Kummanko kaivattusi haluat?
Tärkeä kyssäri!
52
1298
Vastaukset
- Anonyymi
Kumman? Ei kai niitä nyt useampia ole..
- Anonyymi
Niitä on kolme. Vaikea valita. 🙆♂️
- Anonyymi
Jaa!
- Anonyymi
Yhtä kaipaan. T naista
- Anonyymi
Montako kirjainta T-naisen nimessä?
- Anonyymi
Missäpäin tämä T asustelee tai mikä kirjain kaipaa?
- Anonyymi
Kaksoisliekkini tietysti.
- Anonyymi
🔥🔥
- Anonyymi
Ei ole muita kuin yksi minulle.
n-->m - Anonyymi
kaikki käy
busi busi - Anonyymi
Sama humpanpumppa ollut "kaivattuna" sellaiset 12v. Ei järkeä tiedän. :D
- Anonyymi
Ain yli kaiken ma sitä yhtä niin raksutan. 😘
- Anonyymi
Mahdollisimman nuorta älykästä miest joka ei pummi rahaa vaan tarjoaa..
- Anonyymi
❤️M❤️
- Anonyymi
Molemmat
- Anonyymi
Miehen suoraselkäisen. Siis kuvaannollisesti sekä ulkoisesti.
Letittäisin tukkaa 😚- Anonyymi
Voin mä laittaa 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin mä laittaa 😘
Mulla on niin lyhyet et mistä revit lisää hiuksia ensviikonlopulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on niin lyhyet et mistä revit lisää hiuksia ensviikonlopulle
Laita uus hattu, vahvempi!
- Anonyymi
Sen J-naisen, jonka nimessä on yks kirjain enemmän.
- Anonyymi
Nii mäki. Valvottaa ajatusten tasolla vaikka pitäisi nukkua.
- Anonyymi
Vain yhtä kaipaan. Outo kysymys sulla muuten.
- Anonyymi
Onks meillä täällä oma ajatustenlukija, hurraa
- Anonyymi
Ootko varma
- Anonyymi
Mistä tiedät?
- Anonyymi
Siis kaksi. Jospa hän näkee kaksi yhtenä ja yhden kahtena, eikä tiedä kumpi on totta?
Voisin samaistua häneen, sen verran on kokemusta... - Anonyymi
Mutta onko oikeasti useampaa?
- Anonyymi
Jos edes ajattelee
- Anonyymi
Moni kohtaa paljon ihmisiä elämässä. Sitten kun muistellen käy läpi asioita niin sitä samalla muistelee myös ihmisiä.
- Anonyymi
Sairasta kuselyä aikuisilta ihmisiltä! On ilmeisesti jirahtanut teini ikään!
- Anonyymi
Inhottava kyssäri!
En halua olla kellekään vaihtoehto kahdesta eikä mielessäni ole kuin yksi ja määrätty. - Anonyymi
Ei voi kaivata kuin vain yhtä tiettyä. ❄️
- Anonyymi
Itse vaikutat välillä siltä kuin olisit jostain muustakin kiinnostunut.
- Anonyymi
Sen jota kaipaan aina. Toista välillä, mutta vain yhtä aina.
- Anonyymi
No sen naisen jota olen hinkunut jo muutaman vuoden, jota en ikinä saa kumminkaan, tiedän. Joudun unohtaa ikiajoiksi. Haaveita vaan.
Ja kuvio olis oikeasti hankala. Jos ei olis kuin parisuhde, siitä olis helppo vielä lähteä kun se ei toimi eikä käy järkeen. Vaan kun kuviossa on jälkikasvua, menee vaikeammaksi. On monta muttaa mietittävänä. Ennakoitava. Käsitettävä. Ei voi elää vaan viettien viemänä..- Anonyymi
Järjestelykyvytön, joustamaton runkkari 👆
Ja tuo, että petaa ennen kuin mitään on edes tapahtunut. Takaportti pelkurille aina löydyttävä. Suhde=pelkästään viettiin perustuva, omia tarpeita palveleva järjestelmä. Luoja varjelkoon tuollaisilta miehiltä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järjestelykyvytön, joustamaton runkkari 👆
Ja tuo, että petaa ennen kuin mitään on edes tapahtunut. Takaportti pelkurille aina löydyttävä. Suhde=pelkästään viettiin perustuva, omia tarpeita palveleva järjestelmä. Luoja varjelkoon tuollaisilta miehiltä!Oho. Kuulostaa siltä, että oot joutunu kokemaan kovia. Voimia sulle, ja hyvää Ystävänpäivää! 🤗
- Anonyymi
Näinhän se on, jos lapset on pieniä. Ei ole helppoa. Isommat lapset ymmärtää jo paremmin, kun kertoo tilanteen. Eihän rakkaudettomassa liitossa ole mitään järkeä, ei lastenkaan kannalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinhän se on, jos lapset on pieniä. Ei ole helppoa. Isommat lapset ymmärtää jo paremmin, kun kertoo tilanteen. Eihän rakkaudettomassa liitossa ole mitään järkeä, ei lastenkaan kannalta.
Ja vaikkei olis rakkaudetonkaan, mutta jos se ei vaan toimi kuin nikotellen.
- Anonyymi
Oletko naista suoraan hinkunut itsellesi vai sellainen etäinen toive jonka pelkäät tapahtuvan?
- Anonyymi
Onko pienet lapset sulla? Eihän se varmasti helppoa ole, mutta lapsetkin vaistoaa, jos ei vanhemmat ole onnellisia.
- Anonyymi
En halua miestä jolla lapsia
Oksettava ajatus et oot siittäny jonkun lumpun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oksettava ajatus et oot siittäny jonkun lumpunMulla sama homma naisen kaa. En rupee muiden lapsia kasvattamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko naista suoraan hinkunut itsellesi vai sellainen etäinen toive jonka pelkäät tapahtuvan?
Toiveita elättelen vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oksettava ajatus et oot siittäny jonkun lumpunOlen nainen. Olen se siitetty osapuoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pienet lapset sulla? Eihän se varmasti helppoa ole, mutta lapsetkin vaistoaa, jos ei vanhemmat ole onnellisia.
On. Ei meillä niin kelju ilmapiiri ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla sama homma naisen kaa. En rupee muiden lapsia kasvattamaan.
Mä voisin naisena kasvattaa toisenkin naisen lapsia. Naisesta kun haaveilenkin.
- Anonyymi
Kummanko? Ei ole kuin yksi.
Hänelle lienee useita. Ei niin kiirettä kun voi vaihella. - Anonyymi
No kukapa ei kultaa tavoittelisi.
- Anonyymi
J...an
- Anonyymi
Vain yksi ja ainoa❤️
- Anonyymi
Hän joka näkee nyt mut. Kihelmöivä ajatus kun kevätkin tulee olisi suhde kanssaan. Vihdoin.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417939Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832