Persujen mielenosoituksessa "15 ihmistä ja joulupukki"

Perussuomalaisten Convoy-mielenosoitus keräsi paikalle "15 ihmistä ja joulupukin".

Aika apaattinen on Convoy-mielenosoitus.
Ei ainuttakaan rekkaa, vaikka piti sulkea koko Helsinki.

ttps://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/72b634cd-a5fd-4f09-97c1-00266aae4420

30

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Odotappa iltaa.

      • Anonyymi

        Ammutteko taas raketeilla poliisihevosia?


    • Anonyymi

      Lasten leikeissä on joskus kesälläkin joulupukki kuvioissa mukana, miksei sitten helmikuussakin.

    • Anonyymi

      Sinun tai siis kaverisi pitäisi sanoa pakkasukko 🤣
      Mistähän minä kirjoittaisin jos kirjoittaisin , en ainakaan näin ?

    • Anonyymi

      Meni kyllä Convoy-mielenosoitus täysin penkin alle.

      Poliisit estivät välittömästi autojen pysähtymisen ajoradalle, joten letka joutui ajamaan läpi hehheh :)

      Odinin porukka naureskeli, että poliisit ovat tyhmiä kun bloggaavat kaikki, vaikka oikeasti blokkasivat ainoastaan Convoy-väen pääsyn ajorajalle.

      Convoy-ryhmän striimissä jotkut vielä kehtasivat ääneen unelmoida eduskuntatalon valtauksesta.

      • Anonyymi

        onks nää niitä jotka poliiseja uhkailee?


    • Anonyymi

      Oli oppi mennyt perille. Siellä toteltiin kiltisti poliisia kuten kuuluukin. Hyvä että nyt onnistuu mielenosoittaminen lainpykälien mukaan.

      • Anonyymi

        Jep... Siistissä possujunassa ajoivat. Uhkasivat pistää manskun kiinni kunnes vaatimukset on saavutettu. Noh... Olihan se kiinni sentään muutamia tunteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep... Siistissä possujunassa ajoivat. Uhkasivat pistää manskun kiinni kunnes vaatimukset on saavutettu. Noh... Olihan se kiinni sentään muutamia tunteja.

        Ei Mansku ollut suljettuna lainkaan.
        Yhdellä kaistalla yrittivät hidastella ja yksi auto jopa pysähtyi, kunnes poliisit siirsivät sen pois.
        Videon striimaajat huomasivat epäonnistuneensa, eikä tallennetta löydy enää.


      • Anonyymi

        Totesin vaan asian niin kuin se on. Älä nyt käsitä väärin... Minusta tuo possujuna homma on paljon kivempi tapa osoittaa mieltä kuin riehuminen.


      • Anonyymi

        jokos se pensanhinta on alentunnu, entäs hallitus eronnu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totesin vaan asian niin kuin se on. Älä nyt käsitä väärin... Minusta tuo possujuna homma on paljon kivempi tapa osoittaa mieltä kuin riehuminen.

        Kyllä juu, tuo Convoy-possujuna on parempi tapa osoittaa mieltä.

        Toivottavasti elokapinan kettu-tytöt ottavat nyt mallia Convoyn kettu-pojilta.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        Kyllä juu, tuo Convoy-possujuna on parempi tapa osoittaa mieltä.

        Toivottavasti elokapinan kettu-tytöt ottavat nyt mallia Convoyn kettu-pojilta.

        Jep... Convoy vei kaikkien aikojen pohjat noloudessa elokapinalta. Edes poliisi ei viitsinyt sumuttaa kun tajusivat että nämä eivät käy ihan täysillä. Sen jälkeen possujunassa ajelua ja tööttäilyä kuin mitkäkin keharit.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        Kyllä juu, tuo Convoy-possujuna on parempi tapa osoittaa mieltä.

        Toivottavasti elokapinan kettu-tytöt ottavat nyt mallia Convoyn kettu-pojilta.

        Convoy-possujunailijat Joulupukin avustamana ajelivat siis pillurallia Manskulla etsiskellen Elokapinan kettutyttöjä??
        Ei tainnut olla saunaa mukana tällä kertaa???


    • Anonyymi

      Perussuomalaisille ei ole mitään tekemistä noiden vajaaälyisten kanssa.

      • Anonyymi

        Mun mielestä ne oli juurikin persuja jotka sotealuevaaleissa (persut 11,1%) huuteli pensanhinta alas perkele?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä ne oli juurikin persuja jotka sotealuevaaleissa (persut 11,1%) huuteli pensanhinta alas perkele?

        Lunta perkele 8.0 %.


    • Anonyymi

      Suurin osa rekkakuskeista ja omistajista ei kakaramaisiin persuconvoy miekkareihin lähe, se on satavarmaa.

      • Anonyymi

        Ei lähde rekkakuskit ei.

        Vonvoyssä on vain töihin kelpaamattomia väliinputoajia.

        Melkein kaikki viikon takaiset osallistujat joutuivat jäämään äitiensä helmoihin roikkumaan, kun kaikki rahat jo meni.

        Kustannus tollaseen pusäytykseen osallistumiseen on vähintään tuhat euroa nahkapäätä kohti, josta summasta osa peritään jälkikäteen.

        Se on selvää että nyt ei päässyt enää moni mukaan.


    • Anonyymi

      Nyt siellä esiintyy joku Milan Jaff... Googletin häneen liittyviä uutisia, niin enpä kyllä veisi lapsia tuollaiseen tapahtumaan...

      • Anonyymi

        Alla lainausta Wikipediasta.
        Irakilaistaustainen Jaff kelpaa kyllä persuille ja Soldiers of odinille esiintyjäksi.

        "video, jossa hän pahoinpitelee yhdysvaltalaiseksi rap-artisti Lil Moseyksi luulemansa miehen Helsingissä, mistä hänet tuomittiin ehdolliseen vankeusrangaistukseen. Jaffia epäillään törkeästä pahoinpitelyn yrityksestä, pahoinpitelyistä, törkeästä pahoinpitelystä, ampuma-aserikoksesta, törkeästä henkeen tai terveyteen kohdistuvan rikoksen valmistelusta, törkeästä ryöstöstä, raiskauksesta ja törkeästä lapsenraiskauksesta.
        Jaff on saanut tuomiot pahoinpitelystä, ryöstöstä, kotirauhan rikkomisesta, varkaudesta, vahingonteosta ja vaarallisen esineen hallussapidosta"


      • Anonyymi

        VIHERPUNIKKI! huudettu.


    • Anonyymi

      Joulupukki ja liuta tonttuja karussa Korvatuntureilta. Porot tosin puuttuivat miekkarista. Tai eivät sentään - virolaiset sanovat suomalaisia poroiksi.

    • Anonyymi

      Ne ei ikinä opi sitä yksinkertaista asiaa, että mielenilmaisuihin ei voi saada väkeä kun osalla porukasta on päällään natsitunnuksia ja Soldiers of odin-liivejä.

      • Anonyymi

        Mutta tuolla mainitulla osalla oli omasta mielestään "niin mahtava olo, kun saatiin pensanhinta alas ja hallitus eroamaan"?
        Huusivatko taas "silakat uuniin"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tuolla mainitulla osalla oli omasta mielestään "niin mahtava olo, kun saatiin pensanhinta alas ja hallitus eroamaan"?
        Huusivatko taas "silakat uuniin"?

        Ja eduskuntatalonkin saivat vallattua?


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1812
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1297
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      66
      638
    Aihe