Nyt voi veneillä turvallisemmin. Eikä ankkuri jää pohjaan vaarantamaan mitään tai ketään. Itse kyllä suosittelisin ainakin ankkurivahdin plotteriin päälle jos yöksi tuollaisen varaan aikoo. Onko vastuu vain ja ainoastaan ostajalla jos tällaisen yksityiseltä ostaa? https://m.tori.fi/vi/94414882.htm
Loistava keksintö
Anonyymi
2
139
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan tuosta mitään riippumattomia testejä?
Heräsi kyllä myös epäilys, että ankkuri ei jää pohjaan eikä uni ei ota tullakseen. - Anonyymi
Ei mitään järkeä tuollaisessa härpäkkeessä, jos ankkuri jumittaa, niin siihen löytyy sitten konsti, miten saa sen ylös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184721Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122486Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1442055Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181999- 811606
- 181536
- 1461515
- 1081057
- 125863
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849