Alkanu kiihottaan ajatus

Mä oon huomannu alkaneeni välil miettiin miltä tuntus toisen jätkän kans hommailla ja mä alan samantien kiihottuun siitä. Ennen en oo antanu itteni ajatella tuollasia yhtään mut nyt oon huomannu alkaneeni runkates miettiin miltä tuntus ku joku panis mua takaa taikka sit et kuin alkanu haluttaa ajatus ottaa suihin joltai jätkältä, kiihotun entisestää kun mietin et joku laukeis mun naamalle..
Muilla samanlaisia mielihalui? Kiinnostas jutella ja fantasioida jonku kaa?

57

3409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi. Samanlaisia haluja myös tullut. Eritoten shemale seura kiihottaisi. Ukm 53

    • Anonyymi

      Minkähän ikä en oot mindfull? Mä oon 54v. Hoikka ja mielestäni asiallinen jäbä. Samaa kuvioo tässä pyöritellyt. Se vaan mietityttää et mikä mahtaa olla fantasian ja toden raja. Mut en vois delaa ilman jonkinlaista kokemusta miehen kaa. Voishan vaikka alottaa sillä, et lähetettäisi vaikka stondiskuvii toisillemme. Toi kik ilmeisesti on anonyymi. iamherejust ois se osoite jonka omaan. Olis tosi kiihottavaa saada kuvia stondaavasta pippelistä. 👀

    • Joskus 12-13 vuotiaana kaverin kullia imeskelin ja runkkasin, ja kaveri mun kullia. 6 vuotta sitten phuketissa shemalen kanssa kunnon toimintaa, suihin otot ja runkkaukset mollemmin puolin, kaiken kruunasi kun panin häntä perseeseen monta kertaa

      • Anonyymi

        mä annoin myös itteni noille shemalelle porukalle


    • Täällä myös saman ajatuksen kanssa,mulla vielä pukeutuminen asuihin,asiallista keskustelua jonkin verran jo käynyt.
      Kiihotun ajatuksesta seksistä toisen samankaltaisen kanssa sukissa ja korkkareissa.

    • Anonyymi

      Mä oon alkanut katseleen miesten runkkausvideoita , kiihoittaa katsella komeita kulleja ja runkata samalla itsekin .

    • Anonyymi

      Siitä vain keräämään vakio panoporukka jonka kanssa voi säännöllisesti purkaa paineita.

      Samoin kuin täälläkin on keskusteltu "Huomenna mökille viideksi päiväksi naimaan" nimisessä viestiketjussa jossa on jo useita vuosia kokoontunut ja varmasti tuhansia orgasmeja keskenään saanut vakio poikaporukka.

      • Anonyymi

        voi kun tonne pääsis antamaan


    • Anonyymi

      Vantaalla kokoontuu päivittäin nuorten joukko joka paneskelee keskenään. Eräässä kerrostalossa asuu 18v nuori kundi joka on tehnyt makuuhuoneestaan yhden ison panopatjan vuoraamalla koko makuuhuoneen lattian patjoilla seinästä seinään. Eli huoneen ovelta alkaa yhtenäinen patja joka kattaa koko lattian.
      Tässä asunnossa kerääntyy lähes joka päivä vaihtelevasti noin 4-8 nuorta (lukio/ammattikouluikäistä) jannua paneskelemassa keskenään koulupäivän päätteeksi.
      Osa heistä tulee autoilla ja osa mopoilla. Eli porukka on iältään noin 16-18 vuotiaita. Kaikki pukeutuneet lippiksiin joita pidetään usein takaperin, adidas tyyppisiin verkkareihin jne... Eli nuorta porukkaa on. https://i.media.fi/incoming/qupbh9/7417050.jpg/alternates/FREE_720/7417050.jpg

      Suihku käy heti jannujen saavuttua asuntoon ja sen jälkeen on jonkin aikaa hiljaista. Kunnes 10-15 minuutin päästä alkaa kuulua erilaisia ääniä jotka viittaavat seksin harrastamiseen ja lopuksi noin tunnin päästä kuuluu vessan vetoääniä ja suihku käy taas. Tämän jälkeen kuuluu pihalta autojen ja mopojen käynnistysääniä kun pojat löähtevät. Sama toistuu lähes joka iltapäivä ja usein viikonloppuisinkin

      • Anonyymi

        Juma!

        Kokonainen huone yhtä isoa panopatjaa ja alastomat nuoret kundit uivat toistensa alastomien vartaloiden joukossa kuin pallomeressä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juma!

        Kokonainen huone yhtä isoa panopatjaa ja alastomat nuoret kundit uivat toistensa alastomien vartaloiden joukossa kuin pallomeressä.

        No mikäs siinä. Pojat on poikia ja poikien palleja panettaa.

        Käyvät koulupäivän päätteeksi vähän purkamassa paineita ja tuhlaamassa siementä poikaporukassa.

        Kivan yhteisen harrastuksen ovat löytäneet. Tekevät vain toisillensa hyvää, eikä mitään pahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mikäs siinä. Pojat on poikia ja poikien palleja panettaa.

        Käyvät koulupäivän päätteeksi vähän purkamassa paineita ja tuhlaamassa siementä poikaporukassa.

        Kivan yhteisen harrastuksen ovat löytäneet. Tekevät vain toisillensa hyvää, eikä mitään pahaa.

        Stressinlievitystä koulupäivien päätteeksi. Muussa tapauksessa tuon ikäiset pojat kuitenkin menisivät suoraan koulusta kotiin jossa vetäisivät käteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stressinlievitystä koulupäivien päätteeksi. Muussa tapauksessa tuon ikäiset pojat kuitenkin menisivät suoraan koulusta kotiin jossa vetäisivät käteen.

        Etenkin teini-ikäisillä (13-19v) pojilla itsetyydytys on lähes pakko. Poikien fysiologia on sellainen että elimistö tuottaa jatkuvasti yötäpäivää siemennestettä joka kerääntyy siementiehyeihin, rakkularauhaseen ja eturauhaseen.
        Jos tätä painetta ei pura säännöllisin väliajoin, pojat tuntevat epämukavaa tunnetta. ärtyisyyttä ja levottomuutta, kun nesteen kerääntyminen venyttää näitä rakkuloita. Tätä tunnetta sanotaan tavallisemmin "panettavaksi" tunteeksi.
        Teini-ikäisille pojille on annettava oma rauha huoneessaan että he saavat hoitaa tämän asian haluamallaan ajalla ja tavalla. Kaikenlainen vanhempien urkkiminen ja häiritseminen tekee pojalle vain karhunpalveluksen, kun hän ei voi lievittää epämukavaa oloaan silloin kun haluaa.


      • Anonyymi

        Juuri lähtivät mopopojat pois asunnolta jonne tulivat puolen neljän aikaan. Kaikki kahdeksan vakiojannua olivat paikalla.


      • Anonyymi

        mitenkä tonne pääsee antamaan


      • Anonyymi

        Mistä tiedät että näin tapahtuu? Kiihottavaa ainakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juma!

        Kokonainen huone yhtä isoa panopatjaa ja alastomat nuoret kundit uivat toistensa alastomien vartaloiden joukossa kuin pallomeressä.

        Sinne setä halua myös , katselemaan...


    • Anonyymi

      Moi! Samanlaisia ajatuksia mutta en ole kokeillut koskaan vielä. Kikkaa alexk800 jos haluut jutella :) ite 25v jätkä

    • Anonyymi

      Siis axelk800 on kik sori eka viesti väärin

    • Anonyymi

      Joks jäykkää ja märkää

      • Joo on


      • Anonyymi
        MindfullXx kirjoitti:

        Joo on

        voi kun sen sais peppuunsa useita kertoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voi kun sen sais peppuunsa useita kertoja

        Saisipa edes sen ensimmäisen kerran :(


    • Anonyymi

      Tulee kerran kaks kuukaudessa hyvän kaverin kanssa runkkailtua yhdessä. Kyllä siinä on vaa sitä jotain kun kaveri runkkaa munaasi samalla kun runkkaat kaverin munaa. Kivan lisäkiihokkeen tuo se kun molemmilla joko stay-up sukat tai sukkahousut jalassa. Kiihottaa molempia kivasti kun toinen hyväilee sukkien/sukkahousujen verhoomia reisiäsi. Tänään taas runkkaillaan saunan jälkeen ;)
      Nim. Miehet 45v

      • Anonyymi

        Todella kiihottavaa. Ukm 56


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todella kiihottavaa. Ukm 56

        No niin on,olis mukava kokeilla.


      • Anonyymi

        "Tulee kerran kaks kuukaudessa hyvän kaverin kanssa runkkailtua yhdessä. Kyllä siinä on vaa sitä jotain kun kaveri runkkaa munaasi samalla kun runkkaat kaverin munaa. Kivan lisäkiihokkeen tuo se kun molemmilla joko stay-up sukat tai sukkahousut jalassa. "

        Tuo puuhastelu on rennon fiiliksen ja nautinnon lisäksi turvasellaista VS. kaikki se tuntemattomien kanssa suojaamaton ja suorastaan aivan edesvastuuton koheltaminen mistä näillä palstoilla saa lukea.


    • Anonyymi

      olen kerran antanut peppuni hoitoon kavereille jotka puutteessa nyt tullu vakio sauna vuorot olen saanut ja antanut

    • Anonyymi

      moi , varattu mies ajattelee kans usein tätä ;)

    • Anonyymi

      Kyllä, monesti mielessä. Muutaman kerran oon kokeillu kaverin kans. Tosi kiimaista. Nyt on runkattava, pelkkä ajatus saa kullin jäykäksi. Muistelen samalla viime viikonloppua kun kaverin kans yhdessä runkkailtiin.

    • Anonyymi

      oon kans halunnut antaa peppua muille kun sais tietää miltä naisesta tuntuu myös kulli suussa ja sperman maku ja kuinka syvälle oppii ottaan

      • Anonyymi

        yhen bi-kaverin kans vaimoni opetti kuinka kalun saa syvälle suuhun ja peppuun oppi meni perille


    • Anonyymi

      kirjoita yhteys tietos

    • Anonyymi

      Olishan se kiva lihavan miehen kanssa puuhata, mulle kävis jos olis terve, fiksu ja paikan omaava tyyppi 18-55v.;) Ehkä joskus toteutuu;)

    • Anonyymi

      17 vuotiaana auttelin naapurin eläkeläistä pihahommissa ja kaupassakäynnissä.

      Aika pian kävi niiin että aina lopetettuani hommat setä imi kullini ja nieli spermat.

    • Anonyymi

      Suosittelen kokeilemaan. Voi aueta aivan uusi todellisuus seksin suhteen. Nykyaikana on aivan okei että mieskin haluaa kyrpää. Ja ei siitä tarvi muille kertoa. Mitäs se kenellekään kuuluu jos vaan on sinkku. Suomessa on paljon miehiä jotka imee ja nussii toisiaan salaa. Itse jäin kyllä ihan koukkuun. Kyrvän imeminen on ihanaa! Toki varmaan aika nopeaa käy ilmi jos ei todellisuudessa haluakkaan.

      • Anonyymi

        eka imujen jälkeen vaimon kanssa ollessa ajattelin kokoajan vain kyrpää maistui hyvältä ja pepussa tuntui 20cm kalu ihanaa kun saa harrastaa myös nuorilta ottanut suihin on niillä kovat kalut monta ehtii yhen päivän aikana ottaan


    • Anonyymi

      intissä otin usein suuhun useammaltakin samana iltana tätä muistelen vanhempana ja runkkailen sauva myös mukana leikeissä

    • Anonyymi

      Ensimmäinen kerta kun olen imenyt miestä tapahtui, kun olin vähän yli 20v. Minua huomattavasti vanhempi todella isokaluinen mies. Kokemus oli jännittävä ja todella kiihottava, kun sai laskea ensimmäisen kerran miehen housut ja ottaa esille kivikovan ison kalun. Tuon ekan kerran jälkeen olen aina etsinyt nettitreffeiltä isokyrpäisiä miehiä. Haaveena olisi olla kahden isokaluisen ja isokokoisen miehen nussittavana.Ajatus kahdesta isosta ja paljon spermaa roiskivasta kullista saa olon kiimaiseksi.

      • Anonyymi

        Niimpä... kumpa sitä "joutuisinkin" kahden raavaan miehen väliin ns. vartaaseen eli toinen mies nai takaapäin perseeseen ja toinen mies naisi suutani... oma katkarapuni vain heiluisi naimisen tahdissa...


    • Anonyymi

      rannoilla kiva katsella pullottavia uikkareita pari kertaa saanut sisälle peppuuni spermat

    • Anonyymi

      Minä näyttelen posliini pippeliä rannalla...erittäin läpinäkyvissä uimahousuissa .

    • Anonyymi

      kiihotun ajatuksesta saada iso kalu imemällä kovaksi ja lopuksi laskeutua hitaasti päälle tuntea syke sekä varren pituus edestakasin ratsastaen lopuksi kuumaa syvälle olen valmiina

    • Anonyymi

      ihanaa ottaa suihin tuntea kitalaessa suihkut ja jatkaa kunnes kovenee uudestaan sitten voisin vaikka kääntyä

    • Anonyymi

      Me hommaillaan kolmen 21-22v kundin porukalla lähes joka arkipäivä heti koulusta päästyämme kämpillä.
      Käydään kaikki koulua Tampereella (AMK inssi) ja aina iltapäivisin palattuamme kämpille, on meillä rutiinina harrastaa kolmen kimpassa seksiä sellaiset 1-2 tuntia. Eli puretaan koulupäivän stressit ja paineet yhdessä kivalla tavalla.
      Meillä on sellainen roolipeli tyyppinen kimppakiva ollut menossa jo toista vuotta, jossa me kaikki olemme hankkineet sellaiset "Puppy" koiranaamiot joita pidämme seksin aikana. Naamion pitäminen on jotenkin vapauttava kokemus, koska se antaa ujommillekin aluksi rohkeutta osallistua porukan puuhasteluihin ikään kuin ulkopuolisen silmin. Ja tietenkin se näyttää jotenkin kivalta ja söpöltä kun muuten alastomat nuoret vartalot kietoutuvat toisiinsa ja kaikki näyttävät samalla kasvoiltaan lutuisilta koiranpennuilta.
      Minulla on sininen koiranaamio ja kahdella muulla kundilla on keltainen ja oranssi. Joskus olemme myös kokeilleet toistemme naamioitakin.
      https://www.underground-fetish.com/wp-content/uploads/2018/12/3l4uq3cduylytaan3p5tqba4yvp4grxc-1.jpg
      https://www.vast.de/media/image/7d/f9/82/SNEO601Y0_neoprene_k9_hood_yellow_1_600x600.jpg
      https://www.vast.de/media/image/f6/0d/95/SNEO601O0_neoprene_k9_hood_orange_2.jpg

      • Anonyymi

        Upean rentoutuskeinon ovat nuoret miehet keksineet koulupäivienne päätteeksi. Pitkäkin koulupäivä menee mukavasti kun ajattelee että pian pääsee taas peuhaamaan poikien kanssa. Kunpa saisin olla mukana.
        Varmasti upea tunne kun naamio päässä tuntee olevansa ikään kuin anonyymi joka harrastaa seksiä kimpassa kahden muun alastoman vartalon kanssa. Tuntuu siltä kuin pää olisi irtaantunut muusta vartalosta ja kaulasta alaspäin alaston vartalo harrastaisi nautinnollista seksiä kokonaan toisessa huoneessa. Se lämmin ihokontakti kahden muun kundin kanssa on varmasti maaginen tunne ja kaiken lopuksi saat vielä palkinnoksi nautinnollisen orgasmin tai useammankin.


    • Anonyymi

      Kaverini kanssa puoli leikillään heitettiin että onko sinun vaimosi antanut ottaa alaston/pano kuvia/videoita. Molemmat tunnusti että on tullut niitä otettua. Kaveri heitti että jos hän näyttää omia ostoksiaan niin näytänkö mä omia. Siitä sitten näyttämään oman vaimon paikat ja näkemään kaverin vaimon paikat. Kumpikin tunnusti että kiihottaa ihan pirusti ja että on kalu ihan kovana. Jotenkin homma eteni niin että kumpikin otti kaljunsa esille ja runkkas. Sanoin että kiihottaa nähdä kun hän kiihottuu mun vaimosta, kaveri sanoi ota vaan hänen kalu käteen. Siinä ekaa kertaa molemmat runkkas toistensa kaluja ja katseli otoksia toisen vaimosta.

    • Anonyymi

      On ihana tunne kun kaverin kyrpä rupee sykkimään kurkkuun

    • Anonyymi

      Se on tämä kieroutunut nykymuotoinen länsimainen kulttuuri, jossa ihmisille oikein syöttämällä syötetään aivopesua että hetero sä et ainakaan saisi olla. Se aiheuttaa ihmisissä seksuaalista sekaannusta, jonka seurauksena muita kuin heteroita vaikuttaa olevan koko ajan suurempi ja suurempi osuus ihmisistä. En hyväksy sitä että järjestelmä ja media yrittää viedä ihmisiltä järjen pois päästä 😞. Erilaisten ihmisten hyväksyminen on ihan ymmärrettävää, mutta moraalinen rappio kukoistaa - Ei mitään ideologiaa saisi kenellekään väkisin tyrkyttää.

      • Anonyymi

        Näinhän se on. Ei ennen nettiaikaa mitään homostelua ollut olemassakaan. Kaikki olivat 110 prosenttisia heteroita. Sitten tuli netti ja mediat alkoivat salaliitossa puskemaan juttua homostelemisesta ja sen hyväksymisestä. Oikein Yhdysvaltain liittovaltiotasolla määrättiin salaisessa Gutenbergin kokouksessa että YK:n, EU:n ja NATOn tulee puskea homosaatiota nettiin ja printtimediaan oikein urakalla että nyt tehdään miehistä miehiä ja naisista miehiä, että alkaa homosteleminen kiinnostamaan. Kukaan ei tätä nähnyt ennenkuin oli aivan liian myöhäistä ja homosammakko keittyi kattilassa. Jopa sinunlaisesi hetero, suorastaan 110 prosenttinen hetero on nyt täysi 100 prosenttinen homo ja äitisi on homo ja lapsistasi tulee homoja kunhan ne syntyvät homomiehesi perseestä.

        Olisi hienoa jos voisit näyttää sellaisia artikkeleita ja uutisia joissa on sanottu että hetero et saa ainakaan olla? Näyttäisitkö edes yhden sellaisen artikkelin jossa noin sanotaan, niin se voisi avata ihmisten silmät a kaikenlainen homosaation salaliitto saataisiin kumottua ja ihmisistä tulisi taas heteroita.

        Jäänkö odottamaan, vai aiotko paeta ja olla tuomatta sellaista artikkelia tai uutista tai vastaavaa median juttua jossa, kuten itse sanoit "että hetero sä et ainakaan saisi olla."?


    • Anonyymi

      Mitä tahtoisit tehdä jos olisi sidottuna selälleen kulli pystyssä?

    • Jo nuorena ajatus toisesta pojasta kiihotti usein tyttöilin ja runkataessani haaveilin olevani jonkun kovapippelisen kaverin tyttönä. Kerran sitten istuimme iltaa yhen kaverin kanssa ja pikku hiprakassa keskustelu ajautui seksiin. Kun kaveri lipsautti kokeilleensa poikien välistä niin rohkenin kertoa omista haaveistani. Hän kehotti minua pukeutumaan ja palasin olkkariin saumasukissa, sukkanauhoissa, liiveissä ja minihameessa. Oli ihanaa kun käteli sidottiin selän taakse ja puseron napit sinkoili kun rintani paljastettiin. Hän oli ihanan raju kähmiessään tyttöänsä, olin polvillani kun hän nussi suutani ja laukesi kasvoilleni. Minut hän hoiti imemällä sormittaen kun makasin sohvalla selälläni jalat kohti kattoa.

    • Anonyymi

      kun eka kerran saat kalun suuhusi ja huomaat kuinka hyvää se tekee toiselle otat uudestaan koska sperman tulo on niin ihanaa

    • Anonyymi

      olen kans halunnut rannoilla katsellessa miesten pullottavia housuja miltä maistuis tai tuntuis pepussa kovenen ittekin

    Ketjusta on poistettu 146 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe