Tärkeä kyssäri!

Anonyymi

Kummanko kaivattusi haluat?

52

1362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kumman? Ei kai niitä nyt useampia ole..

    • Anonyymi

      Niitä on kolme. Vaikea valita. 🙆‍♂️

      • Anonyymi

        Jaa!


    • Anonyymi

      Yhtä kaipaan. T naista

      • Anonyymi

        Montako kirjainta T-naisen nimessä?


      • Anonyymi

        Missäpäin tämä T asustelee tai mikä kirjain kaipaa?


    • Anonyymi

      Kaksoisliekkini tietysti.

      • Anonyymi

        🔥🔥


    • Anonyymi

      Ei ole muita kuin yksi minulle.
      n-->m

    • Anonyymi

      kaikki käy
      busi busi

    • Anonyymi

      Sama humpanpumppa ollut "kaivattuna" sellaiset 12v. Ei järkeä tiedän. :D

    • Anonyymi

      Ain yli kaiken ma sitä yhtä niin raksutan. 😘

    • Anonyymi

      Mahdollisimman nuorta älykästä miest joka ei pummi rahaa vaan tarjoaa..

    • Anonyymi

      ❤️M❤️

    • Anonyymi

      Molemmat

    • Anonyymi

      Miehen suoraselkäisen. Siis kuvaannollisesti sekä ulkoisesti.
      Letittäisin tukkaa 😚

      • Anonyymi

        Voin mä laittaa 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin mä laittaa 😘

        Mulla on niin lyhyet et mistä revit lisää hiuksia ensviikonlopulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on niin lyhyet et mistä revit lisää hiuksia ensviikonlopulle

        Laita uus hattu, vahvempi!


    • Anonyymi

      Sen J-naisen, jonka nimessä on yks kirjain enemmän.

      • Anonyymi

        Nii mäki. Valvottaa ajatusten tasolla vaikka pitäisi nukkua.


    • Anonyymi

      Vain yhtä kaipaan. Outo kysymys sulla muuten.

      • Anonyymi

        Onks meillä täällä oma ajatustenlukija, hurraa


      • Anonyymi

        Ootko varma


      • Anonyymi

        Mistä tiedät?


      • Anonyymi

        Siis kaksi. Jospa hän näkee kaksi yhtenä ja yhden kahtena, eikä tiedä kumpi on totta?
        Voisin samaistua häneen, sen verran on kokemusta...


      • Anonyymi

        Mutta onko oikeasti useampaa?


      • Anonyymi

        Jos edes ajattelee


      • Anonyymi

        Moni kohtaa paljon ihmisiä elämässä. Sitten kun muistellen käy läpi asioita niin sitä samalla muistelee myös ihmisiä.


      • Anonyymi

        Sairasta kuselyä aikuisilta ihmisiltä! On ilmeisesti jirahtanut teini ikään!


    • Anonyymi

      Inhottava kyssäri!
      En halua olla kellekään vaihtoehto kahdesta eikä mielessäni ole kuin yksi ja määrätty.

    • Anonyymi

      Ei voi kaivata kuin vain yhtä tiettyä. ❄️

    • Anonyymi

      Itse vaikutat välillä siltä kuin olisit jostain muustakin kiinnostunut.

    • Anonyymi

      Sen jota kaipaan aina. Toista välillä, mutta vain yhtä aina.

    • Anonyymi

      No sen naisen jota olen hinkunut jo muutaman vuoden, jota en ikinä saa kumminkaan, tiedän. Joudun unohtaa ikiajoiksi. Haaveita vaan.

      Ja kuvio olis oikeasti hankala. Jos ei olis kuin parisuhde, siitä olis helppo vielä lähteä kun se ei toimi eikä käy järkeen. Vaan kun kuviossa on jälkikasvua, menee vaikeammaksi. On monta muttaa mietittävänä. Ennakoitava. Käsitettävä. Ei voi elää vaan viettien viemänä..

      • Anonyymi

        Järjestelykyvytön, joustamaton runkkari 👆

        Ja tuo, että petaa ennen kuin mitään on edes tapahtunut. Takaportti pelkurille aina löydyttävä. Suhde=pelkästään viettiin perustuva, omia tarpeita palveleva järjestelmä. Luoja varjelkoon tuollaisilta miehiltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjestelykyvytön, joustamaton runkkari 👆

        Ja tuo, että petaa ennen kuin mitään on edes tapahtunut. Takaportti pelkurille aina löydyttävä. Suhde=pelkästään viettiin perustuva, omia tarpeita palveleva järjestelmä. Luoja varjelkoon tuollaisilta miehiltä!

        Oho. Kuulostaa siltä, että oot joutunu kokemaan kovia. Voimia sulle, ja hyvää Ystävänpäivää! 🤗


      • Anonyymi

        Näinhän se on, jos lapset on pieniä. Ei ole helppoa. Isommat lapset ymmärtää jo paremmin, kun kertoo tilanteen. Eihän rakkaudettomassa liitossa ole mitään järkeä, ei lastenkaan kannalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on, jos lapset on pieniä. Ei ole helppoa. Isommat lapset ymmärtää jo paremmin, kun kertoo tilanteen. Eihän rakkaudettomassa liitossa ole mitään järkeä, ei lastenkaan kannalta.

        Ja vaikkei olis rakkaudetonkaan, mutta jos se ei vaan toimi kuin nikotellen.


      • Anonyymi

        Oletko naista suoraan hinkunut itsellesi vai sellainen etäinen toive jonka pelkäät tapahtuvan?


      • Anonyymi

        Onko pienet lapset sulla? Eihän se varmasti helppoa ole, mutta lapsetkin vaistoaa, jos ei vanhemmat ole onnellisia.


      • Anonyymi

        En halua miestä jolla lapsia

        Oksettava ajatus et oot siittäny jonkun lumpun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua miestä jolla lapsia

        Oksettava ajatus et oot siittäny jonkun lumpun

        Mulla sama homma naisen kaa. En rupee muiden lapsia kasvattamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko naista suoraan hinkunut itsellesi vai sellainen etäinen toive jonka pelkäät tapahtuvan?

        Toiveita elättelen vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua miestä jolla lapsia

        Oksettava ajatus et oot siittäny jonkun lumpun

        Olen nainen. Olen se siitetty osapuoli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pienet lapset sulla? Eihän se varmasti helppoa ole, mutta lapsetkin vaistoaa, jos ei vanhemmat ole onnellisia.

        On. Ei meillä niin kelju ilmapiiri ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sama homma naisen kaa. En rupee muiden lapsia kasvattamaan.

        Mä voisin naisena kasvattaa toisenkin naisen lapsia. Naisesta kun haaveilenkin.


    • Anonyymi

      Kummanko? Ei ole kuin yksi.
      Hänelle lienee useita. Ei niin kiirettä kun voi vaihella.

    • Anonyymi

      No kukapa ei kultaa tavoittelisi.

    • Anonyymi

      J...an

    • Anonyymi

      Vain yksi ja ainoa❤️

    • Anonyymi

      Hän joka näkee nyt mut. Kihelmöivä ajatus kun kevätkin tulee olisi suhde kanssaan. Vihdoin.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe