Onko mahdollista olla raskaana?

Elikkä, oon 15 vuotias tyttö ja oon seurustellu yhen pojan kanssa nyt aika pitkään. Me ei olla oltu virallisesti yhdynässä ikinä, tosin meillä on ollut sellasta pientä juttua sinne päin. Mulla on mun menkat neljä päivää myöhässä, joka on toosi harvinaista mulle tai ei oo ainakaan ikinä ennen ollut ollenkan myöhässä. Onks mahdollista että voisin olla raskaana? Penis on siis ollu lähellä mun alapäätä, mut ei oo ikinä ollu sisällä. Mua pelottaa tosi paljon joten jos joku vois järkevästi vastata niin olisin todella kiitollinen.
1109
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Odota vielä muutama päivä, epätodennäköistä että olisit raskaana.
Kuitenkin se voi olla mahdollista jos spermaa on mennyt "sinne", vaikkakin vaan ulkopuolelle.
Osta raskaustesti jos ei mitään ala kuulua muutamaan päivään (tai vaikka heti) vastauksen saamiseksi ja kondomeja valmiiksi, kaiken varalta. Vaik kiirehtiä ei kannata niissä asioissa.
Muista jatkossa että myös sormien välityksellä voi spermaa siirtyä.
Ota puheeksi kumppanisi kanssa tautien ja raskauden ehkäisy.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Elikkä, oon 15 vuotias tyttö ja oon seurustellu yhen pojan kanssa nyt aika pitkään. Me ei olla oltu virallisesti yhdynässä ikinä, tosin meillä on ollut sellasta pientä juttua sinne päin. Mulla on mun menkat neljä päivää myöhässä, joka on toosi harvinaista mulle tai ei oo ainakaan ikinä ennen ollut ollenkan myöhässä. Onks mahdollista että voisin olla raskaana? Penis on siis ollu lähellä mun alapäätä, mut ei oo ikinä ollu sisällä. Mua pelottaa tosi paljon joten jos joku vois järkevästi vastata niin olisin todella kiitollinen.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu