Jos myydystä omakotitalosta löytyy laaja kosteusvaurio ja edessä on erittäin todennäköinen kaupan purku, niin eikö myyjän ole järkevää polttaa kyseinen mökki? Siis laittaa ammattilaiset asialle ja varmistaa, että talo palaa nopeasti kivijalkaan saakka. Eikö tuollaisessa tilanteessa oikeusvaateet raukea ja myyjä saa pitää rahansa?
HOMETALON TUHOPOLTTO?
5
919
Vastaukset
- Anonyymi
Hehe. Itse juuri etsin tietoa asiasta :)
- Anonyymi
Samaa höpötystä päivästä toiseen, viikoista kuukausiin....
- Anonyymi
Myyjän kannattaa olla rehellinen ja myydä homevaja oikealla hinnalla - tontin arvo miinus purkukulut.
Harvassa ovat rehelliset myyjät. Yleensä elätellään kuvitelmia homevajan 200 000 € arvosta, ongelmilta ummistetaan silmät ja ostajaa kusetetaan minkä voidaan. Kun huijaus myöhemmin paljastuu, niin syypää onkin ostaja, joka yrittää vaatia takaisin rehellisellä huijauksella hankitut rahat. Törkeää! - Anonyymi
Jaaha, että jossain Rääkkylän "arvoalueella" on ylihintainen lukaali poltettu maan tasalle! Siinäpähän kytät tutkivat asiaa :D HAHAHAHAHAHHAHAAAAAA!!!!11
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008852180.html - Anonyymi
Jos paikallinen mopojengi laitetaaan asialle, niin ei siinä poliiseille jää jälkiä. Eli kyllä fiksuilla myyjillä on aina ammattimiehet asialla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882