Vuoteen 2019 verrattuna sen myynti on romahtanut Euroopassa viime vuonna huimat 50 prosenttia ja vuoteen 2020 verrattuna vielä lähes 28 prosenttia. Pudotus on jyrkkä,
Lokakuussa 2021 Golfia saatiin Suomen kilpiin enää 72 kappaletta. Samaan aikaan lokakuussa Suomen suosituinta automallia, Toyota Corollaa, kilvitettiin peräti 481 kappaletta.
Tämänvuoden tammikuussa Golf ei enää mahtunut maamme 30 suosituimman automallin joukkoon. Tammikuussa rekisteröitiin Golfeja vain 57 kappaletta .
https://www.is.fi/autot/art-2000008599901.html
Nyt sitten käytettyjä Golfeja markkinoidaan Suomessa valheellisesti
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/e721e8d4-9870-4bb2-8cd9-9fcfc293432b
Golfin suosio on romahtanut totaalisesti kaikkialla
59
659
Vastaukset
- Anonyymi
Siinähän se kuvassakin syöksyy alamäkeä. Symboolista.
- Anonyymi
Mulla romahti Toyotan Vvt-i moottorin lohko ja nesteet valui kannen välistä maantielle. Olis kannattanut kuitenkin ostaa se Golf, mikä oli toinen vaihtoehto.
- Anonyymi
Golf oli vuonna 2021 Euroopan ykkönen ja ainoa automalli jota ostettiin yli 200.000 kappaletta. Tulee olemaan myös vuoden 2022 ykkönen.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/best-selling-cars-europe-2021- Anonyymi
Luehan tuosta aloituksen linkistä aukeava teksti uudelleen.
- Anonyymi
ID. sarja vie Golfilta myyntiä, mutta raha pysyy konsernissa. VW olisi myös voinut myydä ID. sarjalaiset Golfin mallinimellä.
- Anonyymi
Golf= Octavia, Leon, A3 ja lisäksi Kiinassa tehdään useita malleja jotka ovat vanhemman sukupolven Golfeja.
Myös Tiguan muutama muu malli olisi nimeltään Golf Cross jos VW nimeäisi mallinsa Toyotan tapaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Golf= Octavia, Leon, A3 ja lisäksi Kiinassa tehdään useita malleja jotka ovat vanhemman sukupolven Golfeja.
Myös Tiguan muutama muu malli olisi nimeltään Golf Cross jos VW nimeäisi mallinsa Toyotan tapaan.Hyvä tieto, jotta osaa välttää nuo autot Golfeina. Tietenkin vain, jos oli ajatellut ensin mainittua harmina itselleen. Ostakaa konsernin tuotteista mitä tahansa, mutta Golf kiertäkää kaukaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tieto, jotta osaa välttää nuo autot Golfeina. Tietenkin vain, jos oli ajatellut ensin mainittua harmina itselleen. Ostakaa konsernin tuotteista mitä tahansa, mutta Golf kiertäkää kaukaa.
Kannattaa tietää, mitkä merkit ja valmistajat ovat konsernin liekanarussa että älyää ottaa etäisyyttä. Ei ongelmiin kannata sijoittaa eikä petos valmistajaan pidä luottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Golf= Octavia, Leon, A3 ja lisäksi Kiinassa tehdään useita malleja jotka ovat vanhemman sukupolven Golfeja.
Myös Tiguan muutama muu malli olisi nimeltään Golf Cross jos VW nimeäisi mallinsa Toyotan tapaan.Toyota ei nimeä mallejaan noin.
- Anonyymi
Jaa. Mutta mitä sitten?
- Anonyymi
Joillekin automerkki on kai jotain kummaa suosiopeliä ja yleisen hyväksynnän hakemista. Halutaan että muillakin on samanlainen auto kuin itsellä, ja jotkut jopa seurailee noita tilastoja varmistaakseen, että pysyvät "voittajan leirissä". Aika säälittäväähän se on.
- Anonyymi
Peugeot 208 oli jo lähellä mennä viime vuonna Euroopassa ohi. Ei ihme sillä on Peugeotkin jo laadukkaampi auto kuin Volkkarin TSI-DSG paskat.
- Anonyymi
Niin ja laadukkaampi, kun Toyotan paskat, mitä köyhät suomalaiset ostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja laadukkaampi, kun Toyotan paskat, mitä köyhät suomalaiset ostaa.
Suomalaiset nimen omaan ostavat Toyotia korkean laadun ja luotettavuuuden vuoksi.
- Anonyymi
Viimeiseen vuoteen ei ole kannattanut ottaa kovin vakavasti rekisteröintitilastoja. Luvut riippuvat niin paljon siitä kuinka paljon kukin valmistaja on saanut siruja. Tai kuinka korona on sallinut tehtaiden olla tuotannossa.
Kaikilla valmistajilla on iso määrä tilattuja autoja joita ei ole pystytty toimittamaan.
Vuoden 2023 jälkeen nähdään missä oikeasti mennään.- Anonyymi
Veikkaan kyllä että Toyota kyllä korjaa sen isoimman potin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan kyllä että Toyota kyllä korjaa sen isoimman potin.
Toyota antaa niin paljon eteen sähköautopuolella että kun tilanne normalisoituu niin ykköspaikkaan ei ole mitään mahdollisuuksia. VW tekee jo nyt miljoona sähköautoa vuodessa ja luku kasvaa joka vuosi.
Toyotan sähköauto-luvut ovat lilliputtiluokkaa vielä monta vuotta. Ei ole tuotteita, ei ole tehtaita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota antaa niin paljon eteen sähköautopuolella että kun tilanne normalisoituu niin ykköspaikkaan ei ole mitään mahdollisuuksia. VW tekee jo nyt miljoona sähköautoa vuodessa ja luku kasvaa joka vuosi.
Toyotan sähköauto-luvut ovat lilliputtiluokkaa vielä monta vuotta. Ei ole tuotteita, ei ole tehtaita.Joo. Jos lehmätkin osaisivat lentää...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Jos lehmätkin osaisivat lentää...
Ei kirjoittamassani tekstistä ole yhtään "jos"-sanaa. Vain faktaa siitä missä mennään.
Toyta ei pysty nyhjäisemään mistään miljoonan sähköauton tuotantokapasiteettia eikä tarpeeksi laajaa mallistoa miljoonan sähköauton myyntiin tämän ja ensi vuoden aikana. Se on fyysinen mahdottomuus.
VW:llä tämä kaikki on totta jo nyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota antaa niin paljon eteen sähköautopuolella että kun tilanne normalisoituu niin ykköspaikkaan ei ole mitään mahdollisuuksia. VW tekee jo nyt miljoona sähköautoa vuodessa ja luku kasvaa joka vuosi.
Toyotan sähköauto-luvut ovat lilliputtiluokkaa vielä monta vuotta. Ei ole tuotteita, ei ole tehtaita.On sulla kuvitelmat ja uskoakin riittää.
- Anonyymi
Kristallipallo ja toiveiden tynnyrikö taas käytössä?
- Anonyymi
Yksi juttu mikä kannattaa pitää mielessä on se että VW on ajamassa kaikkia polttiksia alas ja korvaa ne sähköautoilla. Golfia ollaan korvaamassa ID.3:lla ja niitä on tilattu vuodessa jo 144.000 kappaletta.
Golf ID.3 ovat siis myyneet Euroopassa yhteensä 350.000 kappaletta joka on on huikea luku.
Seuraavaksi myydyin on 208 joka jää alle 200.000 lukuun vaikka siinä on mukana sekä polttikset että sähköversio.
https://insideevs.com/news/539137/volkswagen-id3-70000-new-customers/- Anonyymi
Tuollaista tekstiä syntyy kun on hyvä mielikuvitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaista tekstiä syntyy kun on hyvä mielikuvitus.
Itselataavat ovat ja pysyvät polttiksina. Jos ajaa vähän ja senkin hiljaa, niin mikä jottei. Voi saada jopa 400 euron vuotuisen bensansäästön. Kyllä kelpaa elvistellä.
- Anonyymi
”Auto on ehdoton hitti. Se vetoaa asiakkaisiin ja on noussut nollasta noustakseen uusien rekisteröintien kärkisijoille monissa maissa.
”ID.3 on saanut Volkswagenille keskimääräistä enemmän uusia ostajaryhmiä. Noin 70 000 uutta asiakasta ovat vahva todiste siitä, että olemme täsmälleen oikealla tiellä tämän ajoneuvon ja sähköisen liikkuvuuden strategiamme kanssa." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollaista tekstiä syntyy kun on hyvä mielikuvitus.
Eikö taaskaan tojohönön kasetti kestä todellisuutta? Kaikki VW:stä tässä kerrottu on faktaa jolle on mainittu lähdetieto.
https://electrek.co/2020/09/10/vw-catch-up-tesla-million-ev-capacity-2023/
https://asia.nikkei.com/Editor-s-Picks/Interview/Volkswagen-to-boost-Chinese-EV-capacity-to-1m-by-2023-brand-CEO
Sille että Toyotalla ei ole sähköautoja ei tarvitse kaittaa erikseen lähdetietoa. Sen tietävät kaikki.
Golf oli vuonna 2021 Euroopan ykkönen ja ainoa automalli jota ostettiin yli 200.000 kappaletta. Tulee olemaan myös vuoden 2022 ykkönen.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/best-selling-cars-europe-2021 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö taaskaan tojohönön kasetti kestä todellisuutta? Kaikki VW:stä tässä kerrottu on faktaa jolle on mainittu lähdetieto.
https://electrek.co/2020/09/10/vw-catch-up-tesla-million-ev-capacity-2023/
https://asia.nikkei.com/Editor-s-Picks/Interview/Volkswagen-to-boost-Chinese-EV-capacity-to-1m-by-2023-brand-CEO
Sille että Toyotalla ei ole sähköautoja ei tarvitse kaittaa erikseen lähdetietoa. Sen tietävät kaikki.
Golf oli vuonna 2021 Euroopan ykkönen ja ainoa automalli jota ostettiin yli 200.000 kappaletta. Tulee olemaan myös vuoden 2022 ykkönen.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/best-selling-cars-europe-2021Tuo aloituksen linkistä aukeava teksti kyllä kertoo totuuden siitä, mitä Golfin suosiolle tapahtuu tänä vuonna. Katoaa kaikkeien maiden listoilta eikä vain Suomen kuten katosi tammikuussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo aloituksen linkistä aukeava teksti kyllä kertoo totuuden siitä, mitä Golfin suosiolle tapahtuu tänä vuonna. Katoaa kaikkeien maiden listoilta eikä vain Suomen kuten katosi tammikuussa.
Kuten tässä on moneen kertaan sanottu niin menossa on sama kuin 70-luvun alussa kun Golf korvasi Kuplan.
VW kertoi jo monta vuotta sitten että polttisten aika on ohi se tarkoittaa myös Golfin siirtymistä eläkkeelle. Nyt VW on korvaamassa väistyvän kuninkaan Golfin uudella kuninkaalla eli ID.3/Bornilla ja Farkku-Golfin ja Tiguanin korvaa ID.4/Enyaq.
VW:”Auto on ehdoton hitti. Se vetoaa asiakkaisiin ja on noussut nollasta noustakseen uusien rekisteröintien kärkisijoille monissa maissa.
”ID.3 on saanut Volkswagenille keskimääräistä enemmän uusia ostajaryhmiä. Noin 70 000 uutta asiakasta ovat vahva todiste siitä, että olemme täsmälleen oikealla tiellä tämän ajoneuvon ja sähköisen liikkuvuuden strategiamme kanssa." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten tässä on moneen kertaan sanottu niin menossa on sama kuin 70-luvun alussa kun Golf korvasi Kuplan.
VW kertoi jo monta vuotta sitten että polttisten aika on ohi se tarkoittaa myös Golfin siirtymistä eläkkeelle. Nyt VW on korvaamassa väistyvän kuninkaan Golfin uudella kuninkaalla eli ID.3/Bornilla ja Farkku-Golfin ja Tiguanin korvaa ID.4/Enyaq.
VW:”Auto on ehdoton hitti. Se vetoaa asiakkaisiin ja on noussut nollasta noustakseen uusien rekisteröintien kärkisijoille monissa maissa.
”ID.3 on saanut Volkswagenille keskimääräistä enemmän uusia ostajaryhmiä. Noin 70 000 uutta asiakasta ovat vahva todiste siitä, että olemme täsmälleen oikealla tiellä tämän ajoneuvon ja sähköisen liikkuvuuden strategiamme kanssa."Toyota vie ja vw vikisee! Näin se on mennyt meillä ja maailmalla. Haittaak se?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota vie ja vw vikisee! Näin se on mennyt meillä ja maailmalla. Haittaak se?
Toyotan myynti perustuu täysin auringonlaskun latauskelvottomille kikottimille kun VWn myynnistä Suomessakin jo 40% on sähköautoja.
