Minulla tulee kutisevia ”patteja” leuan alle ja kaulalle, niitä tulee yllättäen ja myös lähtee pois. Hydrokortisoni ja alkergialääke auttavat kutinaan. En ymmärrä yhtään mitä ne voi olla, liittyykö keski-ikään, outoa ja stressaavaa.
Patteja leuan alla
2
91
Vastaukset
- Anonyymi
Missä olosuhteissa noita patteja ilmestyy? Onko nimenomaan aamulla niitä? (luteet)
Onko sinulla lemmikkieläintä ja sen seurassa ollessasi pian saat kutisevia paukamia, muutaman aina jonoon tai rykelmään?( Kirput).
Oletko allergikko? Allergiaoireita voi aiheuttaa vaikkapa epäjalo kaulakoru(nikkeli).
Pyykinpesuainejäämät voivat olla syynä myös, samoin ihan mikä tahansa jolle olet allerginen, esim jokin ruoka-aine.
Ekaks teeppä taskulamppuun valo kun olet ollut petissä jonkin aikaa, ja tutki peti. Kampaa sitten, jos syypää ei löytynyt, vielä tiheällä vaalealla kammalla kissin tai koiras korvientakusia, ja muuta lyhempää karvaa pään alueelta. Jos ei sieltä kampaan ilmesty yhtään mustaa nopeaa ötökkää, ei ole kirppukaan.
Ja käy läpi mille voit olla allerginen. - Anonyymi
Eläin alergia? Sivoatko usein,vaihdatko lakanat milloin? Tynylinat pitä vaihtaa ainakin 1 -3 kerta viikossa,Vaikka lakanat vaihtaisit 2 viikon välein.Vaihda pykinpesuainet ymm. Hajustetomin.Shampoita myöten. Pidä ruokapäiväkirjaa 1-2 viikoa. Seraa ravintosi ottoa ja täysin eri ruokaa 2 viikon ajan. Mitä tapahtuu iho?Voit löytä ravinostasi alergian?Mikä on vaatetus. Jos napitus,vetoketjut kaulaan asti Nistä voi löytyä alergian seltys. Tarkistatko ihonhoidon ymm. Ettei nisä ole silikonia? silikoni aiheutaa aleriaa. Monin tuoteisn laiteettu säilytää värin ja hajun. Voi siis olla syylinen sekin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?134555Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3423702Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363416Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182880Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin112539- 2732273
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3071733- 961692
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461439Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81163