Se on sitten taasen Neitimme 2010 päässyt palstallaan lempiaiheeseensa alkoholiin kaikkine aiheeseen liityvine näkökantoineen, onhan hänellä itsellään 10 vuoden sbugeputkikokemus ja nykyisinkin kuukausikännitarve.
Sain lukea seuraavan: Sensei kehuskeli joskus että "jokaisen ravintoloitsijan ammattitaitoon kuuluu pontikan teko".
Kehuskeli on hauska sanavalinta Neidolta joka taitanee osua omaan nilkkaan.
Mitä tulee "Ammattitaitoon", niin mistä mahtanee Juntti taasen tuonkin ottanut, kun olen ainoastaan kertonut yleisestä tavasta Vaasan saaristossa aikoinaan, sekä siihen liittyen omista kokemuksistani ja tiedoistani, jota Neiti pitää ammattitaitona.
Mutta onhan taasen löytynyt uusi kiukuttelunaihe, nyt myrkkyalkoholi.
En ota osaa mainittuun kirjoitteluun koska en siitä tiedä muuta kuin mitä lukea saattaa.
Mielenkiintona alkoholi Savolaiseen irvailutapaan.
4
71
Vastaukset
- Anonyymi
Kuitenkin teit aloituksen vaikka et ota osaa mainittuun kirjoitteluun.
- Anonyymi
Mainio tietoisku tietäväiseltä.
Jos kirkkaista puhutaan niin kunnon vodkaa alkaa olla vasta venäläinen Beluga. Smirre on skeidaa ja Stolichnaya myös. Kotoiset Dry vodkat ja Finlandiat on täyttä sontaa.
Paukkuihin edellämainitut kelpaa, mutta hyvän vodkan tunnistaa siitä että se on hyvää raakana shottinakin. Venäjällä on paljon merkkejä jotka pesee nuo tunnetut merkit.
Nämä ei kuitenkaan ole myrkkyä kuten Saaremaa ja Valge.
Tietolähde: 10 vuoden Sburgu 2010. - Anonyymi
Mitä tästä opimme? Juodaan kaikki itse tehtyä kiljua kuksasta niin ei ole pelkoa myrkytyksestä.
- Anonyymi
Olemme myös oppineet että kun rakastuu Pattayaan, saa kylkiäisinä kriitikon erikoisammattilaisen kyvyt kaikkeen arvosteluun, alkoholiin, ravintoloihin, ruokaan, oikeastaan aivan kaikkeen, kuten myös toisten itselleen tuntemattomien ihmisten arvostelluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k303690Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet491588- 731328
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen751171Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911021Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille167999- 74815
Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?47725Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua33716- 81660