Ei tarvitse olla Einstein ymmärtääkseen kummalla on pullat paremmin uunissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan myynti perustuu täysin auringonlaskun latauskelvottomille kikottimille kun VWn myynnistä Suomessakin jo 40% on sähköautoja.
Ei tarvitse olla Einstein ymmärtääkseen kummalla on pullat paremmin uunissaVilunkivagenin on ollut pakko laittaa kaikki munat samaan koriin ja toivoa parasta ja pelätä pahinta ettei se nahkamunakori kaadu.
Käytössä on jo toiveiden tynnyri, kristallipallo ja oljenkorret mutta Toyota on jo mennyt menojaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilunkivagenin on ollut pakko laittaa kaikki munat samaan koriin ja toivoa parasta ja pelätä pahinta ettei se nahkamunakori kaadu.
Käytössä on jo toiveiden tynnyri, kristallipallo ja oljenkorret mutta Toyota on jo mennyt menojaan!Toyota laittaa nyt 35 miljardia siihen samaan EV-koriin kuin VW.
Ero vaan että Toyota tekee sen 10-15 vuotta myöhässä.
Luuseri on aina myöhässä ja matkii edelläkävijöitä.
https://www.cnbc.com/2021/12/14/toyota-ceo-announces-automakers-battery-ev-plans.html# - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vilunkivagenin on ollut pakko laittaa kaikki munat samaan koriin ja toivoa parasta ja pelätä pahinta ettei se nahkamunakori kaadu.
Käytössä on jo toiveiden tynnyri, kristallipallo ja oljenkorret mutta Toyota on jo mennyt menojaan!Ladattaåvat hybridit syövät Vikavagenin sähköautomarkkinoita ja se järkyttää Diessiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ladattaåvat hybridit syövät Vikavagenin sähköautomarkkinoita ja se järkyttää Diessiä.
No ei ainakaan Toyotan ladattavat. Kaksi ladattavaa joista molemmat ovat ylihintaisia ja toinen lisäksi täysin dinosaurus ja vitsi autoksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ainakaan Toyotan ladattavat. Kaksi ladattavaa joista molemmat ovat ylihintaisia ja toinen lisäksi täysin dinosaurus ja vitsi autoksi.
Vielä "ylihintaisiakin " ja silti ovat näyttäneet ja näyttävät vilunkivaginalle suunnan ja vauhdin! On se rukouksen paikka vaginarilassa että huijaus unohdettaisiin eikä muita käyttövoimia olisi eikä tulisi kuin pakollinen patterisähkö kun oli pakko?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyota laittaa nyt 35 miljardia siihen samaan EV-koriin kuin VW.
Ero vaan että Toyota tekee sen 10-15 vuotta myöhässä.
Luuseri on aina myöhässä ja matkii edelläkävijöitä.
https://www.cnbc.com/2021/12/14/toyota-ceo-announces-automakers-battery-ev-plans.html#Aina oppii uutta! en tiennytkään että vilppivagenilta meni 30 miljrdia patteriauton kehittämiseen eikä törkeään huijaamiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina oppii uutta! en tiennytkään että vilppivagenilta meni 30 miljrdia patteriauton kehittämiseen eikä törkeään huijaamiseen?
Lopputulos voi olla hieman lupaavampi sillä joka sijoittaa 35 miljardia kehitykseen tai sillä joka "sijoittaa" saman summan huijaus ja koijausseuraamuksiin. Hyvää kannattaa aina odottaa eikä hosumalla synny kuin vikaisia vagineja. 30 sähkärimalliakin tulossa maailman ykköseltä lähivuosina kaikkien muiden lisäksi. Mielenkinnolla jään odottamaan. Hosumalla ei ainakaan mitään voittaisi muuta kuin maksettavaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopputulos voi olla hieman lupaavampi sillä joka sijoittaa 35 miljardia kehitykseen tai sillä joka "sijoittaa" saman summan huijaus ja koijausseuraamuksiin. Hyvää kannattaa aina odottaa eikä hosumalla synny kuin vikaisia vagineja. 30 sähkärimalliakin tulossa maailman ykköseltä lähivuosina kaikkien muiden lisäksi. Mielenkinnolla jään odottamaan. Hosumalla ei ainakaan mitään voittaisi muuta kuin maksettavaa.
"Hyvää kannattaa aina odottaa eikä hosumalla synny kuin vikaisia vagineja. "
Tojon ensimmäistä sähköautoa odotettiin kymmenen vuotta ja nyt kun se Lexus tuli markkinoille sen speksit ovat seuraavat:
-Hinta 55.000€
-Max latausteho 50kW
-WLTP Range 300km
-Ilmajäähdytteinen akusto
-Ei lämpöpumppua
Samalla tasolla kuin eGolf oli kymmenen vuotta sitten. Vuonna 2022 nuo ovat surkeita arvoja. Aika surkeasti käytetyt kymmenen ylimääräistä vuotta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ainakaan Toyotan ladattavat. Kaksi ladattavaa joista molemmat ovat ylihintaisia ja toinen lisäksi täysin dinosaurus ja vitsi autoksi.
Katsopa maailman tilasto. Molemmat maailman myydyimpiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Hyvää kannattaa aina odottaa eikä hosumalla synny kuin vikaisia vagineja. "
Tojon ensimmäistä sähköautoa odotettiin kymmenen vuotta ja nyt kun se Lexus tuli markkinoille sen speksit ovat seuraavat:
-Hinta 55.000€
-Max latausteho 50kW
-WLTP Range 300km
-Ilmajäähdytteinen akusto
-Ei lämpöpumppua
Samalla tasolla kuin eGolf oli kymmenen vuotta sitten. Vuonna 2022 nuo ovat surkeita arvoja. Aika surkeasti käytetyt kymmenen ylimääräistä vuotta."Tojon ensimmäistä sähköautoa odotettiin kymmenen vuotta ja nyt kun se Lexus tuli markkinoille sen speksit ovat seuraavat:"
Kuka odotti? Tuskin kovin moni kun kaikki muut Toyotat ovat maailman myydyimpiä. Mukaan tulee lisää tavaraa koko ajan! 30 mallia lisää lähivuosina! Pitäisikö jo olla huolissaan?
Toyota vie ja muut vikisee! Ei siinä muutamalla patteriautoharjoitelmalla pitkälle huijata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsopa maailman tilasto. Molemmat maailman myydyimpiä.
Katson kun laitat linkin. Tuo Ladattava Prius on ollut ajastaan jälkeenjäänyt vitsi jo reilut kymmenen vuotta.
RAV4 on muuten ok, mutta törkeän ylihintainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katson kun laitat linkin. Tuo Ladattava Prius on ollut ajastaan jälkeenjäänyt vitsi jo reilut kymmenen vuotta.
RAV4 on muuten ok, mutta törkeän ylihintainen.Maailman tilastossakin Toyota vie ja vwvikisee. Toyota näyttää suunnan ja vauhdin jossa ei
vw pysy perässä. Näin meille tilastot kertoo vaikka kuinka kaikki konsernimerkit ja rehelliset ja vähemmän rehelliset valmistajat laskettaisi yhteen. Näin on maailman kansat ostaneet ja päättäneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maailman tilastossakin Toyota vie ja vwvikisee. Toyota näyttää suunnan ja vauhdin jossa ei
vw pysy perässä. Näin meille tilastot kertoo vaikka kuinka kaikki konsernimerkit ja rehelliset ja vähemmän rehelliset valmistajat laskettaisi yhteen. Näin on maailman kansat ostaneet ja päättäneet.On se selvä et Toyotaa myydään paljon koska ne ruostuu jo puhki 3v käytön aikana.
Tämä sen todistaa; https://www.forbes.com/sites/jensen/2018/12/18/new-class-action-claims-more-toyota-trucks-have-dangerous-rusty-frames/?sh=7d9a40bb7302 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se selvä et Toyotaa myydään paljon koska ne ruostuu jo puhki 3v käytön aikana.
Tämä sen todistaa; https://www.forbes.com/sites/jensen/2018/12/18/new-class-action-claims-more-toyota-trucks-have-dangerous-rusty-frames/?sh=7d9a40bb7302Jostainsyystä ei mene kaikki muutkaa osat tojolla ihan sääntöjen mukaan.
https://www.motorbiscuit.com/class-action-lawsuit-over-1-million-toyota-8-speed-transmissions/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tojon ensimmäistä sähköautoa odotettiin kymmenen vuotta ja nyt kun se Lexus tuli markkinoille sen speksit ovat seuraavat:"
Kuka odotti? Tuskin kovin moni kun kaikki muut Toyotat ovat maailman myydyimpiä. Mukaan tulee lisää tavaraa koko ajan! 30 mallia lisää lähivuosina! Pitäisikö jo olla huolissaan?
Toyota vie ja muut vikisee! Ei siinä muutamalla patteriautoharjoitelmalla pitkälle huijata.Kukako odotti? No ainakin tämä tojohönö odotti:"Hyvää kannattaa aina odottaa" ja samaten tojon meinaamon väki odotti.....
Se vaan että kun ne sen odottelun ja meinaamisen lopputuloksena on se että Toyotan (Lexuksen) ensimmäinen sähköauto on täysin ajastaan jäljessä oleva kikotin.
Tojon 2022 markkinoille tuoma harjoitelma on spekseiltään samalla tasolla kuin VW:n vuonna 2012 julkaisema harjoitelma.
Mihin Tojo hukkasi sen kymmenen vuotta? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katson kun laitat linkin. Tuo Ladattava Prius on ollut ajastaan jälkeenjäänyt vitsi jo reilut kymmenen vuotta.
RAV4 on muuten ok, mutta törkeän ylihintainen.Ladattavan Priuksen ja RAV4 tekniikassa ei ole mitään eroa.
- Anonyymi
Olipa lapsellisen, naurettava ketju. Minun on parempi kuin sinun, mutta minulla on suurin ja paras.
- Anonyymi
Erinomainen aloitus. Golf on katoamassa kaikista maista.
- Anonyymi
Niin sanoo ainoastn Volkswagen/ Skoda-mies.
- Anonyymi
Tuo sama porukka ottaa aina huijauksen ja valheen avuksi kun saksalaiset eivät mene kaupaksi.
- Anonyymi
Golf oli vuonna 2021 Euroopan ykkönen ja ainoa automalli jota ostettiin yli 200.000 kappaletta. Tulee olemaan myös vuoden 2022 ykkönen.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/best-selling-cars-europe-2021 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Golf oli vuonna 2021 Euroopan ykkönen ja ainoa automalli jota ostettiin yli 200.000 kappaletta. Tulee olemaan myös vuoden 2022 ykkönen.
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/best-selling-cars-europe-2021Lueppas tuosta aloituksen linkistä aukeava teksti uudestaan.
- Anonyymi
Kamux myöntää aamun Hesarin etusivun mainoksessaan, että Volkswagenit ovat jääneet seisomaan varastoon.
"Suomen suurin valikoima Volkswagen- ja Audi-vaihtoautoja. 6000 autoa heti saatavilla"- Anonyymi
Tottakai Kamux mainostaa että sillä on myytävinä kaikkein eniten ostettuja Golfeja. Turha mainostaa että tarjolla on jotain kuraa joka ei mene kaupaksi.
"VW Golf oli myydyin käytetty auto vuonna 2021 Suomen suurimman myyntisivuston mukaan."
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/e721e8d4-9870-4bb2-8cd9-9fcfc293432b - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai Kamux mainostaa että sillä on myytävinä kaikkein eniten ostettuja Golfeja. Turha mainostaa että tarjolla on jotain kuraa joka ei mene kaupaksi.
"VW Golf oli myydyin käytetty auto vuonna 2021 Suomen suurimman myyntisivuston mukaan."
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/e721e8d4-9870-4bb2-8cd9-9fcfc293432b"Nettiauto.comin vuoden 2021 tilastot paljastavat, että Volkswagen Golf kävi parhaiten kaupaksi nettisivustolla myynnissä olleista autoista.
Vuoden aikana kaupattiin lähes 21 000 VW Golfia. " - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Nettiauto.comin vuoden 2021 tilastot paljastavat, että Volkswagen Golf kävi parhaiten kaupaksi nettisivustolla myynnissä olleista autoista.
Vuoden aikana kaupattiin lähes 21 000 VW Golfia. "Kaksi epäluotettavinta toimijaa Nettiauto.com ja Kamux.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi epäluotettavinta toimijaa Nettiauto.com ja Kamux.
Menestys tuo kateutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menestys tuo kateutta.
Nettiauto.com on vain yksi mitätön toimija autoalalla. Sen tilastot eivät kerro kaikkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nettiauto.com on vain yksi mitätön toimija autoalalla. Sen tilastot eivät kerro kaikkea.
Tuossa tilastossa on yli 600.000 tehtyä autokauppaa. Kerropa joku tilasto jossa olisi edes lähelle yhtä paljon.
Surkea yritys taas.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391