Keskustelupiireistä vaikka huoltsikan kahvipöydästä on mahdollista saada pitempiaikainenkin kaveri ... Rohkeasti juttelemaan.. Asiasta kuin asiasta.
Toimii ainakin Kuopio, Mikkeli Varkaus seudulla.
tiesitkös tämän
14
900
Vastaukset
- Anonyymi
Ikämiehet parhaimpia , kavereita. Moni asuu yksin ja tarvii kaveria. Kokemusta on olen
68v ja seuraa löytyy... Veksi- Anonyymi
Löytysköhän täältä ruotsin puolelta toista eläkeläistä jota voisi tapailla silloin tällöin..Västmanland,södermanland
- Anonyymi
Millast puuhaa
- Anonyymi
stondaako
- Anonyymi
Kaveria kaipaisi kovasti. Ukm 60
- Anonyymi
Mistä päin ukm 60?tässä ukm 55 kaveria vailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hevon persreijässä asun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudellamaalla olen. Ukm 60
- Anonyymi
Ois se kiihottavaa kun pääsis runkkaamaan ja imemään kondomilla vanhaa isoa kyrpää. Ja sais saman hoidon omalle kullille.
- Anonyymi
Kyl tekis mieli päästä imemään ja runkkaaman 65 v miestä!!
- Anonyymi
Pieksämäeltä joku kahvittelee ja sit vaikka "jatkoille"? T:50ukm
- Anonyymi
70v mies terve siisti tahtois myös seuraa asun Kuopion keskustassa..
- Anonyymi
29v tässä ja asun keskustassa myös. Saisko tulla imemään sua?
Päijät-Hämeestå vanhempaa mies seuraa??? 46v bi mies haeskelee kaveria.
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065