Max300w webasto kokoajan päällä autossa,mahdollista?

Anonyymi

Pitäisi olla pieni teho päällä kokoajan. Saako polttoöljyä palamaan noin pienellä teholla 300w tai alle? Hyvin pieni suutin ja suodatin oltava hyvä. Mutta se suurin kysymys onko tuommoinen mahdollista edes?
Sähkö menisi polttoaine pumpulle ja siirtopumpulle. Siirtopumppuakaan ei tarvitse jos on ylempänä tankki ja likellä poltinta niin pysyy lämpimänä pienet letkut. Polttoainetta kuluisi hyvin vähän. Sähköä varten aurinkopaneeli akkua lataamaan ja sähkön kulutus lienee pientä muutenkin koska ei lämmitä sisätiloja. Pieni teho huonosti palaessaan nokeaa palotilan nopeaa umpeen. Mutta jos kaikki mitoitettu oikein niin puhdas palaminen. Käyttöaika muutama kk kun nollan alla kelit. Webasto,yleisnimi,rakennettu ei noita oikeita webastoja joiden korjaamiseen ei ole mahdollisuuksia koska suljettu äly. Mahdollisimman yksinkertainen rakenne ja vain tärkeimmät turva laitteet käyttöön. Liekkivahti ettei pumppaa polttoainetta turhaan ja tuossahan ei ole tarvetta kuin muutama litra omalla säiliöllä. Kulutus on n1litra vuorokaudessa. Mitähän on polttoaineen paine pienessä öljypolttimessa? Siinäpä aihe jota kyllä suomenmaassa tarvitaan.
Omassa sekunda volkkarissa on näitä webastoja ollut muutama ja huonosti toimivia sekä hitaita lämmittämään satunnaiseen aikaan auton tarpeeseen huonoja. Auto seisoo siellä täällä tunteja tai vuorokauden joten pikku lämmitin ainoa mahdollisuus. Nyt saa alkaa vituillla kuten suomi24 on tapana.

1

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En vittuile, mutta sanattomaksi vetää kyllä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe