Mulla alko viime vuonna menkat, jotka oli puol vuotta säännölliset. Nyt ne on jääny pois jo 5kuukaudeks. Onks normaalia vielä näin alussa? Oon 17
Menkat poissa melkeen puol vuotta
6
177
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko sulla raskauden mahdollisuutta ?
Jos näin on, niin kannattaisi testata.- Anonyymi
Ei mulla kyllä vatsa oo yhtään kasvanu ja tein joskus syksyllä testin, joka oli negatiivinen. Tietääkö joku muuten voisinks mä nyt tulla raskaaks vaikka ei oo ollu kuukautisia nii pitkään aikaan?
- Anonyymi
Menkat voin olla alussa epäsäännölliset.Sulla alkanut menkat aika myöhään.Mutta epäsäännöllisyys alussa on ihan normaalia.
- Anonyymi
korona piikki???
- Anonyymi
Piikkikin voi olla mahdollinen, Fimeaan on mennyt ilmoituksia rokotteen vaikutuksista kuukautisiin.
- Anonyymi
Voi olla normaalia. Kannattaa kuitenkun tarkistaa että liikut ja syöt sopivasti, ettet ole raskaana etkä erityisen stressaantunut. Kysyisin jo terveydenhuollon mielipidettä, ovat kuitenkin tärkeitä olla olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942563- 196980
- 55772
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119682- 49572
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?15516- 49503
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52494- 55475
- 40464