Renny ja Johanna

Anonyymi

Saavat vauvan kesään mennessä. Jospa isoisän ikäisellä Rennyllä olisi nyt onni käynyt kun otti vaimokseen lapsenlapsen ikäisen tyttösen. Samalla iskulla saa omaishoitajan itselleen kun yhteinen lapsi n 20v lentää pesästä aikuistuttuaan niin Johanna voi jatkaa Rennyn hoitamista, onhan ukkeli silloin jo yli 80v. Ja Johannalla ollut puutarhurirakastaja jo vuosia. Win win!

Tai Johanna ottaa eron ja puoli valtakuntaa mukaansa.

15

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja ottaa salskean puutarhurin mukaansa!

    • Anonyymi

      Voi tyttöparka. Täysin papan armoilla. Jos ero tulee, alkaa sietämätön oikeustaistelu lapsesta. Kyllä on papalla kiire alkaa viettämään perhe-elämää.

    • Anonyymi

      Jos Amerikassa asuvat niin eron tullessa Renny vie lapsen. Johanna saa meno lipun Suomeen.

    • Anonyymi

      Vanha äijä ja tekee lapsen. Tähän mennessä on laittanu muijat kiertoon aika nopeaan. Johanna tulee kokemaan saman kohtalon ja jää ilman lasta. Renny ei luovu tällä kertaa lapsestaan, nyt hänellä on aikaa kun on vanha gubbe eikä oikein ohjauksia ole.

      • Anonyymi

        On teillä jutut ja harmin aiheet.


    • Anonyymi

      Johanna olkoon nyt muutaman vuoden onnellinen. Rennyn julkisuuskuvan ja tyylin huomioiden avio-onni ei montaa vuotta kestä. Kuvaan tulee muita naisia ja Johannan on pakko jäädä Amerikkaan lapsen isän lakimiesarmeijan hoitaessa asiaa oikeudessa. Nyt ei tyttö tiedä mihin meni mukaan. Tyhjätasku Johanna häviää ton kisan

    • Anonyymi

      Tää ei tuu päättymään hyvin. Kyllä Johanna varmaan lapsen saa pitää, mutta tuskin on helppoa Rennyn kanssa. Voi olla raskaita aikoja edessä

    • Anonyymi

      Renny kyllästyy teini vaimoonsa ja hakee syrjähyppyjen kautta naista. Johanna on kiljuva nuori neito lapsi kainalossa. Alkaa isä Rennyllä menot niin Johanna joko on kotona tai jättää lapsensa hoitajien hoitoon. Luultavasti hoitaja hoitaa lapsen.

    • Anonyymi

      Johanna Harlin kertoo synnytyksestään – esikoistytär tuli vauhdilla maailmaan.

      Ketä kiinnostaa, mitä suurta nämä ovat saaneet aikaseksi?

      • Anonyymi

        Jotenkin tuntuu, että Johanna on menettänyt itsensä hänen täytyy palvoa Rennyä kokoajan.

        Mitä olen mainoksia katsonut, niin jotenkin epäaitoa.


      • Anonyymi

        Kiinnosti sinua.


    • Anonyymi

      Voi kuule, nythän nämä on vasta aloittamassa sitä että joka maailman tapahtumat lapsesta myydään lehdille.
      Jokainen yhtään itseään kunnioittava lehti ei julkaise näiden tyrkkyjen hömppäjuttuja.

    • Anonyymi

      Höpöhöpö.

    • Anonyymi

      Ketä nää o? Onko ne jotain julkkiksia?

    • Anonyymi

      Kyllä minä ihmettelen tätä hypetystä, en ymmärrä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      138
      10080
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2924
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      188
      2727
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      24
      2087
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      16
      1852
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1669
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    8. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1546
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe