Saavat vauvan kesään mennessä. Jospa isoisän ikäisellä Rennyllä olisi nyt onni käynyt kun otti vaimokseen lapsenlapsen ikäisen tyttösen. Samalla iskulla saa omaishoitajan itselleen kun yhteinen lapsi n 20v lentää pesästä aikuistuttuaan niin Johanna voi jatkaa Rennyn hoitamista, onhan ukkeli silloin jo yli 80v. Ja Johannalla ollut puutarhurirakastaja jo vuosia. Win win!
Tai Johanna ottaa eron ja puoli valtakuntaa mukaansa.
Renny ja Johanna
15
689
Vastaukset
- Anonyymi
Ja ottaa salskean puutarhurin mukaansa!
- Anonyymi
Voi tyttöparka. Täysin papan armoilla. Jos ero tulee, alkaa sietämätön oikeustaistelu lapsesta. Kyllä on papalla kiire alkaa viettämään perhe-elämää.
- Anonyymi
Jos Amerikassa asuvat niin eron tullessa Renny vie lapsen. Johanna saa meno lipun Suomeen.
- Anonyymi
Vanha äijä ja tekee lapsen. Tähän mennessä on laittanu muijat kiertoon aika nopeaan. Johanna tulee kokemaan saman kohtalon ja jää ilman lasta. Renny ei luovu tällä kertaa lapsestaan, nyt hänellä on aikaa kun on vanha gubbe eikä oikein ohjauksia ole.
- Anonyymi
On teillä jutut ja harmin aiheet.
- Anonyymi
Johanna olkoon nyt muutaman vuoden onnellinen. Rennyn julkisuuskuvan ja tyylin huomioiden avio-onni ei montaa vuotta kestä. Kuvaan tulee muita naisia ja Johannan on pakko jäädä Amerikkaan lapsen isän lakimiesarmeijan hoitaessa asiaa oikeudessa. Nyt ei tyttö tiedä mihin meni mukaan. Tyhjätasku Johanna häviää ton kisan
- Anonyymi
Tää ei tuu päättymään hyvin. Kyllä Johanna varmaan lapsen saa pitää, mutta tuskin on helppoa Rennyn kanssa. Voi olla raskaita aikoja edessä
- Anonyymi
Renny kyllästyy teini vaimoonsa ja hakee syrjähyppyjen kautta naista. Johanna on kiljuva nuori neito lapsi kainalossa. Alkaa isä Rennyllä menot niin Johanna joko on kotona tai jättää lapsensa hoitajien hoitoon. Luultavasti hoitaja hoitaa lapsen.
- Anonyymi
Johanna Harlin kertoo synnytyksestään – esikoistytär tuli vauhdilla maailmaan.
Ketä kiinnostaa, mitä suurta nämä ovat saaneet aikaseksi?- Anonyymi
Jotenkin tuntuu, että Johanna on menettänyt itsensä hänen täytyy palvoa Rennyä kokoajan.
Mitä olen mainoksia katsonut, niin jotenkin epäaitoa. - Anonyymi
Kiinnosti sinua.
- Anonyymi
Voi kuule, nythän nämä on vasta aloittamassa sitä että joka maailman tapahtumat lapsesta myydään lehdille.
Jokainen yhtään itseään kunnioittava lehti ei julkaise näiden tyrkkyjen hömppäjuttuja. - Anonyymi
Höpöhöpö.
- Anonyymi
Ketä nää o? Onko ne jotain julkkiksia?
- Anonyymi
Kyllä minä ihmettelen tätä hypetystä, en ymmärrä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308378Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4358224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1561091Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17746Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?58633En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36607Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579