Ville Valo = Jim Morrison
Lehdistö usassa levittää tämmöistä kehua.
Ville=Jim?
3
789
Vastaukset
- himvalo
Jos Ville olis Jim, olisi hänen elämänsä kovasti lyhyt ja sitä me emme toivo! Ville on Ville! Onhan tämä silti kunnianosoituskin!!!
- SturmGott
Ville on Morrisoniin verrattuna pelkkä rahanahne pelle, joka tietää minkälaisista sanoituksista ja sävellyksistä teini elämäntuskaa potevat pikkupissikset ja wannabe gootit pitävät
Kuunnelkaa lapset vaikkapa My Dying Briden Cover-versio Lee Hazlewood biisistä "One Velvet Morning" niin tiedätte miten homma pitää tehdä.
Toivotaan, ettei ville ryyppää itseään hengiltä, sillä emme todellakaan kaipaa uutta luuserisankaria teinipelleille tyyliin Kurt Cobain.
Morrison on musiikin Väinö Linna.
Ville Valo on Juha Vuorinen - viivi
ville valo ei IKINÄ voi olla yhtä hyvä kuin Jim Morrison...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352196
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31721
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562