Koiranpennun löytäminen vaikeaa!

Anonyymi

Haluaisin hankkia meidän perheeseen papillon/phalene, kääpiövillakoiran tai mäyräkoiran pennun. Pitkään olen harkinnut asiaa. Olen laittanut sähköpostia eri kasvattajille,mutta en ole saanut mitään vastausta heiltä. Olen kertonut millaisen hyvänja eläinrakkaan kodin olisin tarjoamassa, mutta en ole saanut vastausta. Asun perheeni kanssa paritalossa ja meillä on iso aidattu piha, joten kerrostaloon koira ei edes tulisi. Olen katsellut tori.fi -koiria, mutta rekisteröimätön yli 2000 euron koira ei houkuttele! Minulla on kaksi rotukissaa, jotka tulevat hyvin koirien kanssa toimeen. Heidän hankkiminen ennen korona-aikaa oli helppoa ja kasvattajat vastasit viesteihini. Suomessa näköjään hyvin vähän koiria myytävänä.
Netissä paljon myös ulkomaalaisia huijareita, jotka pyytävät ennakkomaksua koiran kuljetuksesta tai koirasta, vaikka et edes pääse näkemään koiraa!

0

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        380
        4099
      2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
        Kotimaiset julkkisjuorut
        114
        1529
      3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
        Ikävä
        132
        1392
      4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
        Ikävä
        66
        1121
      5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
        Tv-sarjat
        15
        956
      6. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
        Ikävä
        62
        951
      7. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
        Suomalaiset julkkikset
        12
        897
      8. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
        Ikävä
        38
        890
      9. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
        Ikävä
        65
        871
      10. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
        Ähtäri
        60
        869
      Aihe