, missä voin tuoda näkemyksiäni esille. En ole persu.

En ole täällä etsimässä hallinnon asiakirjoja. OLEN HERÄTTELEMÄSSÄ OMAA TUNTOA JA HARKINTAKYKYÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä sinua persuksi nimittänytkään, puhuin palstasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ELIITTI ON VIHOLLISEMME.

Korpilammen entinen Hotellin johtaja erikoistui ennen eläkkerlle menoa lääkeasinantuntijaksi. Hänen pojan avopuoliso oli raskaana, lapsi kuoli mahan sisälle kaksikuukautta ennen laskettua syntymistä.
        Imeellistä miten sitä vain sattunut sattumia tuon naisjohtajan ihmisille.

• Anonyymi

ei lapsiin kannata tuhlata rahaa. ne tuovat sitä kyllä lisää, sitten kun pandemia on ohi ja terapiakäyntien määrä räjähtää kasvuun.

• Anonyymi

KAIKKI KÖYHYYSRAJAN ALAPUOLELLA ELÄVÄT LAPSIPERHEET PITÄÄ KAIVAA ESILLE.
      Turvata aineellisten perustarpeiden tyydyttäminen ja vähän namia lisäksi. Sitten hyvätekeväisyystädit ja -sedät voivat tuoda kortensa kekoon.

• Anonyymi

LASTENSUOJELUTAPAUKSET RIIHIMÄELLÄ

Minkälaisia on? Mitä on tehty tilanteen hoitamiseksi? Paljonko huostaanottoja vuodessa? Olisiko voitu estää?

Sijoitetuilla lapsilla jotkut tahot tienaa.

Kuinka monen lapsen vanhempi/ vanhemmat käyttää huumeita?

• Anonyymi

Eliitti ei tykkää siitä, ettäköyhien lapset saavat kehitystään tukevat olosuhteet ja pystyvät opiskelemaan ilmaisen toisen asteen koulutuksen menestyen.

• Anonyymi

siis tietoa:

-eliitti vastusti maksuntonta toista astetta

- eliitti vastustaa sosiaaliturvaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

siis tietoa:

-eliitti vastusti maksuntonta toista astetta

- eliitti vastustaa sosiaaliturvaa

En ole aloittamassa mitään eliitin vastaista taistelua. Minä en aloita enää mitään. Olen lopettelemassa elämääni. Mutta olen näköjään aina vaan maailmanparantaja. Alemman luokan ja ei keskiluokankaan ihmiset tajua eliitin valtaa. Kun ei ole mitään puoluetta, jonka nimi olisi eliitti.

• Anonyymi

HIIHTOLOMALLA EI OLE KOULUTUOKAILUA

Joillekin köyhille lapsille se on päivän pääateria. Saavatko nyt tarpeeksi syötävää?

(Kun ensi viikon maanantaina mennään kouluun, voi kouluruoan menekki olla tavallista suurempi.)

• Anonyymi

MITENKÄS MONESSA PAIKASSA RIIHIMÄKELÄISET SIJOITETUT LAPSET EHTIVÄT OLLA?

Kyllä ennen kohua, ehdin ottaa tärkeän asian esille:LAPSET

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1026
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